Koulutytön päiväkirja 5

*Elisa*

26. TOUKOKUUTA jatkuu

Saunan jälkeen istahdimme alasti olohuoneessa ja Rehtori tarjosi minulle siiderin. Sen maku olikin paljon tutumpi kuin aiemmin päivällä juomani viinin. Siideristä olin heti ensimmäisestä suullisesta alkaen tykännyt, silloin siis kun olin sitä ensimmäisen kerran maistanut. Se oli kuin isojen tyttöjen limua. Join ahnaasti pullonsuusta, mikä nauratti Rehtoria suunnattomasti.
- Meillä on lasejakin. Ei sinun tarvitse suoraan pullon suusta juoda. Tajusin mokanneeni hieman. En ollut tullut ajatelleeksi, missä nyt olin. Rehtori ei kuitenkaan puuttunut asiaan sen enempää, vaan antoi minun tyhjentää pulloni omalla tavallani.

Juttelimme niitä näitä. Lähinnä Rehtori kyseli ja minä vastasin. Hänen kysymyksensä tulivat koko ajan intiimimmiksi ja saivat minut osittain jopa punastelemaan.
- Oletko koskaan nähnyt kenenkään muun rakastelevan? hän kysyi minulta.
- En, ellei leffoja oteta lukuun.
- Etkö edes äitisi ja isäsi? Rehtori kysyi.
- En, en edes usko heidän enää rakastelevan, vastasin. Olin vähällä sanoa, että he olivat aivan liian vanhoja siihen, mutta sitten tajusin Rehtorin olevan aivan samaa ikää kuin he. Onneksi en möläyttänyt sitä!
- Kuinka monen miehen kanssa olet maannut ennen minua? hän jatkoi tenttaamistaan.
- Vain yhden kanssa oikeasti. Pari poikaa on kokeillut minua sormella.
- Ovatko siinä tosiaan kaikki kokemuksesi seksistä ennen minua? Oletko koskaan ollut kenenkään tytön kanssa?
- No en, oikeastaan.

Kun olin juonut ensimmäisen tyhjäksi, Rehtori otti pullon minulta ja laittoi olohuoneen pöydälle. Hän haki itselleen toisen oluen ja toi minullekin uuden siiderin.
- Yrität taas juottaa minua, huomautin hänelle. Hän vain hymyili minulle, mutta ei kommentoinut väitettäni.
- Etkö ole leikkinyt edes lääkärileikkejä pikkutyttönä tyttökavereiden kanssa? Rehtori kysyi ja veti minut syliinsä istumaan. Hän alkoi hyväillä rintojani ja suukotteli niskaani.
- Olen minä sellaisia leikkejä harrastanut. Taisin olla ehkä kaksitoista, kun viimeisen kerran leikimme sitä naapurin tytön kanssa.
- Oliko se kivaa? Maistelitteko toisianne vai koskettelitteko vain sormin? Tällä tavoin? Rehtori levitti hellästi häpyhuuliani toisistaan ja siveli klitoristani. Takamukseni alla tunsin kuinka hänen kalunsa alkoi olla aivan täysissä voimissa. Vaativana se koputteli peppuvakoani. Nojauduin vielä tiukemmin vasten Rehtoria ja huokaisin nautinnosta. Hänen käsissään oli maagista voimaa, ne saivat minut kiimaiseksi hetkessä.
- Oli se kivaa, muttei näin kivaa, huokaisin hänelle vastaukseksi.
- Kerro nyt mitä teitte? Rehtori tivasi minulta.
- Lähinnä katselimme toistemme pimperoita, levittelimme häpyhuulia ja ihmettelimme. Joskus taisimme laittaa jotain tavaraa pimppiin ja sitten housut päälle, jotta tavarat pysyivät paikallaan. Se tuntui tosi kivalta, kiihottavalta, kerroin ja huohotin, koska Rehtori paineli rytmikkäästi klitoristani.

- Minä haluaisin katsoa, kun nuolet toisen tytön pillua. Se olisi ihanaa katseltavaa, Rehtori läähätti korvaani. Minä jäykistyin hieman ehdotuksesta.
- Oletko tosissasi? kysyin häneltä. Ajatus tuntui kummallisesta. En ollut lääkärileikkien jälkeen koskaan ajatellut toista naista sillä tavalla ja kerroin sen Rehtorillekin.
- Kuulehan Pikku-narttuni, sinulla ei oikeastaan ole mitään sanottavaa siihen. Jos minä haluan, että nuolet toisen kiimaisen naisen pillua, sinähän nuolet. Minun täytyy vain etsiä sopiva henkilö kolmanneksi meidän kanssamme, jotta pääsemme asiassa eteenpäin.

Rehtori siis jyräsi minut vastauksellaan hiljaiseksi. Hänen tyylinsä määrätä oli minusta tosi kiihottava. Tajusin, etten laittaisi yhtään vastaan, jos hänen haaveilemansa tilanne oikeasti tulisi eteen. Tekisin juuri niin kuin Rehtori käskisi, minä olin kuin hänen pieni orjattarensa, joka teki kaiken hänen käskystään. Asemani, se että olin hänen armoillaan, oli tajuttoman kiihottavaa. Minun ei tarvinnut, eikä saanut vaivata päätäni asioilla. Sain vain nauttia ja antaa mennä. Niin teinkin. Heilutin peppuani hänen kyrpäänsä vasten ja vikisin himokkaasti hänen käsissään nautintoani.
- Minä teen ihan mitä haluat. Olen sinun oma Huorasi, Lutkasi, ihan mitä vain haluat, huokaisin hänelle vastaukseksi.
- Minä tiesin sen kyllä, Rehtori vastasi ja työnsi minut pois sylistään. Hän levitti jalkani äärimmilleen auki ja alkoi rytmikkäästi nuolla pilluani. Hänen kielensä mutkitteli taitavasti pillunpoimuissa, käyden välillä kuin kiusaksi klitallani. Hän työnsi yhden sormen sisääni ja nai sillä minua. Huohotin ja rukoilin häntä nuolemaan juuri klittaani, mutta hän vain kiusasi ja kidutti minua ihanasti.

Juuri, kun tunsin olevani lähellä tulemista, hän lopetti hetkeksi ja katseli tyytyväisenä yksinään naintiliikkeitä tekevää lantiotani.
- Olet kyllä kaikkein himokkain Kiimapillu, johon olen koskaan törmännyt, hän sanoi ja alkoi runkata omaa seisovaa kulliaan.
- Nyt saat maistaa taas isoa, hän tuumasi ja veti minut lattialle jalkojensa väliin. Otin kiinni kaksin käsin hänen valtaisasta kullistaan. Livoin kielelläni terskaa ympäri ja imaisin sen sitten kokonaan suuhuni. Minusta tuntui, että suuni oli aivan täynnä jo pelkästään hepistä. Kovin syvälle en kyennyt kyrpää ottamaan, se oli kerta kaikkiaan liian valtavan kokoinen. Imin ja nuolin terskaa niin kuin ikinä osasin ja hieroin samalla sen vartta. Välillä livoin vartta aina pusseille asti. Rehtori oli ajanut pusseistaan karvat pois. Ne olivat kurtistuneet nautinnosta tiukoiksi.
- Imaise pussit suuhusi, Rehtori pyysi huohottaen ja niinpä imeskelin niitä samalla kun hieroin vartta käsin. Se teki Rehtorista ilmeisesti tosi hyvää ja hän murahteli kiihottuneena käsissäni. Kun hän pyllisti minulle, tajusin kyllä hänen haluavan, että nuolen hänen peppureikäänsä. En vain pystynyt ja olin kuin en ymmärtäisi vihjettä. Jatkoin vain pussien ja kullin hyväilemistä.

- Nuole peppureikääni, Rehtori murahti minulle. Puistin päätäni. Sitä en kyllä tekisi! Rehtori murahti uudelleen, kun tajusi, etten tottele.
- Jos minä käsken sinun nuolla, sinä nuolet, hän sanoi tiukasti. Puistin edelleen päätäni ja tuijotin Rehtoria takaisin uhmakkaasti alta kulmieni. Hän huokaisi ja nousi ylös sohvalta.
- Minä annan ilomielin sinulle piiskaa. Minusta on kiihottava katsoa, kuinka punaiseksi peppusi tai pillusi muuttuu sen myötä. Se saa kyrpäni seisomaan niin että kipeää tekee. Muista kuitenkin, että tämä on ihan sinun oma valintasi, Rehtori sanoi minulle ja lähti ilmeisesti hakemaan jotain, jolla kurittaa minua.

- Tule tänne, Rehtori huusi heidän makuuhuoneestaan. Astuin huoneeseen hieman arkaillen. Tämä oli sentään Rehtorin ja Vaimon aviovuode! Olisiko oikein sopivaa panna täällä? Kysyinkin sitä Rehtorilta, mutta hän totesi, ettei se ollut minun murheeni.
- Minä voin paremmin kuvitella sinut naimaan kanssani, kun panen Vaimoani, tämän jälkeen kun nyt olet ollut täällä. Kun työnnyn häneen, kuvittelen työntyväni sinun tiukkaan pilluusi ja naivani sitä. Kun saan, kuvittelen laukeavani sinun kireään peppuusi, Rehtori sanoi ja tuijotti minua. Hänen härskit puheensa ja tiivis tuijotuksensa saivat minut aivan kuumaksi. Tunsin hengästyväni, sydämeni alkoi lyödä nopeammin.

Rehtori veti minut itseään vasten. Hänen kullinsa painautui alavatsalleni kertoen, mitä saisin pian: isoa kyrpää. Rehtori suuteli minua saaden minut vieläkin tulisemmaksi. Kun hän päästi minut irti ja työnsi hellästi selälleni sängylle, levitin jalkani automaattisesti. Toivoin hänen työntyvän minuun heti, täyttävän minut ihanalla paksulla parrellaan. Rehtorilla oli kuitenkin ihan muita suunnitelmia. Hän kiinnitti sekä käteni että jalkani valkoisella, paksulla köydellä vuoteen metallisiin päätyihin. Olin aivan auki, levällään, kuin iso X-kirjain vuoteella. Rehtori siveli häpyäni mietteliään näköisenä.
- Sinä tarvitset vielä hiukan koroketta peffasi alle, hän tuumi ja veti päiväpeiton alta kaksi isoa tyynyä esiin. Hän työnsi niistä yhden takamukseni alle, mutta lisäsi sitten toisenkin. Pilluni oli levällään ja kohollaan, hyvin tarjolla.

Rehtori otti käteensä nahkaisen kärpäslätkän. Hän siveli sillä aluksi reisiäni ja pilluani kuin vihjaten, mitä oli tulossa. Lätkä tuntui pehmeältä, joustavalta ihollani ja rentouduin. Nautin Rehtorin himokkaasta katseesta pillullani sekä lätkän hyväilevistä, kevyistä kosketuksista. Pillunhuuleni turposivat kiimasta, tunsin kuinka kosteus tulvi ulos minusta. Ensimmäinen läpsäys säikäytti minut. Se osui suoraa pillulleni ja teki – taivaallista. Rehtori oli päättänyt antaa minulle pillupiiskaa ja rakastin joka hetkeä. Vaikka se sattuikin, se tuntui silti aivan upealta. Läimäykset saivat pilluni turpoamaan entisestään, veri pakkautui häpyhuuliin ja ne vetäytyivät erilleen. Klitorikseni oli kuin tärinä nappula, kun tällit osuivat siihen. Uikutin kiimasta ja kivusta ja tajusin pyörittäväni päätäni puolelta toiselle. Tunne oli käsittämätön!

Rehtori lopetti läimäytysten jaon yhtä nopeasti kuin oli aloittanutkin.
- Älä lopeta vielä, huohotin hänelle.
- En lopetakaan, hän sanoi ja kiipesi luokseni sänkyyn. Hän tuli pääni päälle istumaan ja tunki kullinsa kurkkuuni. Hän nai muutaman vedon minua suuhun ja korjasi sitten asentoaan niin, että peppureikä laskeutui suuni päälle. En päässyt sitä pakoon.
- Nuole Narttu, hän komensi käheästi ja alkoi vedellä nänneistä lujaa. Pilluni kaipasi lisää huomiota ja minä pyysin, että hän hyväilisi sitä.
- Jos nuolet pyllyäni, hän sanoi julmasti.
- Muuten joudun ehkä rankaisemaan sinua paljon ikävämmällä tavalla, hän jatkoi. Minä luovutin. Juurihan olin vakuutellut hänelle, että teen ihan mitä hän haluaa.

Nuolaisin varovasti peppureikää. Sen ympärys tuntui hassun sileältä ja ryppyiseltä yhtä aikaa, eikä se maistunut miltään. Sitä kai olin pelännyt, että se maistuisi pahalta. Livoin kielellä välilihaa ja peppureikää vuoron perään. Rehtori nautti ilmiselvästi ja kiitti minua hyvästä työstäni. Hän antoi vielä muutaman sopivan voimakkaan läimäyksen pillulleni ja olin aivan lähellä laukeamista. Hän kuitenkin tajusi ruumiinkieleni niin hyvin, ettei antanut minun vielä purkaantua, vaan lopetti kesken. Hän vain siveli häpyhuuliani kevyesti ja välillä hiukan kutitti klitoristani. Huohotin ja puskin lantiotani hänen kättään vasten, sen verran kuin lantioni pääsi liikkumaan. Samaan aikaan nuolin aina vain rohkeammin Rehtorin anusta.
- Maistahan vielä kulliani, hän sanoi ja työnsi sen pään huulilleni. Livoin kielelläni sitä hetken ja sitten imaisin sen kokonaan suuhuni. Rehtori nytkähteli nautinnosta ja alkoi hitaat naimisliikkeet suuhuni. Kyrpä tökkäisi taas muutaman kerran kurkunpohjaani ja tunsin hetkellisesti tukehtuvani.

Rehtori kuitenkin hillitsi itsensä ja vetäytyi suustani. Hän katsoi minua hetken.
- Olen aivan hulluna kiimapilluusi. Sinä olet ihanin Narttuni, hän huokaisi ja nousi pois vuoteelta. Hetken luulin hänen lähtevän pois koko huoneesta, mutta hän vain otti pari askelta taaksepäin ja ihasteli minua ennen kuin kävi uudelleen kimppuuni. Hän otti pepustani kiinni ja upotti kasvonsa pilluuni, syöden ja imien turvonnutta häpyäni. Olin aivan ekstaasissa. Takamukseni pyöri kiimatanssiaan ympäri. Hengähdin pettymyksestä, kun Rehtori irrottautui minusta.
- Nyt olisi taas kyrpää tarjolla. Haluatko sen sisääsi? hän kysyi minulta.
- Haluan, anna minulle kunnolla isoa kyrpääsi, inisin ja nostin lantiotani häntä vastaan.

Vaikka olinkin aivan märkä, Rehtorin nopea tunkeutuminen, jota hän selvästi suunnitteli, ei onnistunut. Sisääntulo sattui hiukan aluksi tiukassa pillussani. Rehtori joutuikin hieman jarruttamaan, eikä päässyt kerta työnnöllä syvälle sisääni. Hän murahteli nauttiessaan tiukan pilluni puristuksista ja otti lantiostani tiukemman otteen aloittaakseen säälimättömän nainnin. Työntö työnnöltä pilluni mukautui hänen tahtiinsa ja alkoi nauttia niistä. Tunsin itseni tosi härskiksi maatessani siinä aivan pillu levällään Rehtorin vuoteella ja uikuttaessani nautinnosta hänen pannessaan minua.
- Voi, mikä ihana kiimainen Lutka sinä oletkaan, Rehtori vielä huohotti minulle nussiessaan. Hänen härskit sanansa kiihottivat minua lisää, ne veivät loputkin estoni mennessään.
- Nussi minua, pane Lutkaasi, ulisin hänelle vastaan. Puskin lantiotani häntä vasten ja nautin kovien työntöjen aikaan saamista nautinnonaalloista. Työnnöt syöksivät suoraan päin klitoristani ja työntö työnnöltä olin lähempänä saamista.

- Nyt Lutka saa kyrpää niin ettet koskaan vielä, Rehtori ähisi. Hän läimäytti tissejäni pari kertaa lätkällä, osuen aivan nänneihini. Tunne oli mieletön, ihana. Työnsin rintaani ylöspäin ja toivoin, että hän läimäyttäisi uudelleenkin. Uuden läimäytyksen myötä tajusin lentäväni pilviin. Huohotin ja nyin orgasmin kourissa. Rehtori ei kuitenkaan lopettanut nussimistani. Hän oli päättänyt naida minua kerrankin kunnolla. Hän vetäytyi hieman taemmas, tulematta ulos minusta ja antoi lätkällä klitorikselleni pari napakkaa iskua. Se teki taivaallista ja sain taas. Hänen vuoroin naidessaan, vuoroin lätkiessään klitoristani ja nännejäni, menetin ajantajuni kokonaan. Olin yksinkertainen orgasmikimppu. En tajunnut mitään muuta kuin säkenöivän, ihanan kivuliaan nautinnon, johon oli uponnut syvälle. Se otti minut omakseen, teki minusta tahdottoman, tajuttoman inisevän Lutkan. En edes tajunnut, saiko Rehtori itse vai ei. Olin aivan poissa tästä maailmasta!

0

6851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        37
        1796
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1391
      3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        43
        1376
      4. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        14
        1352
      5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        1
        1345
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        7
        1314
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        0
        1294
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        1
        1250
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        2
        1200
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        2
        1183
      Aihe