Nyt olisi aika nostaa lippujen hintoja maailmanlaajuisesti, kun ilmastonmuutosta yritetään hillitä. Liput aivan liian halpoja, mikä houkuttaa turhanpäiväisille lomille, pahimmillaan monta kertaa vuodessa.
Lomalennot saastuttaa
9
142
Vastaukset
- kotimaaparaspaikka
Tuo kuulosta hyvältä ajatukselta. Jos on varaa matkustaa niin on varaa maksaa lentämisestä enemmän.
- Pitkäpiikki
Monellakaan mitään varaa ole matkustaa, velaksi elävät, kun pitää näyttää, että hyvin pyyhkii. Pian kupla puhkeaa ja nähdään, kenellä on ja mitä, sen jälkeen vironkin reissu on monelle tavoittamattomissa.
- Reisemist
Katkerat kaljaan pikkupalkkansa tuhlaavat täällä avautuvat.
Lopeta se kaljan litkiminen niin pääset vaikka Tallinnassa käymään. Liput työttömien ja eläkeläisten lähdöille kympin luokkaa. Varmaan saat säästettyä.- Velaksipröystäillään
Buaaahhaaahhhaaaaaaa, maksa poika eka kämppäsi ja autosi ja mene vasta sitten etelään.
- Loksotin
Velaksipröystäillään kirjoitti:
Buaaahhaaahhhaaaaaaa, maksa poika eka kämppäsi ja autosi ja mene vasta sitten etelään.
miksi velalla pullistelet?
- 10xreissu_vuodessa
Yhyy yhyy. Ne matkustaa, jotka pystyvät, ja aion jatkaa niin kauan kun pystyn. Vähentyy sitten kun voin jättää työelämän ja muuttaa lämpöön pysyvästi. Sitäpaitsi tämä maailma menee päin persettä 50v sisään ja ilmastonmuutos on silloin pienimpiä murheita. Siitä on jopa kenties hyötyä kun infra on tuhoutunut ja perseet jäätyvät pohjoisessa.
- Pakkokeinot-käyttöön
Tuskin se hintojenkaan nosto kovin paljon vähentäisi lentämistä. Ne lentää jotka siitä tykkää, ja ne jotka ei, pysyy maan pinnalla. Lentämistä pitäis rajoittaa pakkokeinoin, eli esim. lomamatkoja lentämällä ei saisi 1 henkilö tehdä kuin max. kerran vuodessa. Passiin, ja viranomaisten rekisteritietoihin merkintä millä kulkuneuvolla on matkansa tehnyt.
- 10xreissua_vuodessa
No niin, kunnon kommunismia. Jos mulla ei ole rahaa matkustaa niin sitten ei matkusta muutkaan. Onneksi tuollaiset idiootit ajatukset eivät tule toteutumaan koskaan. Voi kiesus.
- Anonyymi
NYT kakattaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen745603Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52352Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41595Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211260Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865