Sillä koin koko Lapsuuteni ajan Ollin kurjuutta, koska nimeni oli oli Olli, siitä Tämä kurja kohtalo eli Ollin kurjuus!
Minulla oli tosi ankara Lapsuus!
Keppihellari
4
85
Vastaukset
- Oulun.Outo
Joo Samihan se siinä.
- OnksSeVaarallinen
Ai, sää tunnet ton hörhön! Kerro meille lisää tuosta hörhöstä, että osaamme varoa sitä!
- KainuunVALVOTNMT-32
Hei!
Et ole nimimerkki 'keppihellari' joka on minun nimimerkkini. Minä en kirjoittanut tätä aloitusta. Tietokoneestasi voidaan löytää jälki, joka toimii todisteena. Takavarikoimalla se selviää.
--
sig sig- Vanhamies85vuotta
Vanha kansa sanoi tuollaisia turhasta valittajia
ITKU-IIKOIKSI !
Sinä olet juuri tuollainen ITKU-IIKKA!
Me täällä Oulussa sanomme, että olet täysin PÖLJÄ!
Kun et osaa rekisteröidä nimimerkkiä!
Kysy joltain neuvoo, että miten nimimerkki rekisteröidään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869