noin uutisoitiin radiossa ylenaikaisessa tänä aamuna. Kyseessä Finnwaven kapteenin instagramsivut. Mutta kun en löydä ylenaikaisen sivuja enkä liioin noita ig-sivuja.
Komeita kuvia komensillalta kuvattuna
7
96
Vastaukset
- Osaako-kukaan-avittaa
Google on hyvä osata ja näköjään ainoana minä sen osasin. Hienoja kuvia. Kapteenilla on laadukas kamers. Tosin pikkasen ihmettelen niitä mittaritaulukuvia.
Tuli kiva muisto. Kuva tulosta Travemundeen ja tietenkin Maritim kuvassa. Ihan laidassa näkyy Stardschlosschen, missä oltiin. Muuten mukava mutta portaat ihan kaameat. Parkkiduudut kai 60-luvun autoille eli aivan liian pienet.
Mutta hyvä minä. Minähän selvitin melkein heti kysymykseni jälkeen tuon osoitteen. Halusin vaan katsoa, kuinka paljon parempi olenkaan kuin te muut yhteensä. Olen paras! - verkkosivuillako
... teet laivamatkasi, "virtuaalisesti"
muista, aito on aitoa, merelläkin- Kehno.ymmärrys
Et tainnut ymmärtää:
"Tuli kiva muisto. Kuva tulosta Travemundeen ja tietenkin Maritim kuvassa. Ihan laidassa näkyy Stardschlosschen, missä oltiin. Muuten mukava mutta portaat ihan kaameat. Parkkiduudut kai 60-luvun autoille eli aivan liian pienet."
- Melina010
Radio on hyvä paikka jakaa kuvia
- Anonyymi
Niin silmä lepää risteilyllä kauniissa maisemissa. Rentouttavaa. Monen muun seikan ohella.
Hienoja, todella hienoja otoksia. Suomalaista saaristomaisemaa parhammillaan. On kuin olisi itse ollut mukana risteilemässä.
Lisää tällaista kuvanautintoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875