Pietarsaaressa hilluu hullu milloin lidlin parkkipaikalla ja välillä cittarissa ja kertoo ihmisille olevansa psykoosissa, lähtee seurailemaan vanhuksia ja ilmoittaa olevansa vaarallinen. Voitaisiinko tehdä näin että joku perkeleen viranomainen laittaa tuon ympäristösaasteen parempaan talteen ennenkuin leuku heilahtaa. Jotain rotia sentään.
Vastaukset 5
- Putsatkaanytprkltuopois
Pummaaja poistettu parkkipaikalta? Tuskin. Pitääkö jonkun vanhuksen tulla ryöstetyksi tai maahankampitetuksi ennenkuin avohoito muuttuu laitoshoidoksi?
- Laadullataottu
Kenen mestarisepän hengellisesti takoma se on maahanmuuttajamies, joka istuu alvariinsa siinä risman ärrän ja persujen pitkällä penkillä suuria silmiään muljautellen ?
Ottaa väillä spurtteja siinä käytävällä ovelta ovelle ikään kuin "eihän sitä tiedä mistä ne hyökkää".
Kuka mestariseppä on lähettänyt meille kaikille nähtäväksi ja koettavaksi ?
-Katsokaa mitä Minä osaan, Minua teidän kurjien vääräuskoisten ja uskomattomien tulee peljätä. Sillä Minä olen hurjan tuomion jo elämässä teillekkin langettava. - keittiöveitsiäprismasta
Laadullataottu kirjoitti:
Kenen mestarisepän hengellisesti takoma se on maahanmuuttajamies, joka istuu alvariinsa siinä risman ärrän ja persujen pitkällä penkillä suuria silmiään muljautellen ?
Ottaa väillä spurtteja siinä käytävällä ovelta ovelle ikään kuin "eihän sitä tiedä mistä ne hyökkää".
Kuka mestariseppä on lähettänyt meille kaikille nähtäväksi ja koettavaksi ?
-Katsokaa mitä Minä osaan, Minua teidän kurjien vääräuskoisten ja uskomattomien tulee peljätä. Sillä Minä olen hurjan tuomion jo elämässä teillekkin langettava.No kaippa sekin vielä jonkun puukottaa. Onkohan taas sitten kotouttaminen epäonnistunut.
- Taiteentekijät
Noh ?
Kukhan mestariseppä ei halua kilkuttamaansa kalkuttamaansa taideteosta omakseen tunnustaa. Se sijaan on kaivettu kaapeista ja maakunnan peräkammareista loputkin kilkutetut, kalkutetut ja kylille näytille hengellisesti taotut lähetetty.
Eikös se olisi ajan taiteenkuvaan sopivaa tilata paikallislehden toimittaja paikalle ja ihan omilla kasvoillaan selvittää, että mitä ja miksi ?
Näin on sitten (Minä) taiten tullut omalla hengellisellä takomolla vuosikymmenet miilussa pehmoiseksi joustavaksi aihioita lämmitettyä ja kovakantisella alasinta vasten oman mielen muotoon ja oloiseksi taottua.
Ottaa toimittaja vähän kuvia sivupersoonasta ja edestä passikuvan, ja koko aukeaman jutun siitä (Minästä) toimittaa...Vai mitä ? - Papparainen_haluaajohtaa
Taiteentekijät kirjoitti:
Noh ?
Kukhan mestariseppä ei halua kilkuttamaansa kalkuttamaansa taideteosta omakseen tunnustaa. Se sijaan on kaivettu kaapeista ja maakunnan peräkammareista loputkin kilkutetut, kalkutetut ja kylille näytille hengellisesti taotut lähetetty.
Eikös se olisi ajan taiteenkuvaan sopivaa tilata paikallislehden toimittaja paikalle ja ihan omilla kasvoillaan selvittää, että mitä ja miksi ?
Näin on sitten (Minä) taiten tullut omalla hengellisellä takomolla vuosikymmenet miilussa pehmoiseksi joustavaksi aihioita lämmitettyä ja kovakantisella alasinta vasten oman mielen muotoon ja oloiseksi taottua.
Ottaa toimittaja vähän kuvia sivupersoonasta ja edestä passikuvan, ja koko aukeaman jutun siitä (Minästä) toimittaa...Vai mitä ?No nyt siellä vissiinkin tuo mestariseppä ihan itse jalkautunut ihmisten aamuja ilastuttamaan ?
Pysäyttelee kulkioita kysyen:
_" Kuka on sinun johtajasi ?"
Ja kysyjähän tietysti vastaa: (sensuroitu)
Nooh...Et se sinä ole ja mie olen jo muuten liian vanha sinullek kin...Hakisit helpompaa pokaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491