Hitto sinun kanssa mies!

45

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennäänkö
      • sopivasti.lihasta

        Mutta miehellä on ihan kiva kroppa. Tykkäisin.


      • Niinkö meinasit? ;D


    • Haaveissataaskoootmun

      Pimpero pom. Sait minut taas haaveilemaan. Tiedät tai ehkä muistat, kuka näin kirjoittaa. Hyvää Joulua sinulle!

      • Hiukan mietityttää.. Mutta Hyvää Joulua myös sinulle!


      • Oletvajaa
        pimperoPom kirjoitti:

        Hiukan mietityttää.. Mutta Hyvää Joulua myös sinulle!

        kirjoitustyyli paljastaa, että olet mies.


      • Ei kukaan ole täydellinen. ;D


      • melike
        pimperoPom kirjoitti:

        Ei kukaan ole täydellinen. ;D

        Mjåå, mut piukat paikat eivät pilaa ketään. 😁


    • Toionaika

      hyvä video!

      Jos mä saisin päättää, Suomeen vois kyl laittaa valot päälle. Liian paljon harmaan värisävyjä täällä tälleen.

    • Mitenmustatuntuu

      et täällä on joku kuka aina sanoo "hitto" jollekkin miehelle...?

      Anagrammeja hitolle;

      Otti H.
      Tito H.
      Hot IT.
      Tohti.
      Ihtto
      Hotti.

      Ei ei ei...

      Meidän urheilumaikka digas näistä.

      • eiköskuulusanoa

        diggasi? Jotenkin otti korvaan tuo digasi. 😫


      • Rentoudu-

        Rentoudu


      • eikäkö

        jos olet kainuulainen stadin murretta taitamaton nykyiset-joku, ihminen kai ja sua vituttaa asua stadissa niin sä voit sanoa digas. Eikä sillä ole mulkun kanssa tekemistä.


      • Jajosnykyvenäläiset

        teinit tykkää räpistä niin sitä paremmalla syyllä.

        Vittu.

        Kalinka takas saatana!

        Vittu kaupallisuus ja mainosihmiset... prrrkl!


    • Tonttuu

      Hölkynkölkyn mylkkyselle naikkoiselle

    • luulinnähneeni

      Ja näin unta joka oli totta;)

    • hyväähuomenta

      Eräälle.
      Mukavaa joulun odotusta myös Hänelle.

      • Toivottelija

        Tuskin ne täällä on, kuvitteleeko nyt vähän liikoja itsestäs?


      • tokkovain
        Toivottelija kirjoitti:

        Tuskin ne täällä on, kuvitteleeko nyt vähän liikoja itsestäs?

        Löytyy kuitenkin;)


      • Toivottelija
        tokkovain kirjoitti:

        Löytyy kuitenkin;)

        Enpä usko, ei mitään merkkiä siitä ja sitä paitsi toivottelet turhia.


    • Missäoletnyt

      Nyt pestään suu saippualla, tuhma kirosana tuli.

    • hyväthuomenet

      Sinne tai ränne nyt;)

      • hupsistavain

        tänne


    • Hupsista söpöliini. ;) Hyvää Huomenta!

      • joululaulujenaika

        hupsis pupsis pippeli pomppeli nainen se stayuppeja säärillensä ojenteli..


      • Siltävaikutat

        Oletkos maailman vanhimman ammatin roolissa nyt?


      • klick

        Olet IHANA! mmmmmmmmm.....


    • eikaise

      Kirjoituvirhe ole niiin ihana;))

    • synkkääniltaan

      hyvää yötä

      • Mikäs siitä synkän tekee? Missä joulufiilis?


      • valoisaanaamuun

        😘🎄☃️😍


    • hyväähuomenta

      Joulu on ihana asia.
      Vain joku särkee tunnelmaa.

      • Kalaisaa

        Hmm, särkee?
        Rosollis on kyl sillii
        Monen joulupöydäs lohta?
        Lahnojakin kuulemma on, jopa citymarketis
        Ruutana sentään, vai et särkee


    • Joulutojinaa

      Kaupst täynnä ihmisiä 👨‍👩‍👧‍👧

    • tuumii

      Miksei voi olla v-i-t-t-u mun kaa. Kulostaisi paremmalta kuin hitto!

    • rumaakieltä

      Yleisellä palstalla.
      Ikävää luettavaa.
      Vie pois joulumielen:(

    • Parempi pysyä kotona. Kaupoissa liikaa ihmisiä.

      • Monimutkaisesti

        Käynyt jo kaksi kertaa oli jo hiljasempaa


    • munkanssa

      Parasta mennä nukkuja näkeen.
      hyviä öitä.

    • Öitä.
      Valvon vielä, tekemistä paljon.

      https://m.youtube.com/watch?v=eKDHct02JuU

      • Hyvääjoulua

        Eikös sun pitänyt jo lähteä joulun viettoon??


      • sammatinpoikamiesyhd

        KUULUI LAULU PIMPEROPOMIN.

        1. Kuului laulu pimperon
        Kautta naisten kuumien.
        Seinät kertas kaiullaan
        Riemulaulun hekumaa.

        2. Naapurit on ihmeissään:
        Miksi riemun äänet nää?
        Minkä sanoman tuo aika tullessaan
        Taivahisen laulun tää?


        3. Käykää luokse pimperon,
        Kohta, syntynyt on lapsonen.
        Miehen eessä tuska on,
        Lähes ikuinen.

        Säv, ja sanat.


      • Pitäisi hiljentyä kyllä tämän illan jälkeen.
        Jos vielä tuut laulamaan tuon, senhän osaat. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe