Vietä se rakkaitesi kanssa ja nauti.
Taidan hiljentyä nyt joulun viettoon, tuskin sitä edes huomaat . Mutta kuitenkin..
https://m.youtube.com/watch?v=zI9l2RUg-6M
Hyvää joulun aikaa mies..
35
66
Vastaukset
- Excriminaali
Upea vesivärimaalaus.
Hyvää joulua - Taass
Hyvää joulua;) nähdään. .
- ystävällisesti
Ei siitä niin kauaa ole kun viimeksi.
- toivotannaiselle
Hyvää Joulua!
Niin olisi kiva viettää, vaan yksin vietän.🙁
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..niin mäkin..
Ensimmäistä kertaa elämässäni..
Kyl siint hyvä tulee..mieli...💝😀🐰🐇 - pupuut
Ellu onhan sulla 🐰🐇
- Vapputaipale
Hyvää uutta vuotta hyvää vappua
- ihmemenohh
Tuu vaan jos oikeestaan ihan sama. :DD
Myöskin pimperoPomille hyvää joulunaikaa :)
- Oletihananainen
Voi sinua Pimpero pom. Jos sulla tulee aika pitkäksi näin jouluna, niin laitatko ne haarasi sen verran levälleen, että atomisetä voi tutkia sinun kosmisen alkuperän, tai että säteiletkö?. Ettet vain ole Mars planeetalta ja levitä sieltä tullutta atomisäteilyä meihin? En halua olla hyökkäävä. Hyvää Joulua!
- Oletihananainen
Olen ollut yhteydessä Tukesiin sekä molempiin Niinistöihin. Käskivät setän tutkia sinut läpikotaisin. Joudut olemaan pari viikkoa matkustuskiellossa, mutta mitäs se haittaa. Kun säteily sinussa ja minussa laantuu, voimme ulkoilla ja matkustaa suht koht normaalisti.
- Jumalanlaki
Marssilaiset tulivat Atlantiksen aikaan pahat mielessä Gaiaan.
Historia näyttäis toistavan itseään:( - perhe.tuttuja
Älä nyt helvetissä, ihan putkeenhan tuo sinun teatteri menee. Niinistö antaa varmaan mitalin miehelle suursankaruudesta
- Kärsimysnäytelmä
perhe.tuttuja kirjoitti:
Älä nyt helvetissä, ihan putkeenhan tuo sinun teatteri menee. Niinistö antaa varmaan mitalin miehelle suursankaruudesta
Ei oo palkintoi luvassa
- hyvääjoulua
Unohtamatta mitään.
Varsinkaan kesän retkiä.
Tieltä poikkeamisia kohti järvenrantaa.
Ensin katse vasemmalle ja palaessa oikealle.
Pyöräilijä tunsi kesän lämmön.
Rauhan ja harmonian kaipaus.
Nuoruuden sanattoman riemun.
Tähtitaivaan alla muistellessa.- Oletmielessäni
Missäpä muuallakaan. :)
- Portistasisään
Reiässä opittu kuule paljon elämästä ja näillä menhää
- Hiljaahyvätulee
Huomaan jotain,
hiljentyisitpä useammin:)
Jouluja - kirotusvihree
Hyvää koulun sikaa mies
- jouluntunnelma
Kertoo paremmasta kuin
syömisestä ja kallista
joululahjoista. Vetää haikeaksi.. Kaipaan rakkaita ihmisiä, jotka eivät ole täällä viettämässä joulua kanssani.
- ymmärrän
menneitä ja olevia
- MasaHyppytornissa
Pilluhan se mielessä mut hypätään ensin!
- nytkuitenkin
Rauhallisin mielin nukkumaan.
Hyvä ja rauhaisa joulu tulee
sesteisestä mielestä ja
hyvistä joulun tavoista. - hyväähuomenta
Mukavaa aattopäivää.
Tänään käyn viem'ss' kynttilän. Lämpöisää joulua!
Sytytin eilen monta kynttilää.- hjdfklh
Veitkö ihan paikalle asti.
- asdfgfdsh
olispa nähnyt
Olipas upea valomeri.
- niinse
tavallisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
