Oon 11.v mul on murrosikä alkanu jo oon 151cm painan 49-50kg oon laiha mutta itteni mielest lihava harrastan tosi paljon mut oonks normaali??!!
Normaalipaino??
4
69
Vastaukset
- ihminenoof
ite oon 12v ja painan n. 46 kiloa kylhä se ny on iha terveelline paino uskoakseni
- MirandaUusi
Sun pituuus vaikuttaa myös siihen. Eli jos oot vaikka 16-vuotias, ja oot 180cm pitkä, nii olis just joku 58-69 se nprmi paino suurin piirtein, ellei siis pikkasen enemmänkin.
En oo mikää expertti näis asiois, mut sun ruokavalios kans vaikuttaa asiaan. Eli syö säännöllisesti, ja terveellosesti, ja harrasta liikuntaa kans säännöllisesti, ja jätä kaikki herkut, jne viikonlopulle, esim. Lauantai, tai sunnuntai. - jokutyyppivaa
normipaino sul 30-50 kg ehk joku 40 ois sellane keskelt hyvä
- Ehkäläski
Joo minun mielestäni olet ihan normaali painoinen, mutta itselläkin samanlainen ahdistus, että olenko liian läski.
Olen itse siis 13 kohta 14v ja oon 165cm ja mun paino on joku 57kg. Olenko siis läski kertokaa totuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256