Olen 63 v.mummeli Silleen sairas et tarviin ns avustajaa.Tämä avustajani on hellari.Hän pitää oikeutenaan puhuaminulle uskosta ..vaikka se on kielletty työaikana.Olen sanonut hänelle.että en ymmärrä raamatusta mitään,,en osaa sitä lukee niin et ymmärtäisin siitä jotain.
Nyt kerron hikan enemmän elämästäni..siis olen 63v.lapsia on kolme poikaa heilla kuus lasta yhteensä.Minulta otettiin ns mummous pois..miniäni ja hänen äitinsä tahotlta,,Ensimäistä lastani halusin usein lapsen yökylään kun hän oli jo kävelevä.Ihmettelin aitten ku pyyntöni jälkeen oltiin hiirenhiljaa ..ikkääku syyllisii.Sitten asia selvisi kun oli tulossa avioero.siinäsanasodassa poiknai paljasti asian miksi minä en ole saanut lapsia hoitoon.
Tottakai tiedän että en voi nostella lapsia,siksi pyysinkin vasta sitten kun livat käveleviä ja se asia ei mielestäni edes kuulu anopille joka osana ol päättämäs.
siitä seuras etten koskaan ole uskaltanut pyytää muidenkaanlasteni lapsia yökylään enempää ku muuhunkaan.. kieltävää vastausta peläten..
Mieheni kuoli reili 12v käsivarsilleni kesken lauseen.tuli ns puuntakaa.Minut oli leikattu toukokuussa ja olin mieheni hoidossa syyskuun alkuun saakka.hän kuoli heinäkuun15.
menipä kaik matot alta kerralla,,uus elämänpettelu alkoi ja sitä opetteluu jatkuu edelleenkin. Poikani avioero ajoi elämäni lopunkin raiteiltaan 2v.mieheni kuoleman jälkeen.
Ensin en tajunnut.että opikani on itsekkin terapiantarpeessa.
Alkoi kaikenlainen valehtelu ja rahankerjääminen,,vähitellen huomasin et hänellä on jonkinlainen addiktio.. hänen housuissaan on reijät.
Tämä kulunut vuosi on nyt ollut kaikenhuippu, hän sai hääädon,,työpaikkaa ei ole,,toiset poikani ovat yrittänee auttaa ja puhua häntä,,mutta syy on muissa hän ei nää omaatilaansa syy on aina muissa.
Itse asun pienessä yksiössä tänäkesänä jouduin pyörätuoliin,,en voi kieltää poikaani kiletää tänne tulemasta ei ole sydäntä ajatella et on tuolla pakkasten keskellä.
tiedän että paras ois antaa hänen olla,,sydän sanoo toisin. Nyt sitten tähän hellariasiaan...Olen pyytänyt avustajaani et hän rukoilisi puolestani ja poikani pulesta,,et hän sai elämänsä ojennukseen sehän ei käy hetkessä mut hänellä muuta olekkaan kun aikaa.Toivottavasti joskus vielä voin elää edes yhdenpäivän vailla huolta..tietän että kaik hyvin
Tämä avustajani on ns ahne on sen myöntänytkin..tässä kohden en jaksa kirjoittaa siitä,,ja toisaalta sehänen oma asiansakin.Näin Joulunalla toivon teille kaikille hyvää ja rauhallista joulua....elämää se on tämäkin vai onko??
Miksi en osaa???
huopikkaat
0
70
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251935- 128875
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.126665- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90575- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko64513Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi299512- 12497
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9473Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36472Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32451Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406