Kertokaa noloja hetkiä koulussa

Jeeppieru

minä alotan ku meillä oli kahdeksasluokkalisten juhla minä siellä lavalla sitte pierasin

11

889

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sherkki

      Ainut pahin on, kun join maitoa joka ei ollut laktoositon nii ala-asteen liikka tunnilla tehtiin x-hyppyjä nii pieru pääsi joka hypyllä. Halusin kuolla sillä hetkellä.

    • elämäninolointilanne

      oltiin 9lk uimahallissa ja mul oli liian isot sellaset munakiiturit ni pippeli oli tullu siit toisest reunast näkyville ni ihmettelin hetken et mitä ne tytöt kattelee

    • Unelmametoosta

      Koulussa leggingsit ja jooga-housut. Yksi poika (9. luokalla) kouraisi minua siis *sieltä*. Se ja kaverinsa vaan nauoroi.
      Mä ajattelin sanoa siitä opettajille, mutta en kehdannut. Nyt kahden vuoden päästä kerroin äitille. Se vaan lohdutti ja sanoi, että on todella ikävää.
      Pojat on poikia.

      Myöhemminkin on läpsitty perseelle ja kourittu. Sama juttu kaikilla kavereilla. Tää ahdisyelu on ilmeisesti aika yleistä. Kukaan ei oo ilmeisesti puhunu aiemmin, baarissa vaan tuli juteltua joskus.
      Ei nää MeToo-jutut näytä mitään auttavan. Se on pelkää some-juttu, oijeesti jatkuu IHAN samanlaisena. Jokaista tyttöä läpsitään, jokainenm poika tekee sitä. Pitää vaan tottua, vaikka vituttaa.

      • Unelmametoosta

        Siis leggingsit ja cameltoe.


      • Boih

        En nyt sanois että jokainen poika, se on jo vähän liiottelua. Ite en oo nähny että näin kävis, mutta uskon että tapahtuu varmaan aika paljon. Jos minä oisin tyttö ja poika läpsäsis perseelle ni varmaan löisin sitä, mutta kaikilla omat tapansa.


    • NotGay

      Vahingossa otin munan suuhun

    • suihinottaja

      join kerran maitoo ja ku maitoo valu leukaan sellee sexyst nii kaverit oli sellee "taitaa olla kokemust ;););););););););)"

    • makkarajäbä

      Ei ehkä silloin nolottanut, mutta tuli uunimakkara ja perunamuusi päivänä rakenneltua Penttejä ja Penoja niistä nakeista ja perunamuussista muotoitui hienot elvis fledat.

    • kivajuttu

      missä koulussa oot, @elämäninolointilanne koska mein luokal just viime vuon (9lk), yhel pojal näky muna uimahallis. Se oli kyl aika kiva tilanne ku en oo ikin nähny munaa.

    • skaterdude

      Ysiluokalla kaveri veti mun housut alas koulun aulassa. Se otti kiinni mun farkkujen takataskuista ja nopeesti kisko farkut johonki polvien korkeudelle. Vyö ei ollu tarpeeks kireellä kun oon aina tykänny pitää farkkuja niin ettei ne ois liian ylhäällä. Kovin paljoo jengiä ei ollu siinä lähellä paitsi muutamat tytöt ehti nähä. Onneks huppari oli sen verran pitkä et just peitti kikkelin ja aika nopeesti sain vedettyä farkut takas ylös. Eli pelkästään paljaat reidet ehti vilahtaa. Vähänkin lyhyempi huppari niin ois näkyny muutakin...

    • kehintysvama

      kerran vahingossa paljastin olevani lievästi kehitysvammainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe