Hintakartellia?

muitakintuotteita

Miksi joka kauppa myy Saarioisen laatikoita tarjouksena, presis sama hinta?

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten.sattuu

Ostan jos haluan ostaa katsomatta hintaa.
      Yksin olijana tai muutenkin ei kiinnosta tarjousten perässä juokseminen, toki ostan k-kaupan kahvi tarjouksia mut en vartavasten mee sen takia kauppaan.

• nappikauppaa

Elinikänsä jos on hintaseurantaa harrastanut, mihinkä ne mitättömyydet vanhanakaan enää muuttuis!

• pitiollakielletty

Et tajua kartellia? Joku määrää saman hinnan.

• donnakartellitonna
        pitiollakielletty kirjoitti:

Et tajua kartellia? Joku määrää saman hinnan.

Miksi minun niitä kartelleitä pitäisi tajuta ? Voisinko jotakin kytköksiä estää, jos se olisi väärin? Eipä minulla muuta tuohon ole sanottava!

• Älä.aina.valita

Ruoka on nykyisin halpaa, ruoka ja asumiseen riittää noin 400 euroa, loput tuloista menee miten kullekkin, jos käy vielä leipäjonossa jää säästöön vielä enemmän.

• sellaistavaan

Päiväys ennen Joulua,myyvat pienemmällä katteella.

• Älä.aina.valita

Vastaan sinulle, kun mainitsit nuo leipäjonot, vaikka saman toistoahan tämä on , koska kirjoitin jo tuonne Kahvipirttiin.

Itsekin kävin pitkästä aikaa ja voi mikä ruokien paljous, mutta hakijoita vain kymmenkunta. Nimenomaan siellä oli kaikensorttista laatikkoa i l m a i s e k s i , koska aloittaja kirjoitti niistä. Kerrankin sai ottaa niin paljon, kun luulee syövänsä.

No, paljonkos se yksi ihminen syö, mutta olihan siellä vara valita, että kaikensorttista pääsee maistelemaan, sillä ainakin minulle riitti 1/per laji, joten nyt säästyin sikäli keittiö askareista, että en ala kuorimaan vihanneksia, keittämään ja paistamaan, saati imellyttämään perunaa ja maustaakkin ne pitäisi tietenkin.

Myös leivät ja pullat, täysmaitoa, kuten makkaratkin oli tietenkin jaossa. Kaupasta hain kermaa (ym) ja onneton unohdin sen Voin, koska sillähän saa mainosten mukaan kaksinverroin parempaa, vaan kyllä sekin järjestyy, kunhan tuo viimeinen puolikas hupenee.

En ymmärrä, mikä johdatus minut sai kerran menemään paikkakunnan kierrätyskeskukseen? Muistaakseni vein sinne tavaroitani ja juuri sellaisena päivänä, kun siellä oli tämä ruokajakelu? Olin todella hämmästynyt, kun kuulin, että joka tiistai ja perjantai siellä jaetaan ilmaiseksi kaupoista saatua ruokaa.

• Älä.aina.valita

Parempi niitä ylimääräisiä on jakaa ihmisille ettei roskiin, tiedän ihmisiä joilla ei puutetta käyvät jonoissa.
        Kyllä köyhiä on muttei ei suomessa tarvitse nähdä nälkää, sitä ei sossu hyväksy.

• Älä.aina.valita kirjoitti:

Parempi niitä ylimääräisiä on jakaa ihmisille ettei roskiin, tiedän ihmisiä joilla ei puutetta käyvät jonoissa.
        Kyllä köyhiä on muttei ei suomessa tarvitse nähdä nälkää, sitä ei sossu hyväksy.

Kyllä minäkin tiedän ja ainakin tältä omalta paikkakunnaltani. Nyt meinasi tulla hieman skandaali täälläkin, kun jakajat kuulivat, että jotkut hakijat myivät "saaliinsa" melkein nurkalla ja tietenkin nämä kaljan tarvitsijat, kas kun varakas ei tohdi itse tulla hakemaan ilmaista ruokaa, mutta halvalla halaa kuitenkin ostaa.

No, kauppa se on joka kannattaa. Eikös nykyinen hallituskin sitä suosi, siis yritteliäisyyttä? Mitä pahaa siinä olisi, koska molemmat tuntee voittavansa.

En minäkään nälkään kuole, jos en saa ilmaista ruokaa, mutta joku sota-ajan jälkeinen vaisto on kuitenkin, että ruokaa ei heitetä jäteisiin ja kun noin lähellä on ruokaa jaossa, niin käytän sitä hyväkseni.

Harmikseni on tunnustettava, että lapseni olen huonosti kasvattanut, koska heillä on nyt nelihenkinen perhe ja ruokaa ostavat aivan liikaa, joten minulle tulee aina päiväysvanhat ja eiliset ruoat.

Sitäpaitsi olen saanut ystävän naapurista, jolta saan aina paikkakunnan lehden tosi varhain, mutta myös ainakin jälkiruoat, koska hän ei uskalla syödä makeaa? Laiha, kuin luikku, mutta joku oli ilmeisesti varoittanut sokeritaudista? Siispä minulle tulee makeaa jälkiruokaa viikottain ja joskus jopa hänenmielestään "epämääräinen" ruoka, jota hänelle toimitetaan tuolta jakelusta.

• myöTiietään

Äitien kartelli!

• kusetusta

Sama vaikka puhelimet. Aalin hinta määrätty. jossain kalliimmalla.Missä se aito hintakilpailu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      66
      4454
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      104
      3727
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3341
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1906
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1893
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1139
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      89
      903
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      851
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      109
      845
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      774
    Aihe