Perus lääkkeet itsemurhaan!!

Vaavaa

Paljonko tarvitsen jotain perus buranaa tai banadolia kuollakseni?

7

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin paljon että oksennat ne pois.

      Ei niistä kuole, saat maksavaivoja korkeintaan.

      Varmaa itsemurhaa ei ole, paitsi ehkä atomi pommin räjähdys lähellä seisoen.

    • määällllll

      niin paljon kun jaksat syödä,hyvä keino on liuottaa tabut vaikka mustikkakiisseliin ja sitten juot sen,voin kokemuksesta suositella!ainakin itselläni toimi hyvin!

    • Evankelium

      Itsemurha ei ole ratkaisu ongelmiin. Jeesus on. Huuda häntä avuksi, niin saat iankaikkisen elämän kuoleman sijaan. Hän sanoi Raamatussa:

      "Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

      • Turhavaiva

        Saat loppuelämän sitä Jeesusta huutaa...


    • sveeper

      Autonrenkaita pinoon ja valella ne bensalla. Juoda pullo jallua ja mennä sisälle ja sytyttää tuleen.... ei jää haudattavaa... Komee tapa lähteä...

    • Hei,

      Oletko ajatellut, että voisit jutella ajatuksistasi ja tilanteestasi jonkin ulkopuolisen tahon kanssa? Tekstistäsi ei selvinnyt minkälaista apua olet jo mahdollisesti hakenut/saanut.

      On olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voit olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

      - Jos soittaminen tuntuu sinulle sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • vierailia

      Kävele rekan eteen mutta vasta kun se on noin 20 metrin päässä susta ja vauhtia on noin 100 sillä lasissa pitäis lähteä heti henki kulta sulta. Ja mitä jeesukseen tulee haistata vain sille joka sitä sulle suosittelee. On kokemusta kun lensin ulos duunista ja sen jälkeen kämpästäni niin ei tullut jeesukselta tukea aineskaan mulle. Itse mun piti itselleni uusi duuni järjestää sekä kämppä. Minä olen vain suuttunut joka kerta kun mulle on sitä jeesusta tyrkytetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe