Latasin Netistä Fedora29iso-tiedoston. Mukana tuli yksi ainoa tausta työpöydälle. Miten saisin niitä lisää kun se ainoa jotenkin ärsyttää vanhoja silmiäni?
Miten taustakuvia Fedora29-linuxiin
4
109
Vastaukset
- alistunut-varvaus
Kai tuosta löytyy apuja
https://www.google.com/search?q=fedora 29 wallpaper - suplementoija
Fedora-lehdessä on englanniksi kirjoitettuna hyviä vinkkejä Fedoran käyttöön. Tässä on jotain juttua seinäpapereista: https://fedoramagazine.org/install-supplemental-wallpapers/
- Turbo-urpo1
Omien kokemusteni mukaan, Fedora Xfce-työpöydällä ei ole vielä luotettava alusta.
- Fedora29
Mielipiteestäsi en perusta, sillä oman kokemukseni mukaan Fedora XFCE4-työpöydällä on erinomaisen kevyt ja toimiva ympäristö. Kaikki Fedora-jakelut ovat olleet koneellani, ja jo pitkään olen päivittänyt jakelun versiosta seuraavaan. Pääsääntöisesti jo vuosia työpöytänä on ollut XFCE4, joka kevyenä työpöytäympäristönä on minun makuuni ja erittäin sopiva ja luotettavaksi havaittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839