OnlineScanner ei toimi

f-sökönä

20

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkein virheilmoitus, minkä olen aikoihin nähnyt: suomeksi, korjausehdotukset ja kaikki.

      • f-sökönä

        Et ymmärtänyt kysymystä. Kysyin miksi ko. tuote ei toimi. Ennen toimi, tosin siitä on piiitkä aika kun tuotetta viimeksi kokeilin. Minusta ko. firman on laitettava koneelleni toimiva juttu (kuten ennen) eikä sellaista jota käyttäjän on alettava korjailemaan.


      • f-sökönä kirjoitti:

        Et ymmärtänyt kysymystä. Kysyin miksi ko. tuote ei toimi. Ennen toimi, tosin siitä on piiitkä aika kun tuotetta viimeksi kokeilin. Minusta ko. firman on laitettava koneelleni toimiva juttu (kuten ennen) eikä sellaista jota käyttäjän on alettava korjailemaan.

        Aloituksessasi ei ollut kysymystä. Sen verran ymmärsin; F-Securen virheilmoituksen lisäksi, tietysti.


      • vanhaexe
        f-sökönä kirjoitti:

        Et ymmärtänyt kysymystä. Kysyin miksi ko. tuote ei toimi. Ennen toimi, tosin siitä on piiitkä aika kun tuotetta viimeksi kokeilin. Minusta ko. firman on laitettava koneelleni toimiva juttu (kuten ennen) eikä sellaista jota käyttäjän on alettava korjailemaan.

        Tuote ei toimi koska koneellesi lataama exe on vanha. Ja f-secure kertoi mitä pitää tehdä. Siis potkaisi se vanha exe pihalle ja lataa uusi https://www.f-secure.com/en/web/home_global/online-scanner

        Ennen se toimi koska ei ollut vanhentunut ;)


      • f-sökönä
        Kollimaattori kirjoitti:

        Aloituksessasi ei ollut kysymystä. Sen verran ymmärsin; F-Securen virheilmoituksen lisäksi, tietysti.

        Siis häh; Kysyin (siis kysyin) mistä mahtaa johtua että F-Securen Online Scanner ei toimi (!).
        Ja nimimerkille "vanhaexe" totean (kysyn) että miksi F-Secure asentaa sitten koneelleni vanhan tiedoston eikä uuttaa. Latasin tiedoston siis tuolta. Alunperin olin F-Securen etusivulla.

        https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/online-scanner


      • Anonyymi

        Ei toimi minullakaan ja mistähän mahtaa johtua?


      • Anonyymi
        f-sökönä kirjoitti:

        Siis häh; Kysyin (siis kysyin) mistä mahtaa johtua että F-Securen Online Scanner ei toimi (!).
        Ja nimimerkille "vanhaexe" totean (kysyn) että miksi F-Secure asentaa sitten koneelleni vanhan tiedoston eikä uuttaa. Latasin tiedoston siis tuolta. Alunperin olin F-Securen etusivulla.

        https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/online-scanner

        Kysy joltain aikuiselta.... älä kuitenkaan sukulaiselta.....


      • Anonyymi

        Onko muut ladanneet F-Secure Online Scannerin ja toimiiko? Onko ennestään minkä merkkinen virustorjuntaohjelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muut ladanneet F-Secure Online Scannerin ja toimiiko? Onko ennestään minkä merkkinen virustorjuntaohjelma?

        Toimii Windowsin omalla suojauksella.
        Kokeilin juuri äsken.


      • Anonyymi

        Windoosa pörähti kuin pieru ja kaatu. defenteriä valuu pöydälle.
        soitan BioHazard ryhmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muut ladanneet F-Secure Online Scannerin ja toimiiko? Onko ennestään minkä merkkinen virustorjuntaohjelma?

        Turha moisia turhakkeita latailla..


      • Anonyymi

        Mulla Windows 7, Avast free antivirus ja F-Secure Online Scanner ei toimi. Olis hyvä että toimis ja sillä vielä putsais ja tarkistas onko viruksia. Osaako kukaan auttaa ja missä vika kun F-Secure Online Scanner ei toimi?

        F-Securen nettisivulla lukee: "Toimii kaikkien muiden tietoturvaohjelmistojen kanssa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla Windows 7, Avast free antivirus ja F-Secure Online Scanner ei toimi. Olis hyvä että toimis ja sillä vielä putsais ja tarkistas onko viruksia. Osaako kukaan auttaa ja missä vika kun F-Secure Online Scanner ei toimi?

        F-Securen nettisivulla lukee: "Toimii kaikkien muiden tietoturvaohjelmistojen kanssa"

        Avast mäkeen..


    • Anonyymi

      Äsken hävisi viestini jossa utelin miksi sertifikaatissa on
      että se on validi 19 kesäkuuta asti 2019
      (alkaen 23 maaliskuuta 2016)

      Kuitenkin kone ilmoittaa että allekirjoitus on OK.

      Mistä tämä ristiriita johtuu?
      Kysyn oppimisen vuoksi.

      Ohjelma toimii koneessani ok.

      Ja ilmiantajalle jäitä hattuun.

      • Anonyymi

        Se tietysti tarkoittaa että signing päivämäärä pitää olla
        voimassaoloajan sisällä.

        eli tuolla sertifikaatilla on voitu allekirjoittaa ohjelma annetulla aikavälillä. Sen jälkeen ohjelma on validi vaikka pvm meneekin umpeen. Päivämäärä väli rajoitus koskee vain ohjelman allekirjoitusaikaa.


      • Anonyymi

        Mulla Windows 7, Avast free antivirus ja F-Secure Online Scanner ei toimi. Olis hyvä että toimis ja sillä vielä putsais ja tarkistas onko viruksia. Osaako kukaan auttaa ja missä vika kun F-Secure Online Scanner ei toimi?

        F-Securen nettisivulla lukee: "Toimii kaikkien muiden tietoturvaohjelmistojen kanssa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla Windows 7, Avast free antivirus ja F-Secure Online Scanner ei toimi. Olis hyvä että toimis ja sillä vielä putsais ja tarkistas onko viruksia. Osaako kukaan auttaa ja missä vika kun F-Secure Online Scanner ei toimi?

        F-Securen nettisivulla lukee: "Toimii kaikkien muiden tietoturvaohjelmistojen kanssa"

        Avast mäkeen..


    • Anonyymi

      Mulla toimii kympeissä ja kaseissa mutta ei löydä koskaan mitään haittoja.

      • Anonyymi

        mikä virustorjuntaohjelma sinulla kympissä ja kasissa F-Secure Online Scannerin lisäksi?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe