Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuka kaasoksi...

Kohta mennään...

Minulla on ongelma...

Olen puolentoista kuukauden päästä menossa naimisiin ja kaasoksi valitsin sulhaseni kälyn joka onminulle tosi läheinen. Ainoa ongelma on nyt se, että siskoni närkästyi asiasta ja haluaisi olla kaasona hänkin. Kaiken lisäksi Kälykaasolla on kaksi lasta ja he ostivat juuri oman asunnon, mikä on vienyt hänen huomionsa jonnekin aivan muualle. Hän ei oikein halua keskustella häistä ollenkaan, vaan sanoo, että minä se päätän miten hän asiat hoitaa. Hän myös muistutti siitä, ettei voi olla vain kaasona, hän on myös äiti...

Noh, kaasoksihan ei pitäisi valita naimisissa olevaa tai äitiä, mutta silloin kun valitsin kaikki vaikutti ihan ookoolta.

Voinko vielä pyytää siskoani kaasoksi, silleen että heitä olisi kaksi?

Iloisia suunnitteluhetkiä muille!

3

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manna

      Itselläni on kaksi kaasoa, molemmat hyviä ystäviäni. Toisella on alle vuoden ikäinen poika, mutta silti hän on hyvin pystynyt olemaan mukana suunnittelussa. Ei ole edes 200km välimtka haitannut. Siskoni närkästyi myös minulle, koska en häntä pyytänyt kaasoksi. Itse olen aina halunnut kaasokseni parhaat ystävät enkä siskoa. Tämän selitin siskolle, ja sen se saa luvan hyväksyä:).

      • Kohta mennään...

        Onpa mukava kuulla, että voi olla montakin kaasoa. Minua vähän hermostuttaa kuitenkin se, että tänään pitäisi soittaa kaasolle, ja sanoa että heitä on nyt kaksi. Luulenpa kuitenkin, että kaikki menee hyvin. Enhän minä häneltä mitään pois ota kuitenkaan.

        Kiitos nopeasta vastauksestasi ;)


      • jenna
        Kohta mennään... kirjoitti:

        Onpa mukava kuulla, että voi olla montakin kaasoa. Minua vähän hermostuttaa kuitenkin se, että tänään pitäisi soittaa kaasolle, ja sanoa että heitä on nyt kaksi. Luulenpa kuitenkin, että kaikki menee hyvin. Enhän minä häneltä mitään pois ota kuitenkaan.

        Kiitos nopeasta vastauksestasi ;)

        Minulla on siskoni kaasona, mutta esim eräällä ystävälläni on kaksi kaasoa. Ja ei taida kovin harvinaista olla muutenkaan. Mukavampihan sinullekin on että on kaksi ihmistä apuna ja tukemasa tärkeänä päivänä :) Eihän se ole kaasoilta pois...Kyllä "alkuperäinen" kaaso varmasti ymmärtää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe