Moi. Mulla on ps4:lla Fortnite. Haluaisin sen myös pihelimeeni. Mutta en yhtään muista onko pleikalle luotu Epic games tili. Onko se pakollinen? Vai voiko sitä pelata pleikalla ilman sitä? Entäs jos haluan linkata sen pleikan ja puhelimen Epic games tilit keskenään, miten se tapahtuu?
Pleikka ja Epic games tili
16
8815
Vastaukset
Moikka ! Kerrankin joku aihe josta ymmärrän jotain!
Jos oot pelannut pleikalla Fortniteä, olet heti alussa joutunut luomaan Epic Games-tilin. Sillä samaisella tilillä kirjaudut myös puhelimella olevaan Fortniteen.
Varmaan muistatkin käyttäjänimen ja salasanan?
No ainakin käyttäjänimen näet kun menet aloitusruutuun, eli ns. lobbyyn. Sinne pääset, kun avaat Fortniten niin siiinä näkyy sun pelihahmo. Sen pelihahmon yläpuolella näkyy sun käyttäjänimi.
Sitten tarvitset myös sähköpostin jolla olet kirjautunut tilillesi.
Seuraava kysymys on onko sinulla Fortnite puhelimessasi? Jos on, mene siihen sovellukseen, kirjaudu sinne omalla tililläsi, joka on sama kuin pleikalla.
Kysy lisää jos on kysyttävää!- Anonyymi
Pystyykö koneella tehtyä epic games tiliä saada jotenki ps:ään
- Anonyymi
Jos haluaa 2fa:n fortniteen pleikkarille niin säilyykö tiedot fortnitessa kun laittaa 2fa kun olen jo edistynyt paljon
- Ence
Että miten liitän PSN käyttäjän epic Gamesii
- Anonyymi
Mitä tapahtuu kun poistaa fortniten ps4 ja lataa sen uudestaan niin pysyykö kaikki tavarat sinulla
- Anonyymi
Pysyy
- Anonyymi
Hei! Mulla on ongelma mä en tiedä mikä on mun epicgame accountti en muista koskaan tehneeni sitä ja fortnitessä näkyy että minulla on se. Olen tehnyt vain epicgames accountin vanhaan käyttäjään ja vanhalle ps4:lle mutta minun nykyiseen en ole tehnyt enkä tiedä mikä epicgames accounti sit siel on ja haluaisisn pelata tietokoneella forniteä, mutta en voi pelata koska en tiedä nykyisen fortnie accountin epicgames käyttäjää vaikka väittää että sellainen on.
- Anonyymi
Saitko tähän selvyyttä?
Minulla on sama tilanne täällä. - Anonyymi
Minullakin sama tilanne...En muisya tehneeni koskaan mmitään accounttia ja jos vaikka koitan tehdä kaksoisvarmistuksen 2fA factoryyn niin pitää toki kirjautua enkä muisya mirään salasanoja tai sähköposteja vaikka käytän aina vain yhtä tiettyä...WHAT
- Anonyymi
Haluaisin ostta jonjun fortnite käyttäjän og onko jollain
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Osaisiko joku auttaa muakin. Olen pelannut fortniteä xboxilla ja nyt haluaisin samalla käyttäjällä pelata ps5:lla? Onnistuuko
- Anonyymi
Mielestäni en ole koskaan Epic games tiliä tehnyt, eikä tili tunnista sähköpostiani.
- Anonyymi
Sain rankedissä -634% haluisin rankin taksi
- Anonyymi
Hei minulla on Ps4 pro ja pelaan forttii. Mutta en voi ladata v-buck koska en tiedä salasanaa. En ole edes laittanut salasanaa kun latasin vian fortnite
- Anonyymi
Miten saan feepuks takaisin jos ostin vahinkoSsa jotain
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768