elikkä kootaamme tänne kaikki huhut kyseisestä pelistä kun niitä on alkanut täälä taas pyöriä (ymmärtää ennen pelin julkaisua muttei enään) joten kaikki huhut jotka on tämän ketjun ulkopuolella poistetaan näin saamme kaikki yhteen ja samaan paikkaan
GTA san andreas huhut
11
2685
Vastaukset
- enenen
En usko että olet siinä íässä että olet valmis täyttämään seriffin paikan.
Tässä muutama syy:
1. Et osaa kirjoittaa.
2. Et ole laittanut itsestäsi kuvaa.
3. Poistat aiheetta viestejä.En usko että olet siinä íässä että olet valmis täyttämään seriffin paikan.
Tässä muutama syy:mikä on sitten sopiva ikä??
1. Et osaa kirjoittaa.se on sitten voi voi
2. Et ole laittanut itsestäsi kuvaa.miks laittaisin se ei ole mikään velvoite
3. Poistat aiheetta viestejä sheriffi saa poistaa itsestään turhat viestit ja huhu viestit on turhia- Allu.
scuubi kirjoitti:
En usko että olet siinä íässä että olet valmis täyttämään seriffin paikan.
Tässä muutama syy:mikä on sitten sopiva ikä??
1. Et osaa kirjoittaa.se on sitten voi voi
2. Et ole laittanut itsestäsi kuvaa.miks laittaisin se ei ole mikään velvoite
3. Poistat aiheetta viestejä sheriffi saa poistaa itsestään turhat viestit ja huhu viestit on turhiaJoojoo Scuubi.. (sHeriffi..) :D
- ©©©
Tässä muutama huhu: Lumimies, Salainen maa, Zombit, Lentokone tokan maan juna-aseman katolla,
Ja mitäköhän kaikkea noita on ollut.. =)
Nyt en enempää jaksa muistaa mutta toivottavasti auttoi scuubi!
terveisin: ©©©- ﺿﻃ...
moottori saha murhaaja rapu mies palleja nuoleva koira.
Terveisin:ﺿﻃﺚﭻﺲ =) - Ken Rosenberk
ﺿﻃ... kirjoitti:
moottori saha murhaaja rapu mies palleja nuoleva koira.
Terveisin:ﺿﻃﺚﭻﺲ =)Niin Scuupi kuin vanha oot ku teksteis on aina virheitä.
- Itäinen Tietäjä
Ken Rosenberk kirjoitti:
Niin Scuupi kuin vanha oot ku teksteis on aina virheitä.
Eikö ittelläs oo virheit? Se on scuubi eikä Scuupi ! NIGGA !
Ken Rosenberk kirjoitti:
Niin Scuupi kuin vanha oot ku teksteis on aina virheitä.
se on vissiiin 22
- Parempi ku sulla...
Ei ne oo mittää maita vaan kaupunkeja!!!
- zomizi
mul on kaikki koodit siihe
- peksu
mul ki on vissi kaikki koodit en oo aiva varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502
