Kysymys otsikossa. Kerro myös oletko mies vai nainen?
Haluaisitko vauvan kaivattusi kanssa?
34
<50
Vastaukset
- EräsSSS
Kyllä haluaisin hänen kanssaan lapsen.Olen nainen
- Haluaisinjuu
Haluaisin kyllä. Olen nainen.
- Enhaluaisi
Olen nainen.
- nainen-täälläkin
Olen joskus pohtinut tätä, en nyt mitenkään yrittämällä yritä tulla raskaaksi mutta jos sattuisi vahinko niin kyllä minä sen varmaan pitäisin. En kyllä tiedä mitä mieltä mies olisi siitä, hänellä on jo lapsia enkä usko että haluaa lisää.
- rakkautta_on
Haluaisin. Äitiys ei ole välttämätön mutta monen naisen unelma silti. Näin itsekin omalla kohdallani ajattelen. Yhteinen lapsi yhdistää erityisellä tavalla - koko loppuelämäksi. Luulen, että rakastumiseenkin liittyy vahvasti biologinen aspekti, jota ei voi selittää muulla. Inhimillinen rakkaus valikoi - aina. "Tuon ihmisen kanssa haluaisin saada jälkikasvua." "Tuon ihmisen haluaisin (tulevien) lasteni vanhemmaksi." "Tuon ihmisen geenit haluan saada lapselleni."
- eiryhmäapina
Harmi että suomalaisista muijista ei tule lainkaan tuollainen olo.
Enkä tarkoita nyt ulkonäköä.
Suomalaisista naisista oikein heijastuu epäempatia, itsekkyys, samanaikainen vääränlainen aikuinen virallisuus lapsen temperamentilla varustettuna.
Feminismi tasa-arvon ajamisen sijaan on mädättänyt naisten aivon sellaiseksi kunttumaiseksi massaksi joka lainehtii sen mukaan mitä mieltä ryhmä on.
Suomalaisiin naisiin ei voi myöskään luottaa ja jos ongelmia ilmenee suhteessa, vika on miehen.
Mietin usein panetuksen miettisen sijaan tahtoisinko tosiaan naisen lapsieni äidiksi tai joksikin jonka kanssa viettää jatkuvasti aikaa "arkisissa askareissa"
Suomalaisten naisten kohdalla vastaus on aina: Ei vitussa!
Säälin suomalaisia miehiä jotka ovat parisuhteissa suomalaisten naisten kanssa. - rakkautta_on
Suomalaisia naisia on monenlaisia. Ikävä, jos sinulla on ollut tuollaisia kokemuksia. Jos parisuhdetta tai vanhemmuutta toisen kanssa miettii, pitää tosiaan miettiä sitä yhteistä arkea. En ymmärrä sitä, että toisesta ihmisestä haluaa vain sen nautinnon ja/tai sen "juhlan", pitää ottaa koko paketti kaikkineen. Rakkaus, siis se valikoivakin rakkaus, on pohjimmiltaan hyväksyntää. "Haluan sinut osaksi elämääni, koska hyväksyn sinut." "Hyväksyn sinut kaikesta huolimatta." Inhimillinen rakkaus on parhaimmillaan kantava voima.
- pieni_suuri_ajatus
Mielestäni äidiksi/vanhemmaksi tulemiseen liittyy se hieno ajatus, että "sinun kautta" luodaan ikuisuusolento tai sinä osallistut siihen luomisprosessiin. Pidän tuosta ajatuksesta todella paljon. Lapsen syntymä ei ole vain siis ajallinen tai ajallisuuteen liittyvä asia vaan siihen liittyy ikuisuusaspekti. Jotenkin tosi suurta ja hienoa. Elämä on. Elämänlahja on.
- Eiteeedesheikkoa
Kyllähän tuota muutamat vauvat mennen tullen vielä 😑
Ei olisi pois suljettu vaihtoehto lainkaan :)
- adonikselle
Avoimin mielin. :)
- Kanta
En halua lapsia
- RiippuuMistäSeRoikkuu
Ei se ole pelkästään minun haluista kiinni, pitää kunnioittaa toisenkin osapuolen kantaa asiaan. Emme ole asiasta koskaan jutelleet, mutta jos hän ei haluaisi enää lapsia (hänellä on kaksi) niin sitten en lasta ainakaan hänen kanssaan hankkisi. Haluan, että lapsi olisi toivottu eikä isä olisi läsnä vaan elatusmaksujen muodossa. Itse olen siis nainen.
- kullakinOmaElämä
Tuota, kun vaan kysyttiin, että haluaisitko lapsen kaivattusi kanssa. Ei kysytty, että mitä joku muu ajattelee.
- NotTonight
En haluaisi enkä kenenkään muun kanssa, kun ei vielä ole ja toivottavasti ei tule. Mies vastasi.
- lglcl
Ei vauvoja johtajien orjiksi. Jos tekee lapsia tähän maailmaan satanistit ovat voittaneet.
- haaveita
olisin halunnut,mut hän ilmeisesti ei.........
- teroot
Olisihan se aika hölmöä tehdä lapsia jos järjellä ajattelee tässä yhteiskunnassa ei tehdä muuta kuin huononnetaan työtätekevien etuja ja asemaa ja johtajat tee muuta kuin kyttäävät ja vittuilevat sekä järjestävät paskanpuhujaispalavereja Mitään konkreettista ei tapahdu ainoastaan paskaa suolletaan suusta se kun on ilmaista.
- Hrj
Oon ajatellu jos kaktuksen laittais. Muovi kansi ja välillä vettä se asuis mun repussa. Ei tarvis olla yksin ja juttelisin sille hiilidioksidia öisin kun yksinäistä. Sekin varmaan kuolis mun käsissä.
- Myhverö
Me teemme vauvan/vauvoja tulevan vaimoni kanssa jos yhdessä haluamme. Tykkäsin kyllä. Olen mies.
Taidan olla jo liian vanha niihin hommiin..
- kysymysyöhön
Mikä on mielestäsi liian vanha? Kiinnostaa tietää.
- sulle
Ymmärrän. Biologiset rajat tulee naisilla vastaan nopeammin kuin miehellä mutta kyllä ensisynnyttäjissäkin on ~40v. naisia enenevässä määrin.
- mitennvain
Mä sanon muille ei hänelle kyllä. Nainen olen minä.
- ENpysty
enää saamaan lapsia normaalilla tavalla. Koen myös olevani liian vanha sellaiseen. Se elämän puoli on jo nähty. Jos nyt jostain kumman syystä kuitenki tulisin raskaaksi, niin asia menisi uudestaan mietintään.
- vaihdevuodetjo
Jos sellainen maailmanluokan ihme tapahtuisi että pamahtaisin paksuksi näin 53-vuotiaana niin kyllä kai se täytyisi ottaa merkkinä siitä että se lapsi on todella tarkoitettu syntyväksi. Muuten kyllä ei erityisemmin houkuttelisi näin vanhana alkaa äidiksi.
- MieSsss
En halua omia enkä muidenkaan lapsia.
- Knainen
Vauva ei ole itseisarvo.
Tavoite on tasapainoinen,onnellinen vakaa ja uskollinen parisuhde.
En pois sulje mitään lasten hankintaa mutta en myöskään hingu äidiksi jos suhde huonolaatuinen ja kumppani täysin kehittymätön taliaivo (näin suoraan sanottuna)
Lasten hankinta kaataa helposti huonolla pohjalla olevat suhteet koska aikaa kahden on yhä vähemmän. Univaje tekee kiukkuiseksi ja lapsen kiukuttelu ja sairastelu stressaantuneeksi
Omien vanhempieni suhde kaatui siihen kun ne yritti hoitaa eroa tekevää suhdetta tekemällä lapsia.
Itkevät, valvottavat kiukuttelevat, uhmaavat lapset kiristi vanhempieni välejä
Ei aikaa kahden ei aikaa ja jaksamista seksille. Paljon tappelua ja erohan siinä tuli.
Mä oon sillä linjalla et mieluummin tavoite on hyvä pohja suhteelle jonka on perustettava rehellisyyteen, uskollisuuteen ja avoimuuteen. Siinä on kestävän suhteen kivijalka. Sen pohjalle voi miettiä sit kaiken muun aikanaan.
Mutta siinä on lähtökohta.
Tähän asti on tullut vastaan vaan miehiä jotka niin kypsymättömiä käytökseltään etten ole kyennyt näkemään mitenkään järkevänä lisääntyä heidän kanssaan. Olen pitänyt tiukasti kiinni siitä ettei lapsia tule
Vaikeuttaisi elämää saada väärän miehen kanssa lapsia
Oikeastaan koko elämäni menisi pilalle siinä
Yh äidit ei ole kovassa huudossa eikä monet miehet halua alkaa isäpuoliksi vieraan miehen lapselle ja joutua katseleen naisen ex miestä koko ajan naisensa lähellä
Miehet on niin mustasukkaisia.
Enkä myöskään halua pilata oman lapsen elämää tekemällä lapsen huonoihin olosuhteisiin epävakaaseen suhteeseen missä minä, mies ja koko suhde voi helvetin huonosti. Se ei ole lapsen etu eikä anna hyvää alkua vauvalle elämään - Kunhansanoin
En haluaisi enään lapsia sillä oma on jo iso ja oma ikä on esteenä 34. Suhteeseen en myöskään haluaisi sellaisen kanssa jolla on pieniä lapsia. Yksikertaisesti liian iso este.
Pidän lasten hankkimisessa tärkeinä seuraavia asioita molempien henkinen ikä, vastuun kyky ja taloudellinen puoli. Velat pitää olla kuitattu ennen kuin lapsia hankitaan 34 on omalta kohdalta vanha, koska auton pitää olla viimesen päälle ja 2 kerroksinen talo pomppulinnoineen jne. Ettei kokisi huonommuutta, kun ei olisi muutoin sellaiseen varaa.
En siis haluaisi.- Ehkäisyn_käyttö
Oot teiniäiti.
Hyi vittu 16 vuotiaana kännipanon kanssa kakaroinu
Missä äitees ja isääs on ollut silloin kun seksivalistus on pitänyt antaa ?
16 vuotias on aivan liian nuori äidiksi ! - Knainen
Ehkäisyn_käyttö kirjoitti:
Oot teiniäiti.
16 vuotias on aivan liian nuori äidiksi !Mäkin mietin monesti et miten yksin on lapsi ollut jos saanut seksileikkejä touhuta niin että hommannut itsensä raskaaksi
Mun kasvattajat oli todella tarkkoja että peruskoulut ja ammattikoulutukset tuli suoritettua ilman mitään vahinkoraskauksia.
Heti kun mulle tuli vakituinen poikaystävä niin ne kärräs mut gynekologille hakeen pillereitä.
Vahti myös tarkasti että ymmärrän ja osaan pillereitä käyttää oikein.
Sen lisäksi mua ja mun poikaystävää vahdittiin tarkasti ettei ehditty ennen ehkäisyn hankintaa harrastaan seksiä
Mulla oli tiukat kotiintuloajat ja yötä ei saanut olla pois.
Vaadittiin päihteettömyyttä ja jos olisin kerrankin tullut kännissä maijalla kotiin multa olisi kielletty ystävien ja poikaystävän tapaaminen 1-2 kk ajaksi ja puhelin olisi takavarikoitu
Tapailin hetken teininä jätkää jolla rikollista käytöstä. Kun kotoväki sen sai tietää multa takavarikoitiin puhelin 1 kuukauden ajaksi pois
Varmaan vanhempien suurin painajainen on ettö tyttölapsensa tulee raskaaksi teininä ja koulut jää käymättä sen takia
Mulla oli tekemisistäni huolehtivia aikuisia jotka opetti ja huolehti että ammatit tulee opiskeltua ja osaan harrastaa vastuullista seksiä ilman viinan läträystä ja sekoilua
Niin pitäis olla kaikilla lapsilla - Idiotismihuipussaan
Ehkäisyn_käyttö kirjoitti:
Oot teiniäiti.
16 vuotias on aivan liian nuori äidiksi !Anteeksi vaan ennenkuin tuomitset teini äidiksi niin hän 14 vee eikä aikuinen.
Sitä paitsi 16 vuotiaana olin töissä tienasin ja nykyään saman verran euroina.
Sisälukutaito paikallaan.
- omaelämäni
Kyllähän sitä vielä vois yhden iltatähden tehdä. Eikö ne tuolla muualla ole synnyttäneet yli kuusikymppisinäkin! No ei vaineskaan. Ainoa lapsi vois olla koiranpentu sitten joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878