Moi. Mulla on ps4:lla Fortnite. Haluaisin sen myös pihelimeeni. Mutta en yhtään muista onko pleikalle luotu Epic games tili. Onko se pakollinen? Vai voiko sitä pelata pleikalla ilman sitä? Entäs jos haluan linkata sen pleikan ja puhelimen Epic games tilit keskenään, miten se tapahtuu?
Pleikka ja Epic games tili
13
7907
Vastaukset
Moikka ! Kerrankin joku aihe josta ymmärrän jotain!
Jos oot pelannut pleikalla Fortniteä, olet heti alussa joutunut luomaan Epic Games-tilin. Sillä samaisella tilillä kirjaudut myös puhelimella olevaan Fortniteen.
Varmaan muistatkin käyttäjänimen ja salasanan?
No ainakin käyttäjänimen näet kun menet aloitusruutuun, eli ns. lobbyyn. Sinne pääset, kun avaat Fortniten niin siiinä näkyy sun pelihahmo. Sen pelihahmon yläpuolella näkyy sun käyttäjänimi.
Sitten tarvitset myös sähköpostin jolla olet kirjautunut tilillesi.
Seuraava kysymys on onko sinulla Fortnite puhelimessasi? Jos on, mene siihen sovellukseen, kirjaudu sinne omalla tililläsi, joka on sama kuin pleikalla.
Kysy lisää jos on kysyttävää!- Anonyymi
Pystyykö koneella tehtyä epic games tiliä saada jotenki ps:ään
- Anonyymi
Jos haluaa 2fa:n fortniteen pleikkarille niin säilyykö tiedot fortnitessa kun laittaa 2fa kun olen jo edistynyt paljon
- Ence
Että miten liitän PSN käyttäjän epic Gamesii
- Anonyymi
Mitä tapahtuu kun poistaa fortniten ps4 ja lataa sen uudestaan niin pysyykö kaikki tavarat sinulla
- Anonyymi
Pysyy
- Anonyymi
Hei! Mulla on ongelma mä en tiedä mikä on mun epicgame accountti en muista koskaan tehneeni sitä ja fortnitessä näkyy että minulla on se. Olen tehnyt vain epicgames accountin vanhaan käyttäjään ja vanhalle ps4:lle mutta minun nykyiseen en ole tehnyt enkä tiedä mikä epicgames accounti sit siel on ja haluaisisn pelata tietokoneella forniteä, mutta en voi pelata koska en tiedä nykyisen fortnie accountin epicgames käyttäjää vaikka väittää että sellainen on.
- Anonyymi
Saitko tähän selvyyttä?
Minulla on sama tilanne täällä. - Anonyymi
Minullakin sama tilanne...En muisya tehneeni koskaan mmitään accounttia ja jos vaikka koitan tehdä kaksoisvarmistuksen 2fA factoryyn niin pitää toki kirjautua enkä muisya mirään salasanoja tai sähköposteja vaikka käytän aina vain yhtä tiettyä...WHAT
- Anonyymi
Haluaisin ostta jonjun fortnite käyttäjän og onko jollain
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Osaisiko joku auttaa muakin. Olen pelannut fortniteä xboxilla ja nyt haluaisin samalla käyttäjällä pelata ps5:lla? Onnistuuko
- Anonyymi
Mielestäni en ole koskaan Epic games tiliä tehnyt, eikä tili tunnista sähköpostiani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346