Eli, osaako kukaan sanoa mikä on ateriakorvauksen suuruus ammattikoulun työharjoittelussa? Suoritan sitä juuri parasta aikaa ja olisi kiva tietää paljon sitä rahaa tulee ens kuun lopussa...
Kiitokset jo etukäteen!
ateriakorvaus
7
13541
Vastaukset
- Black Adder
Korvaus n:2€/pv
- Jami
Tyttäreni on kauppiksessa ja ainakin hänen korvauksensa oli 3e/pv.
- wequ
Itse suoritin juuri työharjoittelun ja meillä korvaus on 3,20 euroa päivässä. Ja meidän pitää tuoda kuitit koululle ja korvaus maksetaan niiden perusteella.
ainakin meijän koulussa 3 euroa päivältä. Tosin raha maksetaan vasta jälkikäteen, kun kouluun täytyy palauttaa, jokin lappu siitä, että on ollut tietyt päivät työharjoittelussa. Luulenpa vain, että tuokin on aivan koulukohtaista.
- c-murder
Täälläpäin sama homma
- Sähkäri
c-murder kirjoitti:
Täälläpäin sama homma
Itse sain työharjottelusta 3€/päivä, kun roudasin joka päivä kahden kuukauden ajan omat eväät.Työharjoittelupäiväkirja piti olla hyvin täytettynä.Parin viikon kuluttua työharjoittelun loppumisesta tilille kolahti 93€ :D
Rahaahan sekin on, ja aika paljon mulle :)
- QueenOfTheDawn
kauppiksella 3€/pv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733