Kävisikö "Humppila ohikulkutien varressa" tai "tule tänne, rahasi käytimme jo ennalta"
Humppila slogan
13
375
Vastaukset
- toimiii
Testamenttaa omaisuutesi Humppilalle!
- slogan
- Paina kaasua!
- reaalimaailma
Minä oikeassa kylä
- humppahumppila
Aika tyhmiä ne valitut sloganit. Olisivat pyytäneet jotain mainostoimistoa keksimään.
- aiivan
Turhaa koko slogan -juttu. Sillä ei ole mitään merkitystä kunnan imagon kannalta. Kunnan imago muodostuu kunnan päätösten seurauksena. Esim. veroäyri ja sen kehitys. Kunnan imago ei myöskään kohene keskuspuiston hävittämisellä.
- Vorssaaaaaa
Päätä päiväsi Humppilassa, osta panokset postista...
- huhhuhhumppaa
Forssan lehden mukaan Huilaa hetki Humppilassa on voittamassa ääenstyksen. On siinäkin slogani olisi kannattanut vaan turvautua mainostoimistoon.
- slokan
- ei voida tehdä kun ei ole budjetoitu-kylä
- slokan
No onko sellaista päätetty?
Mikä teille sinne korpeen sloganiksi tuli?- Nopsas
Päätä päiväsi attendossa
- attentaaddi
Aika hyvä tosin toi sopii moneen kuntaan
- Anonyymi
”Humppilan piimätytöt kiitää huumassa”
- Anonyymi
Mikäs se sloogani muuten on? Ei ole paljon näkynyt missään. Onko siellä 9 tien taulussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865