Pentutehtailija

Faktaa

Kontiolahdessa pentutehtailija joka myy paperittomia ja sekarotuisia lapinkoiran pentuja!!!

6

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt

Mitä se kenellekään kuuluu? Niin, miten paperittomien myynti on sama kuin "tehtailija"? Ei ole rikos myydä muita kuin yksityisen yhdistyksen "rekisteripaperit" omaavia pentuja. Valitettavasti kilpailijoitakaan ei ole. Minäkään en pidä Kennelliitosta ja Suomessa on perustuslain mukaan vapaus olla olematta minkään yhdistyksien jäsen tai toimintaa tukeva.

• Nytnaarattaa

Voi voi kun sinä NIIIIIIIN mielesi pahoitit ymmärtämättä yhtään mistä todellisuudessa on kyse. Eikö hävetä olla noin yksinkertainen?

Tässähän ei missään kohdassa perusteltu pentutehtailuväitettä nimenomaan paperittomuudella, senkin hölmöläinen. Edes siitä ei ollut kyse, onko ihmisillä oikeus olla olematta kennelliiton jäsen, sillä puhdasrotuisille koirille saa kyllä paperit, vaikka ei kennelliiton kasvattaja olisikaan. Että voi voi sinua ja typerää louskuttamistasi! Vaan eipä ollut ensimmäinen kerta kun louskutat kennelliitosta täyttä puutaheinää. Herää kysymys, että miksi aihe on sinulle niin kovin arka? 😉

• faktaa

Tänä vuonna ainakin 3 pentuetta tehtaillu. Pennuilla giardia ja ulkoloisia ollut.
      Taidatkin olla tämän tehtailijan kaveri vai oletko sittenki itse kyseinen tehtailija.

• tautia_on

Kyseinen "kasvattaja" syyskuussa luovutus iässä oleville pennuille antanut ennen luovutusta 10 pvä:n axilur kuurin ja ulkoloishäätö kuurin.
      Aikasemmassa pentueessa ollut giardiaa ja ulkoloisia.

• Errt

Tämä tehtailija pitäisi jotenkin saada kuriin.

• Errrryt

Tämä tehtailija pitäisi saada kuriin. Mitkä olisivat keinot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5369
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5118
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4164
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1959
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe