Pleikka ja Epic games tili

Äiti_ei_tajuu

Moi. Mulla on ps4:lla Fortnite. Haluaisin sen myös pihelimeeni. Mutta en yhtään muista onko pleikalle luotu Epic games tili. Onko se pakollinen? Vai voiko sitä pelata pleikalla ilman sitä? Entäs jos haluan linkata sen pleikan ja puhelimen Epic games tilit keskenään, miten se tapahtuu?

5

6288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka ! Kerrankin joku aihe josta ymmärrän jotain!

      Jos oot pelannut pleikalla Fortniteä, olet heti alussa joutunut luomaan Epic Games-tilin. Sillä samaisella tilillä kirjaudut myös puhelimella olevaan Fortniteen.

      Varmaan muistatkin käyttäjänimen ja salasanan?
      No ainakin käyttäjänimen näet kun menet aloitusruutuun, eli ns. lobbyyn. Sinne pääset, kun avaat Fortniten niin siiinä näkyy sun pelihahmo. Sen pelihahmon yläpuolella näkyy sun käyttäjänimi.
      Sitten tarvitset myös sähköpostin jolla olet kirjautunut tilillesi.

      Seuraava kysymys on onko sinulla Fortnite puhelimessasi? Jos on, mene siihen sovellukseen, kirjaudu sinne omalla tililläsi, joka on sama kuin pleikalla.

      Kysy lisää jos on kysyttävää!

    • Ence

      Että miten liitän PSN käyttäjän epic Gamesii

    • Anonyymi

      Mitä tapahtuu kun poistaa fortniten ps4 ja lataa sen uudestaan niin pysyykö kaikki tavarat sinulla

    • Anonyymi

      Hei! Mulla on ongelma mä en tiedä mikä on mun epicgame accountti en muista koskaan tehneeni sitä ja fortnitessä näkyy että minulla on se. Olen tehnyt vain epicgames accountin vanhaan käyttäjään ja vanhalle ps4:lle mutta minun nykyiseen en ole tehnyt enkä tiedä mikä epicgames accounti sit siel on ja haluaisisn pelata tietokoneella forniteä, mutta en voi pelata koska en tiedä nykyisen fortnie accountin epicgames käyttäjää vaikka väittää että sellainen on.

      • Anonyymi

        Saitko tähän selvyyttä?
        Minulla on sama tilanne täällä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe