Miksi en osaa???

huopikkaat

Olen 63 v.mummeli Silleen sairas et tarviin ns avustajaa.Tämä avustajani on hellari.Hän pitää oikeutenaan puhuaminulle uskosta ..vaikka se on kielletty työaikana.Olen sanonut hänelle.että en ymmärrä raamatusta mitään,,en osaa sitä lukee niin et ymmärtäisin siitä jotain.

Nyt kerron hikan enemmän elämästäni..siis olen 63v.lapsia on kolme poikaa heilla kuus lasta yhteensä.Minulta otettiin ns mummous pois..miniäni ja hänen äitinsä tahotlta,,Ensimäistä lastani halusin usein lapsen yökylään kun hän oli jo kävelevä.Ihmettelin aitten ku pyyntöni jälkeen oltiin hiirenhiljaa ..ikkääku syyllisii.Sitten asia selvisi kun oli tulossa avioero.siinäsanasodassa poiknai paljasti asian miksi minä en ole saanut lapsia hoitoon.
Tottakai tiedän että en voi nostella lapsia,siksi pyysinkin vasta sitten kun livat käveleviä ja se asia ei mielestäni edes kuulu anopille joka osana ol päättämäs.
siitä seuras etten koskaan ole uskaltanut pyytää muidenkaanlasteni lapsia yökylään enempää ku muuhunkaan.. kieltävää vastausta peläten..
Mieheni kuoli reili 12v käsivarsilleni kesken lauseen.tuli ns puuntakaa.Minut oli leikattu toukokuussa ja olin mieheni hoidossa syyskuun alkuun saakka.hän kuoli heinäkuun15.
menipä kaik matot alta kerralla,,uus elämänpettelu alkoi ja sitä opetteluu jatkuu edelleenkin. Poikani avioero ajoi elämäni lopunkin raiteiltaan 2v.mieheni kuoleman jälkeen.
Ensin en tajunnut.että opikani on itsekkin terapiantarpeessa.
Alkoi kaikenlainen valehtelu ja rahankerjääminen,,vähitellen huomasin et hänellä on jonkinlainen addiktio.. hänen housuissaan on reijät.
Tämä kulunut vuosi on nyt ollut kaikenhuippu, hän sai hääädon,,työpaikkaa ei ole,,toiset poikani ovat yrittänee auttaa ja puhua häntä,,mutta syy on muissa hän ei nää omaatilaansa syy on aina muissa.
Itse asun pienessä yksiössä tänäkesänä jouduin pyörätuoliin,,en voi kieltää poikaani kiletää tänne tulemasta ei ole sydäntä ajatella et on tuolla pakkasten keskellä.
tiedän että paras ois antaa hänen olla,,sydän sanoo toisin. Nyt sitten tähän hellariasiaan...Olen pyytänyt avustajaani et hän rukoilisi puolestani ja poikani pulesta,,et hän sai elämänsä ojennukseen sehän ei käy hetkessä mut hänellä muuta olekkaan kun aikaa.Toivottavasti joskus vielä voin elää edes yhdenpäivän vailla huolta..tietän että kaik hyvin
Tämä avustajani on ns ahne on sen myöntänytkin..tässä kohden en jaksa kirjoittaa siitä,,ja toisaalta sehänen oma asiansakin.Näin Joulunalla toivon teille kaikille hyvää ja rauhallista joulua....elämää se on tämäkin vai onko??

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        14
        1402
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1275
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1182
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1062
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1016
      6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1005
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        9
        1003
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        989
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        981
      10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      Aihe