Sääli, että kepulaisten hermot pettivät caissaniemen myynti käsittelyssä. Enemmänkin olisi saattanut olla luvassa, mutta eihän nyt kukaan enempää tarjoa kun hinta jo huudettiin lehdistön läsnä ollessa.
Caissaniemi
4
890
Vastaukset
- Niiiiih
Näisse mennee, amatöörit sohlaa, tosin kaikki on amatöörejä puolueesta riippumatta, minkäs teet?
- Röl
Ei kepulla hermot pettäneet vaan siellä on vihdoinkin uskallettu olla omaa mieltä eikä aina yhtä mieltä.
- Niiiiih
On hyvä, että uskaltaa sanoa mielipiteensä ja oikeus siihen toki on, mutta koituiko tämä nyt kuntalaisten voitoksi vai tappioksi onkin eri asia.
- päätöksenteko
Naapurikunnan opein muistakaa "lahjoittaa" kunnan omaisuutta. Siitä ei saa pyytää realistista hintaa kuntalaisten yhteiseen hyvään. Sehän on "vain" yhteisillä varoilla hankittu ja kunnanjohdon toimiessaan virkavastuulla pitää myydä kunnan omaisuutta mahdollisiman edullisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450