Skoda, itäautoista arvostetuin

TiiviTaavi123

Onko kukaan lukenut otsikon kirjaa ja kannattaako hankkia?

12

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiiviTaavi1

      Googlettamalla kirja ainakin löytyy ja ostettavisss. Kirjan nimeen en ota kantaa mutta sisältö kiinnostaa...

    • Toyota_Hybrid1

      skoda korjauskäsikirja olisi arvostetumpi, kannattaa hankkia, tulee tosi kovaan käyttöön.

    • HuhHahHei

      Kirja olisi oiva joululahja (Alfamer julkaisija), varsinkin ”skodistille”!

    • JormalleJouluksi

      Lahjavinkki

      Skoda - Itäautoista arvostetuin, Autot Suomessa osa 4

      Automerkkejä suomalaisissa oloissa. Kirjoittaja Olli J. Ojasen mieluummin esseiksi kutsumissa historiikeissa kerrotaan autojen kaupasta, mainonnasta, autojen arkikäytöstä ja kilpailusta.
      Sarjan kirjat ovat noin 100-sivuisia ja pehmeäkantisia.

    • VappuNakki

      Onko kukaan perehtynyt otsikon kirjaan, olisiko hyvä merkkipäivälahja tutulle joka ajaa Skodalla?

      • UudenvuodenTina

        Anna tulla vaan, luen mielelläni...


    • Kovamuovisia.uliskoita

      Skoda on vertaus huonolle laadulle.

      Ylihintainen vw.n halppis

    • MieluumminKirjaTulevasta

      On ja kannattaa, jos tykkää piehtaroida vuosikymmenen takaisissa asioissa.

      • Trollit ovat TODELLA!!! jälkeenjäänyttä porukkaa.... Totuus on vain se ,että Skoda on parempi kuin mekään tiedetään.. On ihan sama,kun sanoo lapselle ; Joulupukki on olemassa .Teidän puheet ovat juuri sitä!


      • SkodistitTrolleja
        superbwon kirjoitti:

        Trollit ovat TODELLA!!! jälkeenjäänyttä porukkaa.... Totuus on vain se ,että Skoda on parempi kuin mekään tiedetään.. On ihan sama,kun sanoo lapselle ; Joulupukki on olemassa .Teidän puheet ovat juuri sitä!

        Totta mitä kirjoitit skodatrolleista. Ovat palstan ainoat teollit. Joka skodaa kehuu pettää itseään ja muita...ja uskoo varmaan Pakkasukkoon....joulupukki on pesunkestävän itäautoilijan mielestä länsimaista hapatusta 😅


    • Ole-hyvä_Eipä-kestä

      Lukeminen kannattaa aina, sanoi Jörn Donnerkin. Muistelen hänelläkin olleen itäauton. Aika kapinallinen suomenruotsalainen?

      • TackSåMycket

        Aina kapinen suomenryssäläinen trolli tuskin Jörkan vinkeistä perustaa. Ja onhan lukeminen vaarallista Venäjällä, ellei lue Putinin teesejä, FSB tulee helposti kylään...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe