Hyvää joulun aikaa mies..

35

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Excriminaali

      Upea vesivärimaalaus.
      Hyvää joulua

    • Taass

      Hyvää joulua;) nähdään. .

      • ystävällisesti

        Ei siitä niin kauaa ole kun viimeksi.


    • toivotannaiselle

      Hyvää Joulua!

    • Niin olisi kiva viettää, vaan yksin vietän.🙁

      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..niin mäkin..
        Ensimmäistä kertaa elämässäni..
        Kyl siint hyvä tulee..mieli...💝😀🐰🐇


      • pupuut

        Ellu onhan sulla 🐰🐇


    • Vapputaipale

      Hyvää uutta vuotta hyvää vappua

    • ihmemenohh

      Tuu vaan jos oikeestaan ihan sama. :DD

    • Myöskin pimperoPomille hyvää joulunaikaa :)

    • Oletihananainen

      Voi sinua Pimpero pom. Jos sulla tulee aika pitkäksi näin jouluna, niin laitatko ne haarasi sen verran levälleen, että atomisetä voi tutkia sinun kosmisen alkuperän, tai että säteiletkö?. Ettet vain ole Mars planeetalta ja levitä sieltä tullutta atomisäteilyä meihin? En halua olla hyökkäävä. Hyvää Joulua!

      • Asetin haaroihini varoituskyltin ; SÄTEILY VAARA!


      • Oletihananainen

        Olen ollut yhteydessä Tukesiin sekä molempiin Niinistöihin. Käskivät setän tutkia sinut läpikotaisin. Joudut olemaan pari viikkoa matkustuskiellossa, mutta mitäs se haittaa. Kun säteily sinussa ja minussa laantuu, voimme ulkoilla ja matkustaa suht koht normaalisti.


      • Jumalanlaki

        Marssilaiset tulivat Atlantiksen aikaan pahat mielessä Gaiaan.
        Historia näyttäis toistavan itseään:(


      • perhe.tuttuja

        Älä nyt helvetissä, ihan putkeenhan tuo sinun teatteri menee. Niinistö antaa varmaan mitalin miehelle suursankaruudesta


      • Kärsimysnäytelmä
        perhe.tuttuja kirjoitti:

        Älä nyt helvetissä, ihan putkeenhan tuo sinun teatteri menee. Niinistö antaa varmaan mitalin miehelle suursankaruudesta

        Ei oo palkintoi luvassa


    • hyvääjoulua

      Unohtamatta mitään.
      Varsinkaan kesän retkiä.
      Tieltä poikkeamisia kohti järvenrantaa.
      Ensin katse vasemmalle ja palaessa oikealle.
      Pyöräilijä tunsi kesän lämmön.
      Rauhan ja harmonian kaipaus.
      Nuoruuden sanattoman riemun.
      Tähtitaivaan alla muistellessa.

      • Oletmielessäni

        Missäpä muuallakaan. :)


    • Portistasisään

      Reiässä opittu kuule paljon elämästä ja näillä menhää

    • Hiljaahyvätulee

      Huomaan jotain,
      hiljentyisitpä useammin:)
      Jouluja

    • kirotusvihree

      Hyvää koulun sikaa mies

    • jouluntunnelma

      Kertoo paremmasta kuin
      syömisestä ja kallista
      joululahjoista.

    • Vetää haikeaksi.. Kaipaan rakkaita ihmisiä, jotka eivät ole täällä viettämässä joulua kanssani.

      • ymmärrän

        menneitä ja olevia


    • MasaHyppytornissa

      Pilluhan se mielessä mut hypätään ensin!

    • nytkuitenkin

      Rauhallisin mielin nukkumaan.
      Hyvä ja rauhaisa joulu tulee
      sesteisestä mielestä ja
      hyvistä joulun tavoista.

      • Todellakin. Täytyy olla myös erityisen kiltti, ei mitään tuhmuuksia. ;)


    • hyväähuomenta

      Mukavaa aattopäivää.
      Tänään käyn viem'ss' kynttilän.

    • Lämpöisää joulua!
      Sytytin eilen monta kynttilää.

      • hjdfklh

        Veitkö ihan paikalle asti.


      • Jokaiselle sytytin samassa paikassa.


    • asdfgfdsh

      olispa nähnyt

    • Olipas upea valomeri.

    • niinse

      tavallisesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe