Hei.Elämänsä aikana ihmissielu joutuu miettimään monia asioita.Kannattaa kuitenkin muistaa,että Jeesuksen ulkopuolella ei ole elämää,sillä taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta.Sinun tulisi sisimmässäsi päättää lähteä seuraamaan Jeesusta Kristusta.Sinun kannattaa säännöllisesti rukoilla Jeesusta ja tehdä parannus synneistäsi.Tietysti usko Jeesukseen,Jumalan Poikaan on olennaisen tärkeä.Sitten kun Jeesus on henkilökohtainen Vapahtajasi,olet pelastunut.
älä kuvia palvo
hyvä siemen
3
456
Vastaukset
- qwerty
...tämä liittyy kuvanveistoon?
- Jaaha
Mulla on sellanen olo, että jos näitä jeesusteluita tungetaan muualle kuin uskontopalstalle, mä alan kirjoittelemaan kaiken mailman skeidaa sinne. Tää on yhden sortin häiriköintiä mun mielestäni.
- epes
Näitä jeesustelijoita on joka sivustoilla, taitaa olla niin että hän /ne ei hyväksy mitään muuta kun tuon uskontotouhun ja ojentavat ihmisiä kuin pikkukakaroita tekemään "parannuksen", tekisivät itse jotain todella henkistä ja rakentavaa, jos osaavat!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976