MIKSI UUDET TOJOTAT syttyy palamaan ?

uudettojot-palaa

56

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaitkoMakeatKuset

      Sinunlaisesi pyromaani tietää varmasti vastauksen, mutta et sitä luonnollisestikaan kerro, koska silloin jäisit kiinni myös noista kirkkojen polttamisista, ja heti!

    • tojotateikestä.lämmintä
    • AasialainenHeiluri

      Halvat komponentit. Halpuutus kusee omille nilkoille, tosin asiakas maksaa.

    • tojota.kiertää.lait
    • OletSurkea

      VAIN JA AINOASTAAN TOYOTAA HALVEERAAVAN TROLLIN KIRJOITUSTEN MUKAAN TOYOTA SYTTYVÄT PALAMAAN USEAMMIN KUIN MUUT AUTOT YLEENSÄ. JA JOPA VIDEOKIN ON TEHTY AIVAN SITÄ VARTEN.

      Toyota vallloittaa ensi vuonna Suomen täydellisesti ja sinulla surkimuksella on hätä kädessä. Voi raukka.

      • tojoilla.herne.nenässä

        Voi voi , seli seli. Menikö tojovajakilta herne nenään. Nyyh minun toyotaa haukutaan. äiti äiti tuu apuun !!!


    • uskovaisia

      Sehän se on fanaatikolle pahin paikka, kun juuri on saanut 50-kohtaisen kehumislistansa sadannen kerran läpiluettua, niin uudet ongelmat syöksyy silmille.
      No ei hätää, Palamisonglmaankin varmaan löytyy kohta kehumiskohta 51, jossa kehutaan tojotaa ainoana palamattomana autona maailmassa.
      Ja ongelma on poistunut tojoyhteisössä.
      Tulee mieleen poikia hyväksi käyttäneet papit, jotka ovat päässeet ongelmasta samoin tavoin eroon.
      Kielletään ongelma.
      Hyvä konsti.
      Toimii, jos uskoo lujasti.
      Ja he uskovat.

    • vuotoja.letkuissa
    • vuotoja.letkuissa
      • Skodistinunia

        Bensatankin hiilivetyhöyryt pääsevät aktiivihiilisuodattimen ohi jossain tapauksissa, ei mitään tekmistä kuvittelmasti palo-ongelman kanssa. Ei ole näemmä esikoulussa mitään opittu.


    • Terrorist attack on India

      • selittelyn-makua


    • Tyhmäkin näkee ettei tuo palo ole alkanut konehuoneesta vaan auton sisältä matkustamosta ! Trollit on kyllä niin epätoivosta porukkaa ettei mitään määrää.

      • bensavuotaa.matkustamoon

      • Ake_recall

        Tyhmäkin tietää, että tojoissa on takaisinkutsuja voimassa kuljettajan ovessa olevan palovaarallisen ikkunannostimen pääkatkaisijan takia alkaen vuodesta 2012, eikä ainakaan Suomessa ole kaikkia vielä korjattu.
        https://www.trafi.fi/takaisinkutsukampanjat?q=ikkunannostimen pääkatkaisin#vclass=&mark=&model=
        Palo on tuossa videon autossa voinut alkaa juuri siitä kytkimestä.


    • Poks waageneita ja muita VW konsernin paskoja sensiaan palaa vähän väliä ihan teknisistä vioista johtuen!

      • älä-selittele

        Seli seli. Noiden kyseisten autojen tuotantomäärät on murto-osa tojotista. Toyotia on maailmalla miljoonia, joissa on tulipaloriski.


    • Automotive2

      MILTÄ MUUTEN TUNTUU AJELLA PALO HERKÄLLÄ TOHJOLLA JOKA EI KERKIÄ VALOLÄHDÖSSÄ.1,0 SKODA OCTAVIALLE 9,9 S MITEN PALJON SE HARMITAA TEITÄ KERTOKAAAAA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • Vetytohjo
      • Tojot-lämpiää

        Tojotat saattaa siis syttyä, jos pitää sisälämppäriä päällä, tai yleensä mitään kuumaa sisätiloissa.
        Melko lämpimiä kärryjä nuo tojot. !!


    • no-voi-helvata

      ei minun toyota ole vielä palanut.

    • TOYONOMISTAJATMAKSAA

      Hydrid Tooyo näkyy palavan vuosi sitte kemijärvellä koko TOYO LIIKE palo

      • hybidit-syyllisiä

    • HAJOZIKO.TOJOTAZI

      RÄJÄHTIKÖ TOJOTASI ? SYTYTITKÖ HYBRIDISI ? TUHKASITKO KOROLLASI ?

    • Yarisman

      Toyotien palamaan syttymiset ovat sangen harvinaisia. Niitä on tapahtunut maailmalla vain muutamia kymmeniä tapauksia. Muilla merkeillä niitä tapahtuu monin kertaisesti verrattuna myyntimäärään. Mikään auto ei ole varmuudella täysin virheetön. Jopa Toyotan autoissa saattaa olla vika, vaikka se on sangen harvinaista.

      • paljon.on.palanut

        Pelkästään Priuksen paloja videoitu kymmenittäin youtubeen. ne joita ei ole videoitu todennäkösiesti palanut satoja, ellei jopa tuhansia maailmalla, ja Suomessakin palanut jo useita.

        Melko paljon siis myyntimääriin suhteutettuna. Hybrideissä on vielä paljon lastentauteja. Akkujen vanhetessa Litiumionissa voi piillä räjähdys/palovaara.. Vaarallista leikkiä ihmisten turvallisuudella.


      • Priuksessa_Li-lon

        Kirjoitin tuossa edellä juuri Priuksesta. Opettele sinä lukemaan, niin voidaan sen jälkeen keskustella !!


    • palotharvinaisia

      Mitä tuolla aiemmin sanottiinkaan tojon palamisongelmasta?
      Kielletään se. Tuossa edellä on hyvä esimerkki siitä.
      Autopalot on harvinaisia kaikenkaikkiaankin tuotantomääriin nähden. Merkillä kuin merkillä.
      Mutta jos hybridejä palaa useammin kuin muita samanmerkkisiä autoja keskimäärin, niin jossakin on ongelma.

    • hybridit-syyllisiä

      Tojota liikkeet ei kerro totuutta. Saavat hyvät vakuutuskorvaukset.. Laittavat tuhopolton syyksi, vaikka hybridi on luultavasti syttynyt itsekseen liikkeessä, ja sytyttänyt muutkin autot.

      https://www.aamulehti.fi/a/24264218

      https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Suurvahingot-Autoliikkeen-palon-syyksi-epäillään-teknistä-vikaa/899926

      https://yle.fi/uutiset/3-9749208

      https://www.youtube.com/watch?v=ys_f3VIVnwE
      https://www.youtube.com/watch?v=LTAhpwdY1VU
      https://www.youtube.com/watch?v=2fQ9A_7Hw1s
      https://www.youtube.com/watch?v=ggEIOTP-CL0
      https://www.youtube.com/watch?v=3_cLtT1ezls

    • litiumioni-räjähtää
      • muovisäkkejä.säästyy

        Kun kaksi Tojon hybridiä kolaroi, tulee tuhkaus "kaupanpäälle".


    • kalepoij

      koska toijjotat ovat paskoja osta mersu ne kestäää!!!!!!

    • Asian_kannattaja

      Holistilla on herkkä hipiä. Ei kestä poikkipuolista sanaa tojosta.
      Mutta itse viettää jopa yökaudet skodapalstalla trollailemassa ja liittemässä iänikuisia fraasejaan ja linkkejään.
      Mikä pistää jonkun tuollaiseen, pakonomaiseen toimintaan ja vuosikaudet? Ja voiko kukaan rakastaa autoa niin, että ryhtyy moiseen hommaan yön päivän kanssa?

    • IdänIhmesähköt

      Lähes aina kun vastaan tulee autonlamppu pimeänä se on toyota.

      Kertoo paljon itäaähköistä.

      • AUTOMOZ

        AINA KUN PERÄEDELLÄ TULEE VASTAAN SE ON TOHJO.HARMITAAKO KUN ETTE KERKIÄ EDES VALOLÄHDÖSSÄ SILLÄ KISA KIREELLÄ 1,8 HYBRIDILLÄ 1.0 SKODA OCTAVIA LLE MILTÄ SE TEISTÄ TUNTUU .HARMITAAKO KERTOKAA EN KERRO ETEEN PÄIN HAAAAAAAAAAAAAAAAA


    • Tuhannenkallista

      Crown toyosa syttyy i bensiini tankki palamaan ajaessa vaekka oli hybrid accu laturisa

    • P.e.n.t.t.i

      Kuten varmasti näette, tämä on minun ketju. Kaikki minulle kiusalliset vastaukset olen poistattanut keskustelusta ja vain omani olen säästänyt. Eihän niitä kukaan muu viitsi edes ilmoittaa asiattomiksi koska tietävät minut ja nolot tapani.

      • MOPOLLAVOITTOON

        MILTÄ TEISTÄ TUHNU TOHJO KUSKEISTA KUN ETTE KERKIÄ SILLÄ TEHOKAALLA 2,0 TOHJOLLA 1,0 SKODALLE MILTÄ SE TEISTÄ TUNTUU KERTOKAA EN KERRO MUILLE.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    • Ononono

      Tojotistit ovat kuin putinistit. Mikään ei horjuta heidän uskoaan idoliinsa.

    • holisti

      Kuten huomaatte, tämä on minun ketjuni.
      Mielikuvituspentti on vain mielenrauhaani varten. Penikseni jatke.
      Minun ongelmani on tojotan kestävyys, josta olen saarnannut teille vuosikaudet, ja kun se ei vieläkään mitään kestä. V-tuttaa.
      Olen kyllä yrittänyt parhaani, mutta en ole muuta keksinyt kuin tämän Pentin.
      Siitä olen sori.

    • tojo.paloautoja.myynniss

      Pari viikkoa sitten paloi taas yksi tojota Ameriikassa. Ei ole kyllä uutisissa ym. mediassa paljon mainittu paloista. Toyota maksanu medialle siitä etteivät julkaisisi kuvia paloista, koska pelkäävät ettei sen paloautoja enää osteta.

      https://www.youtube.com/watch?v=ys_f3VIVnwE

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Halvalla tehty ei voi kestää taloudellisuus kolahtaa nilkkaan

      • Anonyymi

        Minä olen niin epätoivoinen, että en osaa muuta kuin huutaa ruosteesta ja palamisesta. Ei ole jäänyt muita alueita, joilla Toyotaa ei olisi tutkitusti osoitettu voittamattomaksi.

        Poista täältä aina myös ne kuvat, joissa Skoda loimottaa palaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koskee vain uudia tojoja. Vanhemmat on niin lahoja ettei pala.

      • Anonyymi

        On se ruostuminen palamista. Tosin hidasta sellaista.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tojo on lisäksi herkkä ruostumaan.


    • Anonyymi

      Toyotat palaa hitaasti mutta varmasti.

      • Anonyymi

        Taitaa palot olla ennemminkin räjähdysmäisiä kun kyseessä on hybrid, eikä niitä saa edes sammumaan nopeasti kuin upottamalla koko auto altaaseen.
        Toivottavasti Subaru ei ole suostunut tekemään Toyotalle myymiinsä tuleviin sähköautoihin ohennettuja kaapeleita, siis niitä mitä Toyota itse käyttää.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe