Olenko jo äitipuoli

mieletöntsäkä

Tapasin miehen viimeviikolla eräissä bileissä. Olemme siis viikon surustelleet ja mies on yhä avoliitossa, mutta on eroomassa kun tapasi mut.
Hänellä on 8 v 5 v ja 3 v lapset. Nyt ryhtyisin heidän äitipuolekseen ja juttelimme että voisin joulun jälkeen tavata lapset ja kertoa että olen heidän uusi kasvattaja. Miehen mukaan lapset ovat aika villejä että olen helisemässä heidän kansaan jos en ota tanakkaa otetta kuka määrää.
Mitä tulee ottaa huomioon kun alan kasvattamaan miehen lapsia. Puhuimme myös siitä että olisi kiva jos lapset tulisivat meille asumaan jotta voisimme olla uusi perhe. Olisi kiva olla äitipuoli, kun saa määrätä ja opettaa lapsille käytöstapoja ja kaikkea ja kasvattaa. Itellä ei ole lapisia ja nyt saisin kerralla kolme. Mies on komea ja autan häntä eroamisessa ja kaikessa.
Mies ostaisi meille talon ja mulle auton jotta voisin lapsia kuljettaa niinkuin äidit tekee.
Onneksi löysin, hän ihan rakastunut minuun ja haluaa kanssani naimisiin ja perheen, joka tosin on jo.
Äitipuolena on kiva olla kun saa määrätä lapsia. Kutsun jo itseäni äidiksi, jotta on luontevaaa kun lapset nään ja tulevat meille. Jänskää.

27

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseteinnäin

      Onneksi olkoon!

      Tottakai olet äitipuoli jos jo viikon olette olleet. Sanoisin että tuossa vaiheessa olennaista on estää lapsia tapaamasta ex-äitiään. Sinun ei tarvitse tavata heitä; riittää että joku ilmoittaa heille että ex-äiti poistuu kuvioista. Ei mikään laki velvoita siihenkään. He ovat vielä pieniä ja unohtavat ex-äidin parissa viikossa. Ostat vain paljon karkkia ja hamppareita heille tai jos ne eivät tehoa niin vaikka mielialalääkkeitä.

      • Onsullalässyjutut

        Älä lissu jauha sontaa, sulla ei ole lapsia eikä miestä, kännissä sitä keksii kaikkia juttuja , kun on niin yksinäistä ja tylsää.


    • äitipuoliparas

      Minä aloitin äitipuolena jo ekana päivänä. Tavattiin miehen kanssa kaupassa ja hänellä on kuusi lastaan mukana, ja sitten illalla tavattiin toisen kerran ja alettiin seukkaa. Perhe tuli niinkuin suoraan vastaan. Nyt olen ollut kaksi vuotta äitipuolena ja meillä on kiva perhe, jos miehen eksä ei hankaloittaisi meitä. Tunkee joka paikkaan itsensä, ja ajelee talomme ohi joka päivä ja kyttää.
      Lapset ihmettelevät äitiään toimista ja sanovatkin että voi kun saisivat asua täällä. Olen heidän mielestä ihana äiti heille. Itkevät kun joutuvat lähtemään äitinsä luokse, siellä on kuulemma tylsää.
      Mies ja lapset ovat onnekkaita kun tapasivat minut, olen kasvattanut lapset hyvin ja mennään kesällä naimisiin. On se kiva kun pääsee määräämään lapsia ja kasvattamaan heitä mieluisekseen. Nuorin sanookin minua äidiksi kun on oppinut puhumaan, niin se on on ollut helppoa.
      Usein hoidan lapsia yksin kun mies on töissä, mutta exä hankaloittaa ja soittelee ja utelee.
      Hänelle ei kuulu meidän asiat, koska me pidämme hänen asioista tarkkaa kirjaa, jotta oppii käytännön asiat, o opetan häntä paljon siivoomaan ja lasten hoidossa, kun hän ei osaa sitä niin hyvin kuin mä.

      • Lissuhei

        Lähde nyt jo sinne Ex anoppilaan kakaroittesi kanssa, lakkaa kiusaamasta ihmisiä hulluilla tarinoillasi, kun sulla ei ole mitään miestä , etkä koskaan saakkaan miestä , exäsikin vihaa sinua.


      • Prinsessaelämää

        Kaks vuotta! Vitsi se on jo ikuisuus, luulis et lapsetk kyllästyy. Mä vaihdan kyl neljän kuukauden välein ennenku alkuhuuma sammuu. Hommataan vaan lapsii sinä aikana et saan elarit ja sit jätän sen, otan uuden alkuhuuman ja rahat jne.


      • Anonyymi

        Olet joko hullu tai sot kunnon provo.

        Toivon provoksi


    • kohtalotoveri

      Eivätkö lapset asu teillä? Joutuvat menemään pakolla jonkunepämiellyttävän lohikäärmeen luo? Sossutko pakottavat, aivan törkeää!

    • kdkdkdkdkdkd

      Hyvää joulua kaikille ahkerille ja mahtaville äitipuolille, jotka jaksavat kasvattaa muiden lapsia omien ohessa. Se on rankkaa ja vaativaa taitolaji, kaikki ei siihen pysty. Ihmetellä täytyy miten lasten omat äidit eivät viitsi ja sysäävät lastensa kasvatuksen toisille.
      Ei ihme että mies etsi lapsille uuden äidin kun oma äiti on laiska. Paljon on lapsia jotka kosvtavat omat ongelmat toisiin ja he ovat juuri niitä jotka asuvat äitinsä kanssa, äitipuoli on se joka tekee lapsista normaaleja, Tästä olemme samaa mieltä kaikki.
      Itsekin olen miehen lasten äitipuoli ja mahtava, lasten äiti sottuinen ja epäkypsä äidiksi aina saa korjata hänen virheitään, se on rankkaa. Nyt joulunakin on ollut taistelu meidän sääntöjen ja tapojen kanssa, kun meinaavat niitä huonoja tapoja käyttää. Meillä ollaan niinkuin minä sanon, eikä se ole huono asia päinvastoin lasten parhaaksi.
      Kaikkeni olen yrittänyt, kiitosta ei saa mutta haukkuja kyllä,. Itse en koskaan hauku lasten äitiä, vaikka onkin omituinen ja idiootti, mutta mua ei kehu hänkään.

      Hyvää joulu meille loistaville äitipuolille. Äidit saisivat ottaa meistä oppia.

    • Demittäjä

      Hyvää joulua äitipuolille! Kukasta kukkaan! ;)

    • mullekansvalmisperhe

      Ihanaa kun lapset ovat myös saaneet uuden äidin. Mies se ajattelee lapsiaan ja itseään, ja lapset ovat onnekkaita kun on ihana isä ja uusi ihana äiti.

    • alfanaaras-

      Itse juuri bonuslasten kanssa juodaan limukkaa joulun kunniaksi nyt myöhään illalla! Pukki kävi jo. Ex-äiti varmaan ryyppää yksin kotonaan, HÄHHÄHHÄHHÄH!!!!!!!!!!!!!!!1111

    • NäinköOnOikein

      Sinä et ole äitipuoli ennen kuin menet "miehesi" kanssa naimisiin. Lainausmerkkejä käytin siksi, koska mies ei ole sinun, vaan jonkun toisen. Joko "miehesi" avovaimo tietää sinusta ja aikeistasi? Mitä hän niistä sanoo? Hyväksyykö hän sen, että mies vaihtaa hänet sinuun? Miten sitten tulevaisuudessa, jos saat miehen itsellesi, ja joku päivä hän päättää vaihtaa sinutkin johonkin toiseen, niin kuin edellisenkin?

    • faktatselväksi

      Korjaisin vähän: mies on uuden naisen omaisuutta heti kun nainen niin päättää eikä se muille kuulu, vähiten eksälle.

      • NäinOnOikein

        Ei mene näin, varsinkaan jos edellisestä liitosta on kirjallinen sopimus.


      • faktatselväksi
        NäinOnOikein kirjoitti:

        Ei mene näin, varsinkaan jos edellisestä liitosta on kirjallinen sopimus.

        Tuo nyt on täyttä roskaa. Mies on uuden naisen omistuksessa heti kun uusi nainen näin päättää. Ei ole olemassa mitään kirjallista sopimusta, joka mitätöisi miehen siirtymisen uuden naisen omistukseen ja tämän komentovallan alaisuuteen.


    • äitipuolenaviikko

      Äitipuolena on kivaa silloin kun mies ei ole kotona ja on yksin vastuussa hänen lapsistaan, silloin saa näärätä ja komentaa miehlensämukaan, mutta kun mies on kotona niin voi että kun ovat lellittyjä ja pikkupullapossuja, että mitään ei saa sanoa eikä komentaa. Kun olen yksin lasten kanssa niin olen sen verran järjestelmällinen ja vaativa äitipuoli, että komento pn ja pysyy, ei vastaväoitteitä,. minä olen pomo ja sen pitää ymmärtää.
      Äitipuoli on kuitenkin se tärkeä ja ihana ihminen jota lapset tulevat katsomaan, ja kyselemään lupaa ja oppia. Äitipuolella on aina sana hallussa ja lasten pitää kunnioittaa häntä jatkuvasti.
      Kotonaan voi sitten vänkää äitinsä kanssa mutta meillä minä olen äiti heille ja pomo.

      • Tarja.Paris

        Itselläni on mies, joka ei ole juuri koskaan kotona. Saan olla kuten haluan, järjestää kalusteet kuten haluan, ostella kaikkea kivaa päivisin kun on luppoaikaa ja käytännössä panna ketä haluan, joskaan siitä en kerro miehelleni. Jotta miehen hieman rassukat lapset eivät möläyttäisi kellekään suhteistani, lapset lähetän biologiselle äidilleen siksi aikaa kun hoidan muita miehiä.

        Kekkasin tämän järjestelyn kuultuani siitä ystävättäreltäni ja voin suositella kaikille!


    • turhapuroinen

      Äitipuolen työ alkaa siitä kun ekaa kertaa näkee lapset ne miehen lapset, siitä se rankka pesti sitten alkaa. Ensin on tehtävä selväksi kuka määrää, ja kaikki säännöt jotka ei voi olla samat kuin äidin luona ja mummoiloissa ym Joka paikkaan pitää tehdä omat säännöt. Kasvatus kuuluu äitipuolelle jotta lapsista saa mieleiset eikä tarvi kinastella asioista. Tiskivuorot ehdottomasti pitää olla ja siivousvuorot. Myös tulo ja lähtöaika tarkasti. Äitipuoli sanoo milloin lapset voivat tulla ja lähtä, se on hänen vallassaan. Muutenkin uusi äiti on se joka sanelee, koska se on nyt hänenkin koti ja voi alkaa tehdä remonttia, jotta pääsee vanhoista tapeteista ym huonekaluista eroon. Ei ole kiva asua exän tekemässä kodissa.

      • Suosiellävetelätäällä

        Samoin sun lastesi kanssa siellä Ex miehesi kodissa ,myös äitipuoli tyrannisoi sun lapsia ja teettää kaikki työt sun lapsille, eikö ole kivaa ,kun sunkin lapsia kiusataan samallatavoin.


      • gdfgdfhf
        Suosiellävetelätäällä kirjoitti:

        Samoin sun lastesi kanssa siellä Ex miehesi kodissa ,myös äitipuoli tyrannisoi sun lapsia ja teettää kaikki työt sun lapsille, eikö ole kivaa ,kun sunkin lapsia kiusataan samallatavoin.

        Siis täh. Ei kai ne nyt päittäin siippoja vaihtanu


      • Lissut
        gdfgdfhf kirjoitti:

        Siis täh. Ei kai ne nyt päittäin siippoja vaihtanu

        Öööööö ??????


    • äitipuoliheti

      Minä ainakin ryhdyin vaan ätipuoleksi kysymättä keltään. Sehän tnormaalisti niin että kun äitivaihtuu lapsilla niin hän on automaattisesti äitipuoli. Miesten lapset on usein ongelmallisia joten miehen pitää ottaa pian uusi äiti lapsilleen. ihan kiva alkaa äidiksi, jos ei ole omia lapsia, voi harjotella niin osaa sitten oikeaaa palkkatyötä aktiivimallin eli työttömyyskorvausleikkurin myötä?

      Palkkatyötä, siis sitä saa palkkaa enempi kuin se 9 e päivä.
      Itse olen joutunut käymään vaan 5 päviän kurssin jolloin päiväraha palautui sille tasolle mille pitkin, mutta ei muuta, ei edes mitään osoituksia ole tullut.

      Joten mun kohdalla kyse oli vaan pivärahan leikkaamisesta, ei aktivoinnista työtön, koska sitä ei ole.

      Aika hyvin taas hallitus on keksinyt oivan tavan käyhän toimeentulon pienentämisestä. No tämähän oli odotettavissakin, kkansa tietää mutta ei nämä ministerit. Tai tietää muttei välitä.elliä omia.

      • Kossut

        Hörps lissu ja hyvästi selvä päivä.....


      • Anonyymi

        "kkansa tietää mutta ei nämä ministerit. "

        Siellähän ne sun "kansaa" edustavat persut oli päättämässä tästäkin.


      • Anonyymi

        Ei se ole poliittinen päätös onko äitipuoli vai ei. Se on äitipuolen oma päätös alkaako äitipuoleksi vai ei, kyllä kannattaa jos meis haluaa lapsensa normaaleiksi. Ellei niin nainen voi etsiä uuden miehen jolla ion lapsia ja tarvii lapsilleen uuden äidin. Ihan oma päätös,, minä ryhdyin koska miehellä oli lasten kanssa ongelmia, niin halusin opettaa ja kasvattaa heitä.
        Tein suuren palveluksen miehelle, exälle ja laspille kun aloin äitipuoleksi, nyt voivat hengästä helpotuksesta kun on viisas äiti lapsilla. minä olen paras heille.


    • elkee surustelko ilostelkoo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe