Dplay läppärillä

dplay

Dplay herjaa "Havaitsimme että käytät mainosten estoa. Kytke esto pois päältä jatkaaksesi palvelua"

Mistä mä poistan sen?
mainokset on sallittu asetuksissa.

4

493

Vastaukset

• Sulla on selaimessa joku Adblock lisäosa, ota se pois päältä kun menet Dplayn sivuille. Namikka on selaimen oikeassa yläreunassa

• minkänäkönen namikka mä en löydä sitä mulla pc ja ei löydy firefoxin kautta eikä google chromen kaan niin et pääsen taas kattomaa ohjelmia

• Hei suuret kiitokset sinulle. Sepä se olikin.

• Onko tuolla mitään tarjolla jos ei rekkaudu?

SEISKA.FI

• Kuva! Muusikko Spektin Emelie-vaimon persoonallinen juhla-asu: ”ei vilautusvaaraa!”
    • Kohuliikemies Stefan Therman ja Sofia-rakas muuttivat vanhan hotellin saunakompleksiin - 280 neliötä!
    • Tv-tähti sai miljoonasaaren Helsingissä kaupaksi - yksi uusista omistajista on liikemies Raimo Sarajärvi: "Meillä on jo visio siitä mitä haluamme lähteä kehittämään"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Loppu tulee

https://www.iltalehti.fi/talous/a/de4f134c-da1b-45ba-88bd-47c1c70283ec Vihdoinkin Umpilla on tajuttu Jämsän heikon sijainnin merkitys bisnekselle. Vi
      Jämsä
      56
      1255
    2. Stefun sisko ja Sofia parhaat ystävät

Stefun sisko laittanut ig storyyn videon Sofiasta sydämillä. Sofia laittoi ig storyynsa Stefun siskosta videota, Rapumestari ja pusuhymiö. Stefun sisk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1247