Vai muka rauhallinen taloyhtiö

Prkl

Etkö sinä perkeleen juippi osaa ajatella muita kuin itseäsi ä, klo 22-07.00 on hiljaisuus, silloin ei karjuta, riehuta, tömistellä, huudeta kurkku suorana myöhään yöhön. Vaikka sinä et käy töissä niin muut ihmiset käyvät joten nyt se turpa kiinni, tehty sinusta monta ilmoitusta isännöitsijälle opi jo kerrankin!

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahtootietää

No kun noin täällä meuhkaat niin kerro nyt PRKL samantein mikä taloyhtiö kyseessä niin tiedän minäkin yhtyä tähän jouluiseen kuoroon.

• kerrotaloissa aina asuneena, ne on ne naapurit, että millaisia tuurilla sattuu samaan.

harmillisia juttuja, ikävät naapurit nimittäin =/.

kaikki ei tajua, välitä kanssa ihmisistä, säännöistä! on V*****ista jos ei saa rauhassa öitään nukkua, mellastusten, huutojen, riehumisten takia.

se on moninaista, kerrostalossa asuminen, kai mikäli voittais lotossa, hirsimökin järvenrantaan laittaa, mikäpäs siellä olis! MUTTA onhan omakotitalossa asumisessakin, siinä on työnsä!

• Oikeameininki

Häirikkö naapureista pääsee kun sitkeästi jaksaa isännöitsijälle pistää valitusta ja jos yöllä älämölöä pidetään soittaa poliisit.
        Niin olen itse tehnyt nuoriso ei vuotta kerennyt asua kun lentivät kämpästä pellolle..

• totta, useimmiten pääsee ilmeisesti pääse,onneksi!

ilmeisesti jos omistusasunnosta/ asukkaasta kyse, ei vuokralaisesta kyse, prosessi saattaa kestää.

• demarius

Antaa Kurttilan tehdä vaalityötä

• siis.demari

Ei Kurttila ole idiootti vaan häikäilemätön oman edun tavoittelija. Peruu asiallisia työkeikkoja perusteena SDP:n vaalityötilaisuudet. Työmatkoina silti laskuttaa...

• taksilla huristellen, se siellä!

• Huhhahhei

Käykö köyhää kateeksi toisten pirssillä ajot??

• Rahalla-saa-ja-tojolla
        eripariaolevat kirjoitti:

taksilla huristellen, se siellä!

Lopetin taksilla ajelut, kun tämä mönkään mennyt taksiuudistus astui voimaan. Ostin auton jonka haltijaksi laiton sukulaiseni, joka kuskaa minua aina kun kyytiä tarvitsen. Hienosti on järjestely toiminut.

• Halapaaon

Minulla on vaki taksi ollut vuosia eikä uudistus ole tuottanut mitään ongelmia..
        Kyyti on edullista sama hinta eri matka.

• Kestettäväon

Sanos muuta, ei oo ainakaan kunnallisissa asunnoissa kehumista

• Plaaaaahjaa

On se tömistellään pitkin öitä ja paiskotaan parvekkeen ovia 24-06 aikaan.Sillon ku pitäis muiden nukkua!Ja kehataan valittaa vielä!Minäpä meinasin valittaa jo ekana asumis kuukautena tosta tömistäjästä!

• Siinäpäidea

Voi voi näistä häiriköistä pääsee eroon kun isännöitsijälle joka kerta narina listaa ja häätö koittaa kolmannesta narinasta..
        Yöllä jos häiriköi soittaa kissalan pojat paikalle..

• Helvprkl

Aiemmin oli meidänkin taloyhtiö rauhallinen, mutta sitten muutti kolmanteen kerrokseen joku juoppo/narkkari joka ei välitä säännöistä.Huutaa ja kiroilee kuin mielipuoli, sekä kolistelee ja potkii seiniä,varsinkin yöaikaan.

• Ettsillälailla

Ja tuokin asia tulee kuntoon tänne valittamalla.. Ei se häiriköinti lopu jos ei ole munaa tehdä valitusta ja soittaa ne pollisit.
        Niin olen itsekin tehnyt eikä porukka asunut vuottakaan kun häätö tuli.

• Siivoon

Voi jei kun muut sanoo et rauhallista on juu... Helppo sanoa jos asuu toisessa päässä taloa

• Ulosheitto

Onneksi itse asun yksityisellä vuokralla tässä taloyhtiössä ei katella häiriköitä..
        Valitusta tulee silmät korvat täyteen ja lopulta lentää pellolle jos ei tahti muutu.

• Ikävätilanne

Täälläkin yksityinen ja osakkeenomistajat silti on levotonta, en voi ymmärtää et onko ihmisiltä todella hämärtymässä todellisuuden taju miten elelee ja olee kerrostalo asunnossa. Mua pidetään sekopäänä valittajana ja meteli vaan jatkuu pahempana tosin.... Helppo niiden sanoa jotka ei asu tämän metelöitsijän yläpuolella, on monilla kaksio tai kolmio ja asuvat joko ihan alhaalla tai kulma asunnossa, sinnehän se meteli ei kuulu

• KankitienYlivalvoja

Muuttakaa Kankitielle prkl nillittäjät.

• Asutte

kerrostaloissa joissain lähiöissä, valitatte äänistä ja luulette olevanne jotain parempaa väkeä? Jos nuo väitteet olisivat edes lähellä totuutta, kun asiat tuppaavat aina hieman paisumaan täällä netissä niin suosittelen muuttoa rivitaloon, jolloin se unelma idylli säilyis varmaan vähän paremmin.

• Niinsemenee

Se ei ole mitään liipittelua jos nämä nykyajan nuoriso päivät nukkuu ja yöt valvoo. Rampataan rappukäytävässä eestaas yöllä huudatetaan poppikonetta mölytään..
        Näistä pääsee eroon kun jaksaa valittaa isännöitsijälle ja poliisit paikalle jos ei muu auta.

• Asutte
        Niinsemenee kirjoitti:

Se ei ole mitään liipittelua jos nämä nykyajan nuoriso päivät nukkuu ja yöt valvoo. Rampataan rappukäytävässä eestaas yöllä huudatetaan poppikonetta mölytään..
        Näistä pääsee eroon kun jaksaa valittaa isännöitsijälle ja poliisit paikalle jos ei muu auta.

Miksi ette itse käy puhuttelemassa heitä osoittaen minkä tuloluokan alue on kyseessä ja kuinka kuuluisi sen mukaan käyttäytyä. Vai onko niin ettei naama ja työttömyys yms vain miellytä, jolloin jokaista ääntä ja liikettä kytätään. Tuskin kerrostaloissa voisi asua kukaan, jos jokaisesta pienestä valituksesta saisi taloyhtiöt olla häätämässä väkeä.

• Oikeameininki

Kyllä asiasta on sanottu mutta ollaan niin pireissään jottei korvien välissä mikään leikkaa..
        Vituttaa tälläset yhteiskunnan mätäpaise perse suolen velttoukset.. Kaikki tuet pois eiköhän muutu ääni kellossa.

• Asutte
        Oikeameininki kirjoitti:

Kyllä asiasta on sanottu mutta ollaan niin pireissään jottei korvien välissä mikään leikkaa..
        Vituttaa tälläset yhteiskunnan mätäpaise perse suolen velttoukset.. Kaikki tuet pois eiköhän muutu ääni kellossa.

itse jollain työläisalueella kuten kommenttisi osoittaa. Ei siis mitään sivistystä ole teilläkään ja aiemmallakin kommentoijalla oikein hienoja ongelman ratkaisuja.... Eikun vaan ne haalarit niskaan ja asuntolainan maksuun. Itsehän olette työläiselämänne valinneet.

• aivanlähellä

Onhan raastuvan häätöjä tapahtunut. Taloyhtiö ottanut asunnon määräajaksi tai kokonaan haltuunsa.

• Niinsemenee

Kyllä vain nyt kun on näitä yksityisellä vuokralla olevia niin niissä ei kauaa porukka asu jos häiriköivät.
        Kerkiä vuottakaan asua kun häätö tulee jos ei ala käyttäytymään.

• Ikävätä
        Niinsemenee kirjoitti:

Kyllä vain nyt kun on näitä yksityisellä vuokralla olevia niin niissä ei kauaa porukka asu jos häiriköivät.
        Kerkiä vuottakaan asua kun häätö tulee jos ei ala käyttäytymään.

Eipä oo tolle yläkerran metelöitsijälle edes huomautettu, joten uskon et isännöitsijä ei välitä, helppo asua omassa rauhassa ja huudella et yrittäkää sopia, miten sovit kun a) ei aukaista ovea, b) kun harja varjella jyskytän kattoa, tulee vähän aikaa hiljaista ja sit metelöinti vaan jatkuu kahta pahempana, c) ei tule rapussa vastaan et vois huomauttaa asiasta

• Ettsillälailla

Tässä talossa ei edes saa mennä sanomaan itse vaan suoraan isännöitsijälle) ilmoitus kun ei näistä hörhöistä tiedä mitä tekevät.
        Ja kylmästi poliisia paikalle

• kerrotaan

Ajaako yläkerrassa Kurttila taksilla?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3233
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2925
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2192
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1635
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1484
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1447
    7. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      17
      1431
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1375
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1341
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1305
    Aihe