Joulurauhaa palstalle.
Joulun aika, tunnetta ja tunnelmaa, rakkautta ja läheisyyttä.
Joulurauhaa.
6
<50
Vastaukset
- toivotan
Rauhallista joulua!
Tronet lentävät, tai ei, joulu on kaikilla.
( väärinymmärretty) ymmärrän.- kerro-huolesi
Kukapa toinen täällä olisikaan niin väärin ymmäretty, kuin ruuneman siellä taas surkuttelee itseään. Eikö se kukkakimppukaan antaminen tuonnut sinulle antamisen iloa?
Toisiko se edes pientä lohdutusta, jos kirjoittaisit tänne, kuinka sinua on väärin ymmäretty elämässäsi? Kyllähän täältä neuvoja ja sympatiaa tulee, koska onhan täällä jo ratkaistu noiden dronejenkin alas ampumiset, saati jonkun väärinymmärrykset!D
Täällähän on se kuuluisa takavuosien "Leelian lepotuoli" meininki. Kaikeen löytyy ratkaisu. - Väärinymmärretty
kerro-huolesi kirjoitti:
Kukapa toinen täällä olisikaan niin väärin ymmäretty, kuin ruuneman siellä taas surkuttelee itseään. Eikö se kukkakimppukaan antaminen tuonnut sinulle antamisen iloa?
Toisiko se edes pientä lohdutusta, jos kirjoittaisit tänne, kuinka sinua on väärin ymmäretty elämässäsi? Kyllähän täältä neuvoja ja sympatiaa tulee, koska onhan täällä jo ratkaistu noiden dronejenkin alas ampumiset, saati jonkun väärinymmärrykset!D
Täällähän on se kuuluisa takavuosien "Leelian lepotuoli" meininki. Kaikeen löytyy ratkaisu.kerro-huolesi
22.12.2018 15:41
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kiitos. Ei minulla huolia. Kukkiakaan ei kukaan ole ojentanut, mutta onnellinen olen kukittakin.
Katsohan sivuilta mitä tämä väärinymmärretty on aiemmin kirjoittanut?
Tämän aloituksen väärinymmärretty ei ole Ruune, mutta kaikki hyvät aloituksethan kannataakin laittaa Ruunen aloituksiksi, eihän täällä ystävälliseen aloitukseen muutenkaan vastata!
Aloittajan terveiset täältä mukavuuksettomista, askeettisista asumismuodoista, takkatulen ääreltä, suuri aattoaamun hiljaisuus ja talvinen luonto ympäröivät tämän Väärinymmäretyn.
Kaikesta syrjinnästä ja Ruuneliitännästä huolimatta : JOULURAUHAA.
Joulun ilo,
rauha ja hyvää ruokaa.
Voi ilmestyä kehoonkin muutama lisäkilo,
mutta hyvin syöneenä,
kun hetken huokaa,
kaikki muiden herkutkin nähneenä,
voi pyyttää;"Niitä herkkujanne minullekin tuokaa!"
Joulurauhaa!- vanhapalstalainen
Leivoin pullaa ja hyvä tuoksu täällä onkin, kylmä maito ja kuuma pulla tulikin jo nautittua. Mitään herkkuja ei ole joulupöytään minulla, kun yksin vietän kaiikki päivät. Samaa ruokaa on kuin muinakin päivinä, perunaa ja voita. Poikkeuksena on jääkaapissani Vatajan ylikypsää possunkylkeä jota kyllä käytän suolapalana koko vuoden, ei erikoista, mutta aina on minulla ennen ollut kinkkua, nyt ei.
Pakkasta on ollutkin nyt aivan talven tunnuksi asti. Luntakin, riittää valoa päivällä ja iltasella. Osaapa Joulupukkikin lasten luo mihin on tilattu.
Joulutoivotus minultakin. Turhaan tänne omaa nikkiä, menee ne toiv otukset mstallakin, eikö vain?
Kiitos toivotuksista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334