Vähävikaisin auto

PiinattuRellu

120 000 km ilman mitään huolta!
Rellu on paras!

35

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhanaVainRiesoja

      Mun Japsilla tuo oli vasta sisään ajo.
      Ranskalaiset autot, ja naiset on kyllä hyviä, kun ne ovat tuoreita....

      • aasialainenKusetus

        Nuo "japsit" paalataan viimeistää 200tkm kohdalla ja sitä ennen hitsaillaan reikiä urakalla.


      • EurooppalainenKusetus
        aasialainenKusetus kirjoitti:

        Nuo "japsit" paalataan viimeistää 200tkm kohdalla ja sitä ennen hitsaillaan reikiä urakalla.

        No todistappa trollisi todeksi.


      • RST2
        aasialainenKusetus kirjoitti:

        Nuo "japsit" paalataan viimeistää 200tkm kohdalla ja sitä ennen hitsaillaan reikiä urakalla.

        Ja aasialaista kusetus pa*** naan per**seen monta kertaa jo aamusta mutta jotenkin kerkee idiootti tännekin säheltamaan..


      • Toyota-trollipoju_Pentti
        RST2 kirjoitti:

        Ja aasialaista kusetus pa*** naan per**seen monta kertaa jo aamusta mutta jotenkin kerkee idiootti tännekin säheltamaan..

        Pentti surffaa näillä palstoilla 18-20 h/vrk joten ehtiihän se sekoilemaan monessa paikassa.


      • EliIhanTurhaaItkeä
        RST2 kirjoitti:

        Ja aasialaista kusetus pa*** naan per**seen monta kertaa jo aamusta mutta jotenkin kerkee idiootti tännekin säheltamaan..

        Toyotan ruostumisesta on kiistattomat faktat ja surkeista ominaisuuksista testattua ja vertailtu muihin ja niitä ei voi kieltää kukaan tai muuttaa muuksi.


    • ZKODA

      mun skoda oktavia oli jo 43tkm ajettuna ja 2 vuoden iässä loppuun ajettu, paljon remonttia ja hitsausta tapahtui ennen sitä lopullista romutusta.

      • VWFanatic

        Mun VW meni paaliin 60000km ajettuna. Ei kuulemma kannattanut enää merkkiliikkeen mukaan korjata. Uutta suositeltiin, mutta harkitsen vielä....


    • sdvsdv

      En ymmärrä tuota japskien ylistystä ja japskilisää jonkun yli 300tkm poletun romun hinnassakin. Samanlaisia kotteroita joita joutuu korjailla siinä missä muitakin. Erityisesti vaihdelaatikot tuntuu japskeissa olevan heikkoja.

      • TrollikoTuoOlikin

        " Erityisesti vaihdelaatikot tuntuu japskeissa olevan heikkoja."

        Onkos sulla omakohtaisia kokemuksia, vai mistä oikein sepustelet?
        Japsi alla nytkin, ja 300000km menty ilman mitään vaihdelaatikko-ongelmia. Eikä oikein mitään sen suurempiakaan ongelmia.
        Ja kyllä. Vaihteisto on automaatti.


      • Mazdamän

        japseissa heikot vaihdelaatikot??? ompa outoa kun en ole koskaan kuullutkaan tuommoisesta, omalla Mazdallani ajettu 494tkm ja vaihteisto edelleen kuin uusi. wolksvakenilla vaihteisto ongelmia on tuntunut olevan paljon, olisiko automerkit sotkettu jotenkin...?


      • dsvsds
        Mazdamän kirjoitti:

        japseissa heikot vaihdelaatikot??? ompa outoa kun en ole koskaan kuullutkaan tuommoisesta, omalla Mazdallani ajettu 494tkm ja vaihteisto edelleen kuin uusi. wolksvakenilla vaihteisto ongelmia on tuntunut olevan paljon, olisiko automerkit sotkettu jotenkin...?

        Autoliikkeet vaikuttaa olevan pullollaan japskeja rohisevilla ja ulvovilla laatikoilla.


      • exjapskisti
        TrollikoTuoOlikin kirjoitti:

        " Erityisesti vaihdelaatikot tuntuu japskeissa olevan heikkoja."

        Onkos sulla omakohtaisia kokemuksia, vai mistä oikein sepustelet?
        Japsi alla nytkin, ja 300000km menty ilman mitään vaihdelaatikko-ongelmia. Eikä oikein mitään sen suurempiakaan ongelmia.
        Ja kyllä. Vaihteisto on automaatti.

        Nimenomaan omakohtaista kokemusta. Nissan Primerasta levisi laatikko alta 250 tuhannen ja alkoi armoton rohina ja kolina vaan käymään. Samaten 230tkm ajetusta Honda Civicistä oli laatikko viimeisillään, kun eteenpäin ajaessa kuulosti samalta kuin oisi peruuttanut ja joutokäynnillä kuulosti sementtimyllyltä. Miten selitätte tällaisen tuurin japskien kanssa, jos ne on niin loistavia olevinaan? Yleensähän kun japskimiehet kehuskelee ettei edes ole autolleen mitään tehneet, no siitä kai se johtuukin kun loodat leviää eikä koskaan öljyjä vaihdella.


    • Toyota-kestää

      Carinassakin aikanaan 600000 km eikä mitään vikaa lootassa.Koskaan ei edes öljyjä vaihdettu-

      • IngaPengarko

        Ehkä Toyotan omistajat ovat niin perseaukisia että ajavat pakolla sen 600tkm mittarin kun uudempaan ei vain ole rahaa. Normaalit autoilijat vaihtavat välillä autoa ihan vaihtelunkin vuoksi eivätkä aja vanhalla hikipieruisella lintalla.


      • KoittakaaTrollitPäättää
        IngaPengarko kirjoitti:

        Ehkä Toyotan omistajat ovat niin perseaukisia että ajavat pakolla sen 600tkm mittarin kun uudempaan ei vain ole rahaa. Normaalit autoilijat vaihtavat välillä autoa ihan vaihtelunkin vuoksi eivätkä aja vanhalla hikipieruisella lintalla.

        Merkillistä, että se onkin yllättäen nyt noin päin, kun hetki sitten Toyota oli ruostuva, ja paaliin valmis jo 200000km ajettuna.....


    • denaheikki

      Mee muualle kertomaan satuja

    • Merkkivaihtoon

      Renault ei myöskään ruostu - sehän on nykyään vähiten ruostuva auto. Myyn pahasti ruostahtaneen kaukoidän kippanan ja ostan seuraavaksi Rellun. Valitsen kerrankin itselleni enkä naapuroen mieliksi.

      • SähkövikojaPiisaa

        Otan jo etukäteen osaa hankintaasi.
        Tulet kyllä huomaamaan sen ranskalaisen laadun ennemmin, tai myöhemmin.....


      • VieläKamalampaa
        SähkövikojaPiisaa kirjoitti:

        Otan jo etukäteen osaa hankintaasi.
        Tulet kyllä huomaamaan sen ranskalaisen laadun ennemmin, tai myöhemmin.....

        Otan osaa tyhmyyteesi, annat typerien [ehkä jopa "perittyjen"] ennakkoluulojesi vaikuttaa autopäätöksiisi.


    • PiinattuRellu

      Ei ainoatakaan sähkövikaa, ei mitään häiriömerkkivaloja loista!
      Rellu on ehdottomasti paras autoistani tähän mennessä!

      • Tätänytpohdin

        Niin. Mutta. Jos Renault on laadukas, niin kuin jotkut väittävät, niin sen pitäisi mennä hyvin kaupaksi ja pitää hintansa.
        Kuitenkin myynti ei vedä ja arvo putoaa nopeasti. Onkos nyt kuitenkin niin, että edelleen se ruoste ja lukuisat sähköviat ovat merkin ongelmia. Ja yleinen soveltumattomuus Suomen talveen.


      • Meksukolome
        Tätänytpohdin kirjoitti:

        Niin. Mutta. Jos Renault on laadukas, niin kuin jotkut väittävät, niin sen pitäisi mennä hyvin kaupaksi ja pitää hintansa.
        Kuitenkin myynti ei vedä ja arvo putoaa nopeasti. Onkos nyt kuitenkin niin, että edelleen se ruoste ja lukuisat sähköviat ovat merkin ongelmia. Ja yleinen soveltumattomuus Suomen talveen.

        Renault ei ole sinun merkkisi. Renaultin ostaja tekee itse päätökset ja sen jälkeen nauttii huolettomista kilometreistä. Hiirulaiset kyselevät muilta mikä pitää ostaa ja ostaa saman kuin muut hiirulaiset, maksaen tietysti ylihintaa. Sitten käydään Renault palstalla toistelemassa hiirulaisten mantroja kun pikkuisen harmittaa kun tuli maksaneeksi tonneja ylihintaa ihan tavallisesta lintasta jota ei ole tehty ranskassa. Hyvää Joulua.

        Aloittajalle, ihan normaalia Renault arkea. Renaultilla ajetaan huolettomasti.


      • DGC
        Tätänytpohdin kirjoitti:

        Niin. Mutta. Jos Renault on laadukas, niin kuin jotkut väittävät, niin sen pitäisi mennä hyvin kaupaksi ja pitää hintansa.
        Kuitenkin myynti ei vedä ja arvo putoaa nopeasti. Onkos nyt kuitenkin niin, että edelleen se ruoste ja lukuisat sähköviat ovat merkin ongelmia. Ja yleinen soveltumattomuus Suomen talveen.

        Renaulteja ei ainakaan kannata tuoda Saksasta käytettynä, ne eivät ole sielä merkittävästi halvempia kuin Suomessa, melkein päinvastoin. Arvo ei siis laske ihan samalla tavalla joka puolella maailmaa, siinä on kulttuurierojakin mukana.

        Ruoste ei tosiaankaan ole Renaultin ongelma ja sähköviatkin ovat vähän niin ja näin. Kyllä niitäkin on omalle kohdalle sattunut, mutta useimmat niistä ovat selkeitä ja ihan omalla parkkipaikalla korjattavissa. Vaikea sanoa, mikä auto pitäisi ostaa, että vastaavilta välttyisi varmasti tulevaisuudessa. Tai oikeastaan, minkä merkkinen akku siinä autossa pitäisi olla.
        Renault ei ehkä sitten sovi Suomen talveen, jos sinä olet sitä mieltä. Ilmeisesti pitäisi sitten olla kuivempi ja kylmempi mannerilmasto, koska Venäjällä tällaista ongelmaa ei näytä olevan. Renault on siellä nimittäin kovinkin suosittu merkki, mikä osittain kyllä johtuu siitä, että Daciat myydään siellä päin Renaultin nimellä. Minun kohdalleni on sattunut sellainen talviongelma, että käsijarru jäätyy päälle. Pitäisi varmaan vaihtaa vaijerit ja rasvata ne kunnolla, mutta toisaalta, toimiihan se kesällä.

        Yleisesti ottaen ainakin tuollaista 12 vuotta vanhaa Meganea tuntuvat kiusaan enemmän pikkuviat kuin mikään katastrofaalinen pysäyttävä juttu (toistaiseksi). Minun mielestäni on kuitenkin hyvä, että sitä pidetään ihan paskana autona, koska haluan ostaa autoni halvalla käytettynä ja ajaa ne loppuun. Huono maine pitää ostohinnan siedettävänä eikä myymistä tarvitse miettiä. Se jää sitten nähtäväksi, tuleeko se loppu liian aikaisin, vai ihan ymmärrettävässä iässä. Ensimmäinen Renaultini kesti paljon kauemmin kuin uskalsin toivoa, nyt on toinen ajossa. Rehellisyyden nimissä, en tosiaan oleta mitään uskomattomia lukemia, mitä jotkut autot kestävät, mutta oletan sen kestävän riittävästi hintaansa nähden. Enkä yleensä sano, että Renault on hyvä, vaan painotan suhteellisuudentajua sanomalla sen olevan ihan hyvä.

        Sitten kun se laatumerkki alkaa olla yhtä halpa käytettynä kuin käytetty Renault, ne alkavat olla jo vanhoja ajomäärältään ja iältään ja tuntuvat vähän vanhanaikaisilta. Voihan sen kilpailevan laadukkaan merkin omistaja aina lohduttautua sillä, että hänen autonsa on varmasti luotettava, vaikka olisikin sitten vähän kalliimpi ostaa käytettynä. Toivottavasti se lohduttaa myös silloin, jos sattuu huono tuuri ja hyväkin auto hajoaa, tällaisiakin tapauksia on nähty läheltä. Renaultin kanssa ei tarvitse miettiä, ne ovat niin halpoja, että vanhan voi heittää roskikseen ja ostaa seuraavan.


      • rönönööö
        DGC kirjoitti:

        Renaulteja ei ainakaan kannata tuoda Saksasta käytettynä, ne eivät ole sielä merkittävästi halvempia kuin Suomessa, melkein päinvastoin. Arvo ei siis laske ihan samalla tavalla joka puolella maailmaa, siinä on kulttuurierojakin mukana.

        Ruoste ei tosiaankaan ole Renaultin ongelma ja sähköviatkin ovat vähän niin ja näin. Kyllä niitäkin on omalle kohdalle sattunut, mutta useimmat niistä ovat selkeitä ja ihan omalla parkkipaikalla korjattavissa. Vaikea sanoa, mikä auto pitäisi ostaa, että vastaavilta välttyisi varmasti tulevaisuudessa. Tai oikeastaan, minkä merkkinen akku siinä autossa pitäisi olla.
        Renault ei ehkä sitten sovi Suomen talveen, jos sinä olet sitä mieltä. Ilmeisesti pitäisi sitten olla kuivempi ja kylmempi mannerilmasto, koska Venäjällä tällaista ongelmaa ei näytä olevan. Renault on siellä nimittäin kovinkin suosittu merkki, mikä osittain kyllä johtuu siitä, että Daciat myydään siellä päin Renaultin nimellä. Minun kohdalleni on sattunut sellainen talviongelma, että käsijarru jäätyy päälle. Pitäisi varmaan vaihtaa vaijerit ja rasvata ne kunnolla, mutta toisaalta, toimiihan se kesällä.

        Yleisesti ottaen ainakin tuollaista 12 vuotta vanhaa Meganea tuntuvat kiusaan enemmän pikkuviat kuin mikään katastrofaalinen pysäyttävä juttu (toistaiseksi). Minun mielestäni on kuitenkin hyvä, että sitä pidetään ihan paskana autona, koska haluan ostaa autoni halvalla käytettynä ja ajaa ne loppuun. Huono maine pitää ostohinnan siedettävänä eikä myymistä tarvitse miettiä. Se jää sitten nähtäväksi, tuleeko se loppu liian aikaisin, vai ihan ymmärrettävässä iässä. Ensimmäinen Renaultini kesti paljon kauemmin kuin uskalsin toivoa, nyt on toinen ajossa. Rehellisyyden nimissä, en tosiaan oleta mitään uskomattomia lukemia, mitä jotkut autot kestävät, mutta oletan sen kestävän riittävästi hintaansa nähden. Enkä yleensä sano, että Renault on hyvä, vaan painotan suhteellisuudentajua sanomalla sen olevan ihan hyvä.

        Sitten kun se laatumerkki alkaa olla yhtä halpa käytettynä kuin käytetty Renault, ne alkavat olla jo vanhoja ajomäärältään ja iältään ja tuntuvat vähän vanhanaikaisilta. Voihan sen kilpailevan laadukkaan merkin omistaja aina lohduttautua sillä, että hänen autonsa on varmasti luotettava, vaikka olisikin sitten vähän kalliimpi ostaa käytettynä. Toivottavasti se lohduttaa myös silloin, jos sattuu huono tuuri ja hyväkin auto hajoaa, tällaisiakin tapauksia on nähty läheltä. Renaultin kanssa ei tarvitse miettiä, ne ovat niin halpoja, että vanhan voi heittää roskikseen ja ostaa seuraavan.

        Uhrasin juuri muutamat sataset reippaasti yli 200tkm rullattuun ykkösmeganeen ja onhan se jo tovin kulkenutkin omassa käytössä ookoo. Vaihteistoöljyn vähyyttä tiesin jo epäillä, koska karkaa kuulemma vaihdevivun stefasta pikkuhiljaa ja niinhän sinne lootaan yli puoli litraa menikin. Ei tosin vaikuttanut vaihteiden toimintaan mitenkään ja kolmonen edelleen vähän rusahtelee, jos menee liian pienillä kierroksilla yrittämään silmään. Pitää nähtävästi vaan reippaasti ja nopeasti survaista vaihde päälle niin menee useimmiten ongelmitta. Ilmeisesti synkrot on sitten jo pilattu vähillä öljyillä huolettomasti ajellessa. Lisäksi toisinaan pintakaasulla ajellessa kuuluu välillä äänekästäkin tikitystä/naputusta, miten sen nyt kuvailisi. Kun hellittää kaasun niin ääni loppuu heti. Kuulemma voisi kuulua suuttimista ja jollain oli tankkiin lurautettavalla puhdistusaineella hiljentynyt, pitänee huvikseen kokeilla. Ellei nyt mitään totaalista tuhoa tule moottorin tai vaihteiston puolesta, niin mikä ettei tällä nyt ajele pitemmästikin, halvaksi prutkuksi yllättävänkin mukava kottero.


    • Toyotaa

      Toyota Hilux 1989 takaveto, 1,2 miljonaa tullut täyteen , ehkä joutuvat tulpat vaihtamaan enenkuin 2milliä tulee täyteen , parkkipolttimon jouduin Vaihtamaan 900 000 kohdalla. Moottori 1,8 vähäpäästöinen. Minusta vikoja on ollut 2kpl liikaa.
      Kyllä auto pitää kestää ihmisiän. kun maksaa omakotitalon hinnan . Tietysti beduiinit elävät hirmun kauan ja heillä autoni onkin ollut jo aika pitkään.

      • VainToyotaa

        Oikeassa olet, Toyotat tuppaavat olemaan niin varmoja, että joskus oikein toivoo, että tulisi vika! Mutta eihän niihin tule, jollakin Avella voi pyyhkiä sen 300 000 km ilman että edes jarruihin tarttee koskea ja vasta puolen millin hujakoilla voi olla tarvetta iskarien tai tukivarsien, alapallojen tai raidetankojen vaihtoon.
        Maailman ylivoimaisesti kestävin ja luotettavin merkki, auto vailla murheita. Renua tai muutakaan Etelä-Euroopassa kyhättyä kuivan plussakelin autoa en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.


      • puurastaja
        VainToyotaa kirjoitti:

        Oikeassa olet, Toyotat tuppaavat olemaan niin varmoja, että joskus oikein toivoo, että tulisi vika! Mutta eihän niihin tule, jollakin Avella voi pyyhkiä sen 300 000 km ilman että edes jarruihin tarttee koskea ja vasta puolen millin hujakoilla voi olla tarvetta iskarien tai tukivarsien, alapallojen tai raidetankojen vaihtoon.
        Maailman ylivoimaisesti kestävin ja luotettavin merkki, auto vailla murheita. Renua tai muutakaan Etelä-Euroopassa kyhättyä kuivan plussakelin autoa en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.

        Nyt puhut puuta heinää. Itsellä ollut Avensiksia useita . Uudesta lähtien kaikki. Vikoja ollut ihan riittämiin. Jonka seurauksena siirryin Renaulttiin, loppui viat tai ainakin huomattavasti vähemmän ollut.


    • Ikivanhaukko

      Siinä se pelastus onkin, jos viet huoltoon ohjelmoidaan relluusi vikoja.
      Auto toimii kun ei vie huoltoon, mitä huoltamista niissä on , vaihtaa öljyt ja suodattimen. Tuohon hommaan voi palkata naapurin pojan.
      Auto on huonoimmillaa huollon jälkeen , samoin on lentokoneen kanssa yksikään kone ei ole pudonnut huollon puuttesta vaan siitä että on huollettu ja huollettu väärin ja pultit puuttu tai on löysällä, ohjausvaijerit ristissä tai puuttuu kokonaan.
      Jos auto toimii niin mitä huoltamista siinä on. Mitään vikaantumisen estotoimia ei huollossa tehdä. Katastutarkistus on sitä varten ja silloinkin pitää olla asiantuntija omasta takaa paikalla koko ajan , muuten maksaa aivan turhasta.
      Auton huolto on raakaa rahsastusta. huomasin juuri kun turbobooster valo syttyi , sittensyttyi hiukkaskiihotin valo , Parikuukautta ajelin ja ihmettelin . Google on kumma kuinka se tietää. USA palstalla oli korjaus joka maksoi 8€ Merkkilikkeen korjausarvio 4780€ Eli uusi turbo sammutta sen boostervalon ja uusi hiukkaskiihdytin 1400€ ja kuulemma molemmissa isot työt.
      No kun jästi olen niin päätin kokeilla US: n poikien konstia , motonetista hiukkasuodattimen puhdistus ainetta tankkiin 60l polttoainetta ja paridesiä motoxsia , Ja perhana sahalaitakuvio ei syttynyt, tuumin että nyt sitten kai pitää se regenerointi suorittaa loppuun kun tuo korjaantui 3minuutin ajolla , painoin menemään kolmosella 5km ja kiusallinen 1400€ euron lasku kuittaantui itsestään .
      No tuumin että ajetaampa autolla, painelin 30km vielä , auto toimi kuin ei mitään olisi koskaan ollutkaan. Eli minua olisi kusetettu oikein kunnolla jos olisin vienyt auton huoltoon. Kysyn vaan sitä että mihin tämä oikein on menossa. Auton omistajat ovat joutuneet lailisesti ryöstön kohteeksi.
      Jos korjaamossa olisi kysytty että minkälaista matkaa ajat ja pääteelleet siitä että ei autossa vikaa ole vaan se on likainen että pestään se , laitetaan10€ litku tankiin josko se autaa. mutta kun ei heti tonneja nylkemään. Minunkin tekisi mieli nylkeä jotakuta.

      • MikäAhistaa

        Et sä sekaisin ole??


      • TI-Pepe

        Juuri tuon takia en vie autoani koskaan huoltoon koska käytännössä kaiken voi tehdä itsekin. Huollan myös tuttavieni autoja ja uskokaa tai älkää, monen katalysaattorin toiminta on palautettu ennalleen hehkuttamalla se kuumaksi nestekaasutoholla, pienemmistä hommista puhumattakaan. Viimeksi korjasin luxusauton pakoputkiston Y-haaran hitsaamalla koska se oli ensin ruostunut kahden klemmarin kohdalta ja alkanut sitten murtua. Vaati parin tunnin työn mutta uusi osa olisi maksanut noin 1400€. Kannattiko? Sen saa jokainen itse miettiä.


    • Suuriusko

      Tojotistit ovat kaikki Dementiasairaita veljellä oli Avensis johon piti laatikkolaittaa jarrupalat ovat tasan samaa kuluvaa kuin muissakin autoissa toisella tutulla meni Avesis vaihtoon suuren öljynkulutuksentakia kuulemma tyyppivika pellejähän tojoissa ei edess ole ainakaan parinvuodenjälkeen maalilla kasassa.

    • löllölöö

      Heikkoitsetuntoista porukkaa nää japskimiehet, kun niin kauheasti pitää koslaansa olla ylistelemässä jossain RENAULT-palstalla :D LOL

    • PiinattuRellu

      Renault, ruosteetonta, mukavaa, viatonta kyytiä jo vuodesta 2004.
      Ilman pienintäkään huolta.

      • RellunPippana

        Parhaimmat saatu snakikselta jo vuodesta -80.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

      Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

      Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

      Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

      Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

      Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

      Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

      Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

      Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

      Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe