Naiselle hyvää huomenta! 🤗 .....
Tiistai aamuun
9
69
Vastaukset
- yllättävähalaus
Hyvää huomenta! 🤗
Huomenta!
Päivä alullaan ja tekemistä piisaa. Mukavaa pakkaspäivää sinulle Kuokka!- aitoriitta
Huomenta. Minulla on niin kivaa joulunalusaikaa ja vielä vapaalla! Kiitos sinulle! Olen niin onnellinen, että törmäsin sinuun. Se oli johdatusta.
- kerroheti
Oletko bylsinyt kuokkaa?
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ...moiiiii☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️Hyvää huomenta...
Asioiten hoitoon...kävellä täytyy...
Mulla viel Tuksin reissukin edes ennen Joulua...
Ei vakavaa...
Vietätkö Jouluista ...Joulua...
Sen sun neidin kanssa...jos onnistuu..toivottavasti hauskaa...
Mä en paljon panosta Jouluun...
Lähen Joulun jälkeen vähäksi aikaa pois...
Tulee tauko...tekee mulle hyvää...
Näen puhelimen jo unissakin...ei hyvä...
Vietä nais päivää..oo häpi...tsau beibi...🐰🐇☀️💌🌠PikkuEllu ... hei ja hyvää iltaa.
Oletko taas kävellyt jalkasi rakoille?
Ei mitään taukoja, on toi kyllä aika paha jos näät jo painajaisia puhelimenkäytöstä.
Noh heipä hei.- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
PikkuEllu....Älä viitsi....
Noup..ei rakkoja...tänää oli aivan ihanaa..valkoista..rauhallista..vähän hiutaleita...aivan mäts päivä...ihanaa..täydellinen talvi päivä...
Joo..näen kun kirjoitan unissa...luen...ihan kuin silmät auki...
Pitäis pitää tauko...mut mä oon koukussa....ei voi mitää..
Kyl mul on pienii taukoi..
Nytkin lähen Joulun jälkeen .vähän pois ..pieni tauko..
Hyvää iltaa...mee ihmeessä vähän ulos...tsau...💌🐇🐰🤔🌠👅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805