Taloyhtiö tarkasti kaikki lämmityspatterit

mikäneuvoksi

No mulla kaksio ja nyt vain keitiössä patteri on vähän haalea, olohuone ja makuuhuone kylminä. Lisäksi nyt on vedon tunne ja varsinkin eteinen on kylmä ja vetoinen..... Olohuoneessa on 20 astetta keittiössä 21 astetta makuhuonen ja eteinen 19. astetta. Ennen tarkastusta oli 21-22 astetta huoneissa eteisessä 20 astetta. Nyt kuitenkin palelen, joudun pitämään takkia sisällä, ehkä myös tuo vedon tunne osa syynä. Asunto on toiseksi ylin kerros 5. lattia on aina ollut niin kylmä että talvi aikana on pidettävä oikein varrellisia tossuja koska myös nilkat palelevat. Olen asunut asunossa nyt 30 vuotta.

9

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin_menee

Eiköhän nuo lämpötilat ole ihan suositusten mukaisia.
      Lämpötila mitataan huoneessa oleskeluvyöhykkeeltä, ei mistään nurkasta tai ikkunan raosta.

• tyhmyyskuuluu

Luuletko etten sitä tiedä. Tiedän myös ettei veto voi mitata tässä asunoosa autaisi varmaan topata asunnon ulkoovi sen pielissä oikein vinkuu ja ulisee.

• mbkuytr

"""No mulla kaksio ja nyt vain keitiössä patteri on vähän haalea, olohuone ja makuuhuone kylminä."""

Jos tilanne on tämä tähän vuodenaikaan, niin tuo on selvitettävä mistä johtuu.
      Miten naapureilla, varsinkin ylä- ja alapuolella?
      Huoltomies? Isännöitsijä?

• älä_ruoki_trollia

Trollolloo...

• Omaapuparas

Säätivätkö patterien termostaatteja pienemmälle? Säädä takas isommalle.

Ilmasivatko pattereita käydessään? Ilmaa itse omat patterisi nyt kun eivät enää ropella naapureiden ja sinun pattereita.

• vanha.talo

Mulla on keittiössä 15 astetta. Ja sama olkkarin nurkassa, jossa selvästi vetää kylmää ilmaa.

• Näinsenpitääolla

Sun elementeihin tuleva lämmin veden lämpö pitää olla jos ulkona on plus- miinus 0C astetta

huoneen lämpö pitää olla 20 astetta erotus ulko ja sisälämmöllä on 20 astetta

20C * 2,2 = 44C asteista vettä elementeihin .

Ja kun sinä tunnet että se vetää kylmää on että sinum kroppa joka on 37 C lämmittää ympärillä olevia seiniä ja lattioita tuntuu vedolta.

vedenlämmön jos laskee elementeihin 5C pudottaa huoneessa lämpöö 1C

• Tiivistemaisteri

Tiivistäkää ikkunat ja parvekkeen ovi silikonitiivistenauhalla, niin loppuu veto. Näin loppui itsellä. Silikonitiivistenauha hieman normitiivistettä kalliimpi, mutta kestää vuosia pidempään kuin tavallinen.

• tyhjänsaapyytämättä

Huoltoyhtiö laittoi tiivisteet, mutta eivät edes itse saaneet ovea sitten kiinni. Ottivat myös pois. Pihlaikunat taitavat olla se kokonais syy ei pitäisi kenenkään niitä ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3810
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2017
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      544
      1617
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1288
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1087
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe