neuvokaa miten

jeesusrakastaasinua

elikkä oon ite uskos ja koko porukkani on uskossa oon pitkään miettinyt ja ollut yhden tytön kanssa monet ajat joka ei oo maailmalla ollu vielä kertaakaan tyttö ois ajattelin odottaa että tyttö ois 18 mutta ymmärätte varmaan sen kaalot en halua omalle porukalle mitään asioita ni mitä mä teen tän asiankans ko oon joskus riielly tän tytön veljienkanssa ko saivat tietää joskus että olin tän tytön kans mitä mä teen ellei ne kaaleet annakkaan läpi pitääkö yrittää niin montakertaa vaan että saan vai mitä teen ei ois kiva että perästäpäin kuuluuuu omat tekemiset haluis hoitaa tän sillee normaalisti koska välitän tytöstä ja ollu monet vuuet ne on vähä hulluja jotku kaaleet heijän porukas ja en haluas omia vanhempia laittaa asioihin oon pyrkiny ite hoitamaan kaikki asiat mutta kaaleethan aina sekottaa ja väkisinki vanhimmat puuttuu siihen niin tiiän ekalla kertaaa en saa läpi mutta nyt tässä on vaan se pelko ettei halua lyyä ihmisiä asioihin mitä mä teeeen tän homman kanssa mitä jos ei anna 1 tai 2hellakaa kerralla läpi miten saan parhaiten niin että antavat läpi pyyän asiallisia vastauksia mitä sitte jos nää ihmiset pyytää tyttöö takasi pitääkö yrittää väkipakolla vai viijä takas ja hakee taas kuukauven päästäää neuvokaa vähän vanhemmat siinä on se että oon tyttöö 2vuotta vanhempi nise on huono vähän mutta miten tän asian kans pitäs tehä ja miten välttys riioilta kun oon ite uskossa vanhempani on ja ollaan koko porukka ja ollaan pyritty siihen ettei asioita oo eikä tuu periks en oo antamassa mutta mitä teen

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinsapotaattoako

      Mistä tarkotat mennä läpi? Tytöstä vai? Kysy kavereilta suoraa.

    • Pakkopano

      Kyllä pittää läppeensä männä.

    • Leiffivaan

      Saiskohan nuita kasetteja ostaa vielä,jostain vai onko loppuunmyyty? Kysyy eräs

      • Rumaraineri

        Ehtiikö Vellibyn kauppaan vielä hakeen joululahjakasetin


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe