Taas tulossa yksi joulu ilman sinua mies.

hipheihurraa

27

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisinvapaananyt

      Kuka kaipaa ja ketä?

    • mieskaipaayksin

      Sepä ikävää, mutta mietin myös sitä, oletko itse tehnyt mitään asiaintilan korjaamiseksi?

      • Hipheihurraa

        Enpä kyllä ole. Täytyy myöntää.Pyörinyt lumessa kuten Mariah konsanaan.


      • Jaksamisia

        ja voimia sulle. Samat tähdet nähdään ja kuu...


      • Hipheihurraa
        Jaksamisia kirjoitti:

        ja voimia sulle. Samat tähdet nähdään ja kuu...

        ja samaa ilmaa hengitetään...

        Pahimmillaan molemmat kaipaa.


      • kaipaanmyös
        Hipheihurraa kirjoitti:

        ja samaa ilmaa hengitetään...

        Pahimmillaan molemmat kaipaa.

        Minulla on sellainen tunne, että sinäkin kaipaat joskus minua. Olisimme kyllä maailman suurimpia idiootteja jos näin olisi.


      • Sinuntapasiolitämä
        kaipaanmyös kirjoitti:

        Minulla on sellainen tunne, että sinäkin kaipaat joskus minua. Olisimme kyllä maailman suurimpia idiootteja jos näin olisi.

        Kai se oli hyvä niin.
        Yöt ja päivät.
        Tämä vei voiton kaikesta.
        Mutta itse valitsit.
        Viikonalkua.


      • joulumielellä
        Hipheihurraa kirjoitti:

        ja samaa ilmaa hengitetään...

        Pahimmillaan molemmat kaipaa.

        Kaipaisiko hän minua, vaikea uskoa, mut kutkuttava ajatus, joulu toivomisen aikaa. Haikein toivein kohti joulua.


      • Tottatosiaan
        kaipaanmyös kirjoitti:

        Minulla on sellainen tunne, että sinäkin kaipaat joskus minua. Olisimme kyllä maailman suurimpia idiootteja jos näin olisi.

        Maailman suurimpia idiootteja ootte te yökyöpelit palstalla mesomassa harhoissanne ja luuloissanne. Eikö ole munaa puhua ihmiselle itselleen.


      • kaipaanmyös
        Sinuntapasiolitämä kirjoitti:

        Kai se oli hyvä niin.
        Yöt ja päivät.
        Tämä vei voiton kaikesta.
        Mutta itse valitsit.
        Viikonalkua.

        En käynyt palstalla ennen kuin joskus sen jälkeen kun kaikki oli mennyt metsään. Eli tämä ei ollut minun tapani.


      • kiitosnauruista
        kaipaanmyös kirjoitti:

        En käynyt palstalla ennen kuin joskus sen jälkeen kun kaikki oli mennyt metsään. Eli tämä ei ollut minun tapani.

        niinhän kaikki sanoo ))


      • Toionerinomanen
        kaipaanmyös kirjoitti:

        En käynyt palstalla ennen kuin joskus sen jälkeen kun kaikki oli mennyt metsään. Eli tämä ei ollut minun tapani.

        Tapa saaha kaikki meneen metsään ja iankaikenhan sinä tääl oot yöt ja päivät mesonut naisten kanssa ja tuokin on tuttua että lopuksi selitellään.) !!!!


      • turkoositupsupipo

        Jos olisit kaipaamani, et kaipaisi yksin. Oon aina kaivannut. Minäkin vasta Mariahta kuunnellut. Ja enpä ole kyllä minäkään mitään tehnyt, koska uskallus ei riitä. Olen luullut etten kiinnosta häntä sillä tavalla.


    • Koskaanyksin

      Täällä on surullista , toisaalla ei

    • suuntaauuteen

      Kato asian valoista puolta. Pääset viettämään tulevia jouluja jonkun muun aivan valtavan ihanan kanssa, kunhan päästät tästä höpöhöpöstarastasi irti, jota et kerran voi edes saada.

      • Mikähöpöhöpöstara

        Komeetta 46P/Wirtanenko?

        Se pyhältää nyt yöllä ohi.


      • Ihmeellistä

        Sairaita oletuksia.


    • Et ole ainoa. 😥 En kelpaa kenellekään.

      • Et todellakaan ole ainoa ja juuri nämä juhlapyhät ovat varsin suuri "taakka" erityisesti jos olet äskettäin menettänyt ihmisen elämästäsi, jos ne ovat muutenkin yksinäisille ylimääräinen "rasite".
        Mutta meitä vain on, ylijäämiä syystä tai toisesta.


      • Minäpä löysin kuin löysinkin rakkaan. Ollaan tosi rakastuneita, eikä mitään hullaantuneita tai ihastuneita, vaan ihan järjellä on menty joka naksahdus läpi ja todettu että olemme toisillemme jos ei nyt täydelliset, niin ainakin parhaat mitä kummallakaan on ollut.
        Ihan tansseissa tavattiin, eli se pääsylippu kannatti ostaa. 999 muuta on olleet sitten rahan haaskausta.
        Mukavaa vuotta 2019 kaikille! Kyllä se onni voi potkaista milloin hyvänsä, kunhan et hautaudu kotiisi!


    • vuodetvierii

      Onko kuinka mones joulu ilman tätä miestä?

      • tarvitsenlempeä

        Ensimmäinen, huoh :(


    • Kunselviää

      Keitä pukille kahvit.

    • oooiiiuuyy

      Aloitus; "Hipheihurraa.. " ! Taidatkin olla tyytyväinen, kun sitä tyyppiä ei enää nurkissa jouluisin näy ?

      • Hipheihurraa

        En ole. Hipheihurraa oli enemmänkin lakonisesti todettu. Monen monta joulua olen viettänyt ilman häntä. Liian monta.


      • Hipheihurraa
        Hipheihurraa kirjoitti:

        En ole. Hipheihurraa oli enemmänkin lakonisesti todettu. Monen monta joulua olen viettänyt ilman häntä. Liian monta.

        Leijuisin kattoon jos näkisin häntä jossain.


    • lounas.ajatus

      Onhan tässä vielä aikaa ens jouluun. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato! Naiselta miehelle meni tämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3509
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2929
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2069
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1837
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      272
      1341
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe