OnlineScanner ei toimi

f-sökönä

F-Securen Online Scanner ei taaskaan toimi, mistä mahtaa johtua. Heittää näytölle tommosen.

http://kuvanjako.fi/yp18j

20

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkein virheilmoitus, minkä olen aikoihin nähnyt: suomeksi, korjausehdotukset ja kaikki.

• f-sökönä

Et ymmärtänyt kysymystä. Kysyin miksi ko. tuote ei toimi. Ennen toimi, tosin siitä on piiitkä aika kun tuotetta viimeksi kokeilin. Minusta ko. firman on laitettava koneelleni toimiva juttu (kuten ennen) eikä sellaista jota käyttäjän on alettava korjailemaan.

• f-sökönä kirjoitti:

Et ymmärtänyt kysymystä. Kysyin miksi ko. tuote ei toimi. Ennen toimi, tosin siitä on piiitkä aika kun tuotetta viimeksi kokeilin. Minusta ko. firman on laitettava koneelleni toimiva juttu (kuten ennen) eikä sellaista jota käyttäjän on alettava korjailemaan.

Aloituksessasi ei ollut kysymystä. Sen verran ymmärsin; F-Securen virheilmoituksen lisäksi, tietysti.

• vanhaexe
        f-sökönä kirjoitti:

Tuote ei toimi koska koneellesi lataama exe on vanha. Ja f-secure kertoi mitä pitää tehdä. Siis potkaisi se vanha exe pihalle ja lataa uusi https://www.f-secure.com/en/web/home_global/online-scanner

Ennen se toimi koska ei ollut vanhentunut ;)

• f-sökönä
        Kollimaattori kirjoitti:

Aloituksessasi ei ollut kysymystä. Sen verran ymmärsin; F-Securen virheilmoituksen lisäksi, tietysti.

Siis häh; Kysyin (siis kysyin) mistä mahtaa johtua että F-Securen Online Scanner ei toimi (!).
        Ja nimimerkille "vanhaexe" totean (kysyn) että miksi F-Secure asentaa sitten koneelleni vanhan tiedoston eikä uuttaa. Latasin tiedoston siis tuolta. Alunperin olin F-Securen etusivulla.

https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/online-scanner

• Anonyymi

Ei toimi minullakaan ja mistähän mahtaa johtua?

• Anonyymi
        f-sökönä kirjoitti:

Siis häh; Kysyin (siis kysyin) mistä mahtaa johtua että F-Securen Online Scanner ei toimi (!).
        Ja nimimerkille "vanhaexe" totean (kysyn) että miksi F-Secure asentaa sitten koneelleni vanhan tiedoston eikä uuttaa. Latasin tiedoston siis tuolta. Alunperin olin F-Securen etusivulla.

https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/online-scanner

Kysy joltain aikuiselta.... älä kuitenkaan sukulaiselta.....

• Anonyymi

Onko muut ladanneet F-Secure Online Scannerin ja toimiiko? Onko ennestään minkä merkkinen virustorjuntaohjelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muut ladanneet F-Secure Online Scannerin ja toimiiko? Onko ennestään minkä merkkinen virustorjuntaohjelma?

Toimii Windowsin omalla suojauksella.
        Kokeilin juuri äsken.

• Anonyymi

Windoosa pörähti kuin pieru ja kaatu. defenteriä valuu pöydälle.
        soitan BioHazard ryhmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha moisia turhakkeita latailla..

• Anonyymi

Mulla Windows 7, Avast free antivirus ja F-Secure Online Scanner ei toimi. Olis hyvä että toimis ja sillä vielä putsais ja tarkistas onko viruksia. Osaako kukaan auttaa ja missä vika kun F-Secure Online Scanner ei toimi?

F-Securen nettisivulla lukee: "Toimii kaikkien muiden tietoturvaohjelmistojen kanssa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla Windows 7, Avast free antivirus ja F-Secure Online Scanner ei toimi. Olis hyvä että toimis ja sillä vielä putsais ja tarkistas onko viruksia. Osaako kukaan auttaa ja missä vika kun F-Secure Online Scanner ei toimi?

F-Securen nettisivulla lukee: "Toimii kaikkien muiden tietoturvaohjelmistojen kanssa"

Avast mäkeen..

• Anonyymi

Äsken hävisi viestini jossa utelin miksi sertifikaatissa on
      että se on validi 19 kesäkuuta asti 2019
      (alkaen 23 maaliskuuta 2016)

Kuitenkin kone ilmoittaa että allekirjoitus on OK.

Mistä tämä ristiriita johtuu?
      Kysyn oppimisen vuoksi.

Ohjelma toimii koneessani ok.

Ja ilmiantajalle jäitä hattuun.

• Anonyymi

Se tietysti tarkoittaa että signing päivämäärä pitää olla
        voimassaoloajan sisällä.

eli tuolla sertifikaatilla on voitu allekirjoittaa ohjelma annetulla aikavälillä. Sen jälkeen ohjelma on validi vaikka pvm meneekin umpeen. Päivämäärä väli rajoitus koskee vain ohjelman allekirjoitusaikaa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avast mäkeen..

• Anonyymi

Mulla toimii kympeissä ja kaseissa mutta ei löydä koskaan mitään haittoja.

• Anonyymi

mikä virustorjuntaohjelma sinulla kympissä ja kasissa F-Secure Online Scannerin lisäksi?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe