Kun kytken puhelimen USB johdolla kannettavaan ( asus vivobook max) kuvien siirto tehtävään niin langaton hiiri sekä kosketuslevy hiiri lakkaavat toimimasta.
Hiiren toiminta häiriö
5
112
Vastaukset
- arvauksiaarvauksia
Ainakin kosketuslevy on kytketty usb vaylaan. Samoin ilmeisesti langaton hiiri jos ei ole bluetooth.
Jotenkin puhelimen liittäminen kaataa USB-väylän. Ettei ole piuha oikosulussa tai ajurimoka.- Anonyymi
Olen pannut merkille että usb laiteet on melkoisia ongelmapesiä windows 10:ssä.
Kun ei tunnu mikään toimivan moiteettomasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei tunnu mikään toimivan moiteettomasti.Laiteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei tunnu mikään toimivan moiteettomasti.Oasupa artikkeli silmään...........
https://www.mikrobitti.fi/neuvot/tekisiko-mieli-vaihtaa-pois-kenkkuilevasta-windowsista-nain-valitset-itsellesi-sopivan-linuxin/c70a8f89-3fb0-3242-a852-00865c2092dc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei tunnu mikään toimivan moiteettomasti.Usb ongelmat on w10 perisyntejä. W10 on haitake!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616