elikkä kootaamme tänne kaikki huhut kyseisestä pelistä kun niitä on alkanut täälä taas pyöriä (ymmärtää ennen pelin julkaisua muttei enään) joten kaikki huhut jotka on tämän ketjun ulkopuolella poistetaan näin saamme kaikki yhteen ja samaan paikkaan
GTA san andreas huhut
11
2588
Vastaukset
- enenen
En usko että olet siinä íässä että olet valmis täyttämään seriffin paikan.
Tässä muutama syy:
1. Et osaa kirjoittaa.
2. Et ole laittanut itsestäsi kuvaa.
3. Poistat aiheetta viestejä.En usko että olet siinä íässä että olet valmis täyttämään seriffin paikan.
Tässä muutama syy:mikä on sitten sopiva ikä??
1. Et osaa kirjoittaa.se on sitten voi voi
2. Et ole laittanut itsestäsi kuvaa.miks laittaisin se ei ole mikään velvoite
3. Poistat aiheetta viestejä sheriffi saa poistaa itsestään turhat viestit ja huhu viestit on turhia- Allu.
scuubi kirjoitti:
En usko että olet siinä íässä että olet valmis täyttämään seriffin paikan.
Tässä muutama syy:mikä on sitten sopiva ikä??
1. Et osaa kirjoittaa.se on sitten voi voi
2. Et ole laittanut itsestäsi kuvaa.miks laittaisin se ei ole mikään velvoite
3. Poistat aiheetta viestejä sheriffi saa poistaa itsestään turhat viestit ja huhu viestit on turhiaJoojoo Scuubi.. (sHeriffi..) :D
- ©©©
Tässä muutama huhu: Lumimies, Salainen maa, Zombit, Lentokone tokan maan juna-aseman katolla,
Ja mitäköhän kaikkea noita on ollut.. =)
Nyt en enempää jaksa muistaa mutta toivottavasti auttoi scuubi!
terveisin: ©©©- ﺿﻃ...
moottori saha murhaaja rapu mies palleja nuoleva koira.
Terveisin:ﺿﻃﺚﭻﺲ =) - Ken Rosenberk
ﺿﻃ... kirjoitti:
moottori saha murhaaja rapu mies palleja nuoleva koira.
Terveisin:ﺿﻃﺚﭻﺲ =)Niin Scuupi kuin vanha oot ku teksteis on aina virheitä.
- Itäinen Tietäjä
Ken Rosenberk kirjoitti:
Niin Scuupi kuin vanha oot ku teksteis on aina virheitä.
Eikö ittelläs oo virheit? Se on scuubi eikä Scuupi ! NIGGA !
Ken Rosenberk kirjoitti:
Niin Scuupi kuin vanha oot ku teksteis on aina virheitä.
se on vissiiin 22
- Parempi ku sulla...
Ei ne oo mittää maita vaan kaupunkeja!!!
- zomizi
mul on kaikki koodit siihe
- peksu
mul ki on vissi kaikki koodit en oo aiva varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345498Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51225En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61858
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv42833Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4817HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796