Oriontornit ketju

orion.legends

Oriontornit eli orkkarit on kuuluisa 4 kerrostalon kokonaisuus orimattilan keskustassa. Niissä taloissa on asunut ja saanut alkunsa moni orimattilalainen. Oriontornit olivat ainakin kasarilla huonossa maineessa ja käsittääkseni nykyään meno niissä on rauhoittunut.

Tässä ketjussa muistellaan oriontorneja ja niissä sattuneita tapauksia ym.

Muistattekos kun eräs henkilö tippui 6 kerrolksen parvekkeelta ja selvisi kuin ihmeen kaupalla elossa tai kun eräs hurjapää laittoi eräänä uutena vuotena kaikki asunnnon ikkunat hajalle?

8

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orkkulakorahtelee

      Aloittajan teksti kertoo kyllä selvästi mikä on riivannut ja riivaa edelleen Orimattilassa. Se sukur.
      Ei ihme että fiksu väki lähtee pois. Tänä vuonna jo 170 muuttanut muualle.

      • On.Se.Perin.konua

        Mistä olet tuon 170 luvun saanut? Ei noin paljoa voi lähtijöitä olla 16000 asukkaan paikkakunnalla. Ja vaikka joku on lähtentkii niin paljonkoos on tilalle tult?


      • Hennaarakastan

        Hennaan on rakentunut jo talo.Käsittääkseni siis 2 asukasta sen mukana tullut Orimattilaan.Henna tuo ensi vuonna jo suurehkon muuttovoiton.Näin me Kokoomusta äänestävät uskomme vahvasti.


      • Minäkintykkään
        Hennaarakastan kirjoitti:

        Hennaan on rakentunut jo talo.Käsittääkseni siis 2 asukasta sen mukana tullut Orimattilaan.Henna tuo ensi vuonna jo suurehkon muuttovoiton.Näin me Kokoomusta äänestävät uskomme vahvasti.

        Minä olen samaa mieltä. Minäkin narsistina löysin kotini Kokoomuskesta. Minä olen samaa mieltä että Hennassa on Orimattilan Toivo.


    • Anonyymi

      Se oli koulutien torni missä Unski hyppäsi tupakan perään.

      • Anonyymi

        OK. Milloin tapahtui ja kuka on Unski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Milloin tapahtui ja kuka on Unski?

        Janne ja Unski riitapukarit . Kansalaiskoulussa 1968.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Milloin tapahtui ja kuka on Unski?

        Unski on eki


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe