Lähes 700 pappia syytetään seksuaalisesta hyväksikäytöstä Yhdysvalloissa – lukumäärä on huomattavasti katolisen kirkon aiemmin ilmoittamaa suurempi
https://yle.fi/uutiset/3-10564277
Kiertäisin papit kaukaa
7
68
Vastaukset
- 43567u8
Ne on yksittäistapauksia.
- iilimato
Ihan paskapuhetta. Olet itse yksi pedofiili AP, se on varmaa, että olet pedarisatanisti, kuten etanainen ja äidinkielenopettaja ja marko päivä sekä krister rasmussen tältä palstalta
- Gtfb
Hävytöntä hommaa. Luottamusasemaansa ovat käyttäneet rikollisesti. Myös ( ateistiset) opettajat, valmentajat, nuorisotyöntekijät ovat mahdollisia pedofiilejä, raiskaajia.
- iilimato
Paskapuhetta kaikki. Ei ole Kristittyjen kirkon sisällä pedofiliaa, toisin kuin sieluttomien. Pelottaako tuleva tuomio noin paljon. Se kirjoitetaan näin: *kashai elem ashbau* Ja valehtelijan kieli märäntyy suuhun.
- T..Mirka
Sielua ei ole. Sielu on uskovaisten itse keksimä ongelma.
- Hija
Riparilla voi lähteä henki, niin kuin nyt lähti nuorelta 15v pojalta Himoksella. Papit ei ota edes mitään vastuuta tästä.
Törkeetä toimintaa - OmenDamenAmen
Omen Damen Amen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501