Yritin ohjata miehen lapset

elisabethingerling

lumen kolaus puuhiiin äsken muttei onnistnut. Olisimme oma perheen kesken voineet katsoajonkun leffan sillä aikaa rauhassa. Olisi ollut paljon tekemistä heille, mutta laiskoja kun ovat niin ei joululomallakaan haluta tehdä yhtään mitään. Ruoka kelpaa ja sekin on pahaa kun ei ole äidin tekemää. Niin on nirsoja, että minkäänlaista kunnioitusta eikä kasvatusta ole saaneet, miten kohdellaan äitipuolta.
Mies lähti sitten kolaamaan pihaa ja siivoomaan autotallia, ja rapsi matot. Lapsista ei ole mitään hytötyä koskaan, meillä on kuin loma koti täällä. Ei varmaan tee kotonakaan mitään, kun eivät osaa.

Se siitä rauhallisesta joulusta, mutta minkäs teet kun on valinnut miehen jolla on lapsia, pyörittää saa isoa sirkusta, vaikkei ole kivaa. Onneksi olen ihminen joka pystyy ja osaa, rankkaa on mutta ei voi mitään. Perheen pyörittäminen on kovaa puuhaa jos lapset ovat huonosti oppineita ja eivät omaa taitoja. Hulinaa riittää ja kiva olo kun olen keskiössä että voi naapuritkin nähdä miten osaan hoitaa kaikki, ovat kateellisia ja miettivät aina että olen onnekas, kun on noin monta lasta.

61

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlenRikas

      Jätä se äijä. Ellei se oo tosi rikas. Jos se pn rikas, niin varmista että saat ainakin puolet sen omaisuudesta ja sit jätä se. Jos se on joku sossutapaus ni tietty vaan jätät sen.

      • oiuuytre

        Ei tuommosta miestä kannata jättää jos kerran maksaa uusikon ja hänen lastensa elämän. Kantsii pitää kii vaan, ja mies tekee duunin. Lepposat olot.


    • mekkkk

      Jos ne puolison lapset edeelisistä liitoista ei tee mitään ja valittavat ruuasta niin jätät ne ilman ruokaa ja kerrot jos ruoka ei kelpaa niin ei ole pakko syödä niin helpottaa huomattavasti ja sitten ei mitään kivaakaan niille.

    • ekonomi-

      Kunhan ukolta saa sitä rahaa, ei tossa muulla ole niin väliä. Lasten avulla saa elareita ja kaikkia tukia niin kun syöttää niille kauravelliä niin saa itse ihan hyvät massit.

    • eisaatana

      ei vittu mitä porukkaa liikkeellä täälläki

      • Ettällastapoppoota

        Täällä on yksi täys idiootti ,joka kirjoittelee kännipäissään satuja ja muutama puolihullu ,jotka komppaavat tuota idioottia, idiootti myös itse vastaa itselleen.


    • äitipuolisejaksaa

      Monen äitipuolen huoli on kun miehen lapset eivät osaaa kotitöitä eikä oma aloitteisesti edes tiskata tai siivota. Mun omat osaa, koskaan ei travi käskeä vaan he tekevät itse. Kiva tull akotiin kun on siisti talo ja kaikki järjestyksessä-
      Luulisi miehen lapsetkin siivoavan on sen verran vanhempia kuin mun, mutta laiskottelevat ja odottavat valmista.
      Äitipuolena olen huolestunut, mutta jos ei äiti ole opettanut niin eiväthän he osaa.
      ;ieskään ei käske vaan odottaa että minä kasvatan hänen lapset, rankkaamulla on mutta perheen pyörittäminen ylimääräisillä lapsilla on vaikeeta.

      • Barrikadeille.siskot

        Miesten lapset tyypillisesti käyttäytyy kuin oisivat hotellissa ja siksi äitipuolet on ajettu jaksamisen äärirajoille.


      • ahkeraäitipuoli
        Barrikadeille.siskot kirjoitti:

        Miesten lapset tyypillisesti käyttäytyy kuin oisivat hotellissa ja siksi äitipuolet on ajettu jaksamisen äärirajoille.

        Kyllä, nöyryytystä, haukkumista ja kiukuttelua äitipuolet kohtaa aina kun miehen lapset tulevat häntä katsomaan ja tevehtimään. Käytöstä ei ole opetttu minkäänlaista ja se jää aina äitipuolen työksi. Sekin usein turhaa kun oppi ei mne perille.
        meillä miehen lapset laitetaan nurmikon leikkuuseen, lumen luontiin, tiskaamaan siivomaan, autotallin siivoukseen sunan siivoukseen, ja huoneiden järjestelyyn ja vahtimaan meidän pieniä. Aina löytyy puuhaa mutta ei tekijöitä. Liskottelu on kivaa.

        Meillä tehdään aina jotain, koskaan ei loisita sohvalla, siihen ei ole aikaa. Aika menee mukavsti pikku työissä. Eilen laittoivat ruokaa mutta olipa mautonta. Mutta kaikki ei osaa kaikkea. Siivota kaikki osaa, mutta ei viitsi. Vaadin lapsilta ahkeruutta koska olen itsekin varsinainen ahkeruus.


    • Murskaavat-elinvoimani

      Miehen lapset tulevat usein isäänsä, pelkkiä saamattomia surkimuksia kaikki. Jokainen hetki niiden kanssa on kuin tervaa joisi. On aina helpotus kun he lähtevät, mutta tietoisuus siitä että he tulevat aina uudestaan ja uudestaan käymään, pilaa elämäni. On kuin elämä olisi ikuista ylämäkeen kävelemistä vastatuuleen, piikikkään räntäsateen piiskatessa kasvojani. Niiden takia kaikki hauskuus elämästäni on poissa, kaikkea verhoaa harmaa, raskas kaapu.

      • LapsetonOmastaHalustaan

        Kirjoitit juuri sen mitä tunnen, ihanaa etten ole yksin näiden ajatusten kanssa ❤


    • nvnvnvnvnvn

      Joo ei ne pullamössömammanpojat mitään joudu tekeen missään koskaan. äiti tekee läksyt ja passaa pilalle. Äitipuoli jos vähän komentaa niin heti juostaan äidin helmoihin itkemään oli ikä mikä tahansa.
      Helpolla pääsee kun miehen kakarat olisi 1-3 vuotiaita, silloin äitipuoli voisi ottaa äidin roolin helpolla, ja komento olisi sen mukainen.
      isommat kakarat pistää hanttiin ja käyttäytyy huonosti. Ei semmoisia jaksa kun omat ovat ihania ja hyvä käytöksisiä.
      Ei ihme että mies etsii uutta äitiä lapsilleen, kun ei kestä naista.

      • Mammanpikkuinen40v

        Sulla ei ole äijää ja kakaroita ollut koskaan, tuskin olet edes nainen ,vaan peräkamarinpoika jostain takahikiältä.


      • LapsetonOmastaHalustaan

        Tiedän tunteen tuosta komennuksesta, se on vaikeaa kun lapsi ei ole oma.
        Miehet yleensä etsii uuden jos nykyinen vain komentelee ja nalkuttaa, niin taisi käydä "mammanpikkuinen40v:lle" kun noin katkerasti ämmätyyliin kirjoittaa.


    • Murskaavat-elinvoimani

      Kyllä tiedän että lopun ikäänsä ovat surkimuksia, jos asiaan ei puutu jämptillä otteella. Ex-äidin jättämä sekasikiöperintö on kertakaikkiaan oikaistava, jotta itse pysyisi järjissään. Tai koetettava saada ne pysymään poissa kokemusmaailmastani.

      • Lissuonprovo

        Sulta on järki mennyt jo aikoja sitten, ensinnäkään sulla ei ole miestä eikä lapsia, kunhan kännissä provoilet.


    • rwerqweqwe

      Se äijä kannattaa jättää. Kaikki miehet on tommosia.

    • rtyuuikjhhg

      Ei ole kiva olla äitipuoli. Miehen lapsia ei pysty kasvattamaan toivotulla tavalla. heidän äiti on pilannut heidät tavoillaan joten on vaikea ohjata oikeaan suuntaan.
      Meilläkin jatkuvaa tappelua kun opetan ja neuvon ja käsken, mutta ei mene perille. olen tiukka äiti ja olen sitä miehenkin lapsille koska ovat niin holtittomia, likaisia ja räksyttäviä, ettei normi puhe mene perille.
      Sitten soitetaan idille kun äitipuoli huutaa, sieltä tulee kipakkaapalautetta että syy on minun. Hohooo... pikku pi...rut vaan lässyttää. Mies ei puutu vaan antaa minun kasvattaa, koska ei uskalla olla exää vastaan. Minä oysyn tässä lapset lähtee jos perhe hajoo, he eivät kuulu meidän perheeseen vaan heillä on oma perhe. Siivousta ei tehdä koskaan vasta sitten kun kersat lähtee sillä sotkua on kuitenkin.
      Katastrofin aineksia on, mutta täytyy kestää, minä olen se joka päättää ei miehen lapset.

      • Idijaoysyn

        Sulla ei ole miestä eikä lapsia, ääliö, lopeta se kännissä trollaaminen


    • Valtaresurssit

      Siinä tosiaan on pahassa välikädessä, on pakko jyrätä joku ja tietenkin se on ex-äiti. HÄN NIMITTÄIN ON SYYLLINEN. Ilman häntä tilanne olisi aivan selvä eikä hän enää kuulu koko palapeliin. Miehen lapset saa kuriin ihan vaan käskemällä ja tarvittaessa säätelemällä heidän käytettävissään olevien resurssien, kuten ravinnon ja juotavan, määrää. Mtös valta on resurssi ja se puoli hoituu juuri näin. Lisäksi omaa valtaa suhteessa miehen lapsiin saa pönkitettyä vakuuttamalla heidät siitä, että ex-äiti on uuden äidin vastakohta: paha ja ilkeä noita-akka.

      • Mtös

        Trolli Lissu taas vauhdissa.....


    • jäiköyritykseksi

      En minäkään tekisi mitään uusperheissä. Eivät ne kakarat ole tyhmiä vaan te aikuiset suhde sekoilussanne.

      Siis minkä oman perheen kanssa katsoa leffa ja muut ulkopuoliset orjan töihin. Miksi ette yhdessä menneet lumitöihin.

      Mitään et näemmä osaa, edes hyvää ruokaa tehdä ja miksi otat miehen jolla on lapsia. No ei tarvitse itse tehdä niitä kun on valmiiksi tehtynä laiskoja. Ja olisiko ne omat sitten sen kummempia ahkeruuksia ja voisin sanoa että olisivat vieläkin laiskempia.

      Käy jokin kokki koulutus että osaisit edes ruokaa tehdä kun mitään muuta et osaa, leffoja katsella ja laiskotella.

      Ei kannata yrittää ohjata kun ei mitään itsekkään osaa. Mikä ihme se mies on joka tulee autotallisi siivoon ja rapsimaan mattosi niin ettäkö et itse pysty.

      Oot ihan hullu sillä minä en ottaisi hotelliin toisten tekemiä lapsia ja alkaisi valittamaan kuinka laiskoja ne ovat. Niin ihmeellistä miestä ei ole jotta sen perheineen ottaisin ja menettäisin oman rauhani.

      Lapsethan ei teidän kuvioissa ole tyhmiä vaan te aikuiset.

      Et ole mikään pomo lapsille jos et itse ensin tee ja näytä vaan käskytät. Vittu koirakaan ei tottelisi sinua jos käsket ja menet leffaa katsomaan. Se mies on kyllä alistettu tossukka. Onkohan edellinen exä kouluttanut, ja ihme kierrätys kiertopalkinto.

      • kateellinenolet

        Nimim jäiköyritykseksi olet vain kateellinen kun olet niin ruma, ettet koskaan pysty vaihtamaan parempaan vaan olet loppuelämäsi sidottu nykyiseen siippaasi joka on varmaan just joku sua hakkaava alkkis


    • äitipuolionparas

      Kyllä mun mielestä äitipuoli on suvun pomo! Hän on tullut perheeseen koska mies niin on halunnut vaihtaa vaimonsa ja lastensa äidin. Ei sitä syyttä tehdä. Ex äiti ei ole osannut kasvattaa lapsiaan eikä olla vaimo.
      Kun uusi äitipuoli tulee, lapset kasvavat normaaleiksi ja osaavat tehdä kaikkea. Äidit eivät osaa opettaa eikä vaatia lapsilta mitään.
      Mutta kunnioitusta ei äitipuoli saa lapsilta eikä miehen suvulta eikä miehen exältä ksokaan kun hänelle ollaan niin kateellisia niin ei voida sanoa että kiitos kun tulit ja osaat kaiken, oelt aarre meidän suvussa. Lapsille hän on tärkeä.
      Ajan kanssa kyllä miehen exä ymmärtää että pitää miehen uutta kiittää ja arvostaa ja kunnioittaa, ja uskon että on kiitollinen siitä että joku otti ohjat ja luotsaa perhettä ja koko sukua eteenpäin. Joskus on vaan luovuttava ja annettava paikka toiselle. Lapset ovat tärkeintä ja mies tajuu sen siksi vaihtoi heidän äitinsä uuteen. Omasta kokemuksesta oin sanoa että olen paras tähän perheeseen ja lapset ovat mun tuleman jälkeen erittäin hyväkäytöksisiä ja fiksuja.

      • Kylmiä.faktoja

        Juuri niin!!! Ehkä ex-äidit eivät komentaneet, koska heitä riivasi "äidinrakkaus" tai vastaava roska. Ei sellainen "rakkaus" ole rationaalista, ei rakkaudella johdeta perheyksikköä, jonka nykyaikana tulee kuitenkin menestyä kilpailussa muitta perheitä vastaan ja lapset on opetettava pienestä asti siihen, että maailmassa ei pärjää asettamatta omaa etua ensisijalle ja siinä sallittua on vain oman henkisen pääoman maksimointi ja strategiset ihmiskontaktit, esim rikas puoliso. On myös elintärkeää pitää yllä sovinnaista julkisuuskuvaa heti lapsesta asti, sopeutuen vallitseviin arvoihin ja tapoihin. Vanhempia vastaan kapinointi on oikotie kadotukseen ja köyhyyteen.


      • lissuhei

        Lissu sinä olet sukusi idiootti.


      • Kylmiä.faktoja
        lissuhei kirjoitti:

        Lissu sinä olet sukusi idiootti.

        Kadotukseen tulee tiesi viemän.


    • gdfgdfy

      Los lapsille ei lumityöt maita niin kotiarestia kunnes lumet sulaa.

      • äitipuoliopastaa

        Minä lupasin kaikille tarran kun lumityöt on tehty. Se tepsi. Miehen 16, 14 ja 17 v innoissaan teki lumitöitä kun lupasin kivat tarrat heille. Palkkaa kotitöistä emme anna, äitinsä saa antaa käyttörahat, meillä palkka on ruoka ja yösija.

        Omat eivät jaksa lumitöitä tehdä, joten he sitten valvovat miehen lapsia että työt tulee tehtyä. Se on myös kovaa työtä.


      • 6584
        äitipuoliopastaa kirjoitti:

        Minä lupasin kaikille tarran kun lumityöt on tehty. Se tepsi. Miehen 16, 14 ja 17 v innoissaan teki lumitöitä kun lupasin kivat tarrat heille. Palkkaa kotitöistä emme anna, äitinsä saa antaa käyttörahat, meillä palkka on ruoka ja yösija.

        Omat eivät jaksa lumitöitä tehdä, joten he sitten valvovat miehen lapsia että työt tulee tehtyä. Se on myös kovaa työtä.

        Tarra toimii aina. Meillä omat lapset vahtivat miehen lasten muitakin tekemisiä koska he mokaavat kaikessa eikä minulla ole aikaa vahtia koko ajan, vaikka pidänkin siitä. Lapset raportoivat minulle miehen lasten tekemiset ja puutun asioihin sen perusteella.


      • BLAAAAaaa
        6584 kirjoitti:

        Tarra toimii aina. Meillä omat lapset vahtivat miehen lasten muitakin tekemisiä koska he mokaavat kaikessa eikä minulla ole aikaa vahtia koko ajan, vaikka pidänkin siitä. Lapset raportoivat minulle miehen lasten tekemiset ja puutun asioihin sen perusteella.

        Kyllä sinä Lissu olet täyshullu.


      • 6584
        6584 kirjoitti:

        Tarra toimii aina. Meillä omat lapset vahtivat miehen lasten muitakin tekemisiä koska he mokaavat kaikessa eikä minulla ole aikaa vahtia koko ajan, vaikka pidänkin siitä. Lapset raportoivat minulle miehen lasten tekemiset ja puutun asioihin sen perusteella.

        Kerrankin jouduin kertomaan heille totuuden siitä, mitä Jeesus heille tekee, elleivät he käyttäydy Jeesuksen haluamalla tavalla. Ei ole hauska palaa ikuisesti HELVETIN TULESSA JA NIIN SIINÄ KÄY JOS EI TOTTELE VAPAHTAJAAMME SE ON NIRRI POIS!!!!!!!!!!!!!!11111111111


      • Muslimit
        6584 kirjoitti:

        Kerrankin jouduin kertomaan heille totuuden siitä, mitä Jeesus heille tekee, elleivät he käyttäydy Jeesuksen haluamalla tavalla. Ei ole hauska palaa ikuisesti HELVETIN TULESSA JA NIIN SIINÄ KÄY JOS EI TOTTELE VAPAHTAJAAMME SE ON NIRRI POIS!!!!!!!!!!!!!!11111111111

        Allah on suuri!


      • fdfasfasg
        Muslimit kirjoitti:

        Allah on suuri!

        Ihan sama mikä uskonto, paskaahan jokainen uskonto on


    • mkmkjkhhg

      Joo ei meillä kanssa miehen lapset osallistu kotitöihin. Itse minä luon lumet ja leikkaan ruohikon. Laiskoja ovat, eikä kesätöitäkään ole saaneet eikä hakeneet. Meillä on täyshoitola. Mun lapset ovat ahkeraia ja tekevät kaikkea, osaavat. Voi olla ettei miehenlapset edes osaa, onneksi sentään syöttää ei tarvi.

    • Kauppatieteilijä

      Kesätyöt ovat tärkeä tienhaara miehen lasten moraalikasvatuksessa. Kesätöiden teon kautta he ymmärtävät, että oma elanto on itse ansaittava ja ettei ruoka ja asuinsija ole miehen lapsille mikään itsestäänselvyys. Jos he eivät mene kesätöihin ja maksa itse elinkulujaan, he eivät ole sisäistäneet että HE ITSE ovat vastuussa elämästään, eikä kukaan muu. Ei äitipuoli ole mikään joulupukki-jeesus, joka maksaa ja tekee kaiken heidän puolestaan kuin mikäkin filantrooppi. Heidän on opittava tämä. Joten pärjätköön kadulla jos ei työ maita!

    • YritämmeYmmärtää

      Mikäköhän tämän avaajan agenda on? Tarkoitus varmaan pelotella miten käy, jos eroaa ja päätyy lopulta uusioperheeseen, oli sitten mies, nainen tai lapsi? Onko hän uskovainen, huumehörhö, mielenterveyspotilas vaiko kaikkea tätä? No joka tapauksessa, säälittävä, päähän potkittu yksilö.

      • nvnvnvnvnvnv

        Se on totuus kun mies ottaa lapsilleen uuden äidin niin äitipuoli on aina se pahis, vaikka yleensä se on ne lapset jotka tulee siinä sivussa. Pilaavat äitipuolen elämän ja suhteen miehen kanssa.
        Paras olisi jos lasten äiti pitäisi huolta lapsistaan kun on ne tehnytkin. Mies etsii uutta suuntaa elämälleen, mutta laiskat lapset eivät sitä suo.
        Äitpuoli yrittää kaikin keinoin nostaa miehen lapset suosta, autta heitä työllistymään ja tuomaan rahaa perheeseen, neuvoo kotitöistä ja on heille äiti, kun entinen äiti viis välittää.
        Laiskoja ovat, verrattuna äitipuolen omiin lapsiin jotka on kasvatettu normaaleiksi. Miehen lapset taas laiskoiksi ja passattavaksi. useimmiten näin.


      • Lissullaalkoongelma
        nvnvnvnvnvnv kirjoitti:

        Se on totuus kun mies ottaa lapsilleen uuden äidin niin äitipuoli on aina se pahis, vaikka yleensä se on ne lapset jotka tulee siinä sivussa. Pilaavat äitipuolen elämän ja suhteen miehen kanssa.
        Paras olisi jos lasten äiti pitäisi huolta lapsistaan kun on ne tehnytkin. Mies etsii uutta suuntaa elämälleen, mutta laiskat lapset eivät sitä suo.
        Äitpuoli yrittää kaikin keinoin nostaa miehen lapset suosta, autta heitä työllistymään ja tuomaan rahaa perheeseen, neuvoo kotitöistä ja on heille äiti, kun entinen äiti viis välittää.
        Laiskoja ovat, verrattuna äitipuolen omiin lapsiin jotka on kasvatettu normaaleiksi. Miehen lapset taas laiskoiksi ja passattavaksi. useimmiten näin.

        Lopeta Lissu tuo paskan jauhaminen, sulla ei ole miestä eikä lapsia, kunhan trollaat kännissä.


    • ArvostaEnemmän

      Minusta on tyhmää ajatella, etteivät miehesi lapset kuulu teidän perheeseen. Tietenkään he eivät ole saman arvoisia kuin omat lapset, mutta eivät he ole sitä itse voineet valita, että ovat syntyneet eroperheeseen, joten minusta siittä ei kannattaisi rankaista lapsia.

      • hgdud

        "Siittä?" Mitä vittua se tarkoittaa? Tarkoititko esim "siittää" tai "siitä?"


      • voiitkusentään

        No olisihan se hirveä häpee jos miehen lapset jotkut luulee kuuluvan siihen sutturan perheeseen, jolla oikeesti ei ole edes perhettä. miten voi puhua että on perhe jos sitä ei ole??? Ei keneltäkään sitä voi ottaa. Se on tehtävä itse. Lapset ja exä saa hävetä silmät päästä jos suttura tuollaista kuvittelee ja laukoo ilmoille.

        Lapset ja exä on oma perhe ei se ole jaettavissa. Mutta onhan se raskata sutturan myöntää ettei ole saanut miestä eikä lapia, joten pakko rikkoa toisten perhe ja kuvitella kaikkea, mikä ei ole totta. Valehtelu ja kiusahan on sutturoiden konsti leikkiä parempaa ihmisitä mut onneks vaan leikkiä, kaikki me tiedämme että se on kosnsti vaan ei oikeeta elämää. Kateellsiia kun ovat.

        On se rankkaa olla yksinäinen ja rankkaa kun on pakkoo rikkoo.


      • Hakeuduhoitoon

        Sulla ei kyllä ole kaikki hyvin, olet sairas, mutta apua on saatavilla.


      • LapsetonOmastaHalustaan

        "voiitkusentään" olet huvittava tapaus 🤣
        Näitä ämmien ex-miehensä pohjaan tallomista, kaiken rahan vänkäämistä, lasten myrkyttämistä isää vastaan jne.. päätin aikoja sitten etten lapsia hommaa.

        Minulla mies joka jätti kolmen lapsensa äidin koska tämä ämmä oli itseään täynnä, valitti koko ajan kaikesta, miehen ei pitäisi olla niin paljon töissä mutta sitten valittaa ettei hän tuo rahaa tarpeeksi kotiin jne.. jne..
        Enkä mennyt väliin, tapasin miehen vuosi heidän eronsa jälkeen.


    • LissuOnFörbi

      Miten sut saisi ohjattua "oikein kirjoitus puuhiin"?

    • LapsetonOmastaHalustaan

      Tiedän täysin miltä tuntuu kun miehen lapset tulee kylään.
      Ne ei tee yhtään mitään. Ja mies ilmeisesti "häpeissään hylättyään lapsensa" ja antaa lasten olla kuin hotellissa kaikkine palveluineen.
      Muksut odottavat ja kinuavat sitä js tätä.

      Onneksi erosin, ei tarvi sitä enää katsoa

    • LapsetonOmastaHalustaan

      Mistä löytyis mies kellä ei oo lapsia?
      Kun useimmat ämmät tekee niitä kun luulevat että se pelastaa liiton tai tekee sen paremmaksi.. idiootit
      Tulevat "vahingossa" raskaaksi jne..

    • äitipuoleksipakolla

      Miesten lapset useinkin ovat lellittyjä ja lapsosia varmaan 20 vuotiaaksi asti, mammanpoikia ja tyttöjä. Mun miehen lapset myös ei osaa tehdä yhtään mitään ellei käske tai opasta. Minä vaan en saa opastaa kun heti ollaan haukkumassa, vaikka olen heidän äitipuoli ja vastuussa heidän kasvatuksestaan osittain. Hävettää että he käyttäytyvät huonosti, mutta onneksi eivät ole meillä usein. Olisi kiva jos ei tulisi ollenkaan, saiataisi olla oman perheen kesken rauhassa.
      Kesätöissä ei ole olleet koskaan koska me elätämme heidät kun pakkohan on kun eivät rahaa saa mistään.
      Semmoista on olla äitipuoli rankkaa on mutta minkäs teet kun on pakko olla. Olen monelle sanonutkin että älkääihmeessä ryhtykö äitipuoleksi m tiedän mitä se on, kamalaa. Kiitosta ja kunnioitusta ei saa koskaan, aina vaan haukkumisia. Etunimelläkään eivät kutsu eikä edes kysy lupaamulta mihinkään, ovat meillä kun kotonaan vaikka ei ole heidän koti. Perheenpyörittäminen on hankalaa kun lapset eivät omaksu minua äitinä, vaan olen heille kuin ilmaa.
      Pakkohan tässä on oltava että heillä on joku peräänkatsoja, muuten meno olisi kauheeta.
      He eivät vaan yönnnä että olen ehille tärkeä ihminen, kun leikkivät kovista, ymmärrän se että häpee käytöstään mua kohtaan, mutta koviskia ovat-

      • Lissuhei

        LissuLasse sulla ei ole mitään uusperhettä, olet alkoholisoitunut katkera vanhapoika ja asut vanhan äitisi hoveissa, et osaa kirjoittaa ja lukeminenkin on vaikeaa, olet jo aamulla avannut ekan kaljatölkin ja heti kirjoittamaan pehmeitä nettiin.


    • äitipuolionparas

      Monesti se on totta, ettämiehen lapset ja exät yrittävät jyrää uuden puolisn ja sen lasten tärkeän äitipuolen miehen elämästä. Mikähän siinä on että äitipuoli koetaan uhkasi lapsille? Hähän on lasten äiti kuitenkin silloin kun lapset eivät ole oman äidin luona, hän on tuki ja turva, ihminen johon voi luottaa, rehti kasvattaja komentaja ja suuri aukotriteetti ja ja kaikki lapsethan rakastaa äitipuolia. Heillä on uusi aikuinen elämässä ja se on rikkaus että on äitipuoli, tämä nainen on tehnyt suuren teon miehelle, joka on lähtenyt huonosta suhteesta ja lapset saavat paremman kasvatuksen ja huolenpidon ja kurin kun on uusi aikuinen heidän elämässään.

      Kyllä ne lapset aikanaan kiittää ja ovat onnllisia ja osaavat olla omillaan kun joku on heitä kasvattanut. Ilman äitipuolia monista lapsista tulee syrjäytyneitä ja sossu luukulla kävijöitä. Uusi aikuinen näkee heti jos lapsilla on asiat huonosti ja osaa ohjata apua hakemaan. Harva äiti huomaa jos lapsella on huonosti asiat, äitipuoli näkee sen jo smana päivänä että miten menee ei mene mitenkään.

      • Lissuoletjuoppo

        No niin sitä on jo monta keppanaa juotu, virheet sen kun lisääntyy ja mielikuvitus lentää.


      • LapsetonOmastaHalustaan

        Toisteletko itsellesi "lissuoletjuoppo" peilin ääressä naama keltaisena kun maksa ei toimi? Vai mikä mättää? Mene lääkäriin "lissuoletjuoppo"


      • LapsetonOmastaHalustaan

        Äitipuolionparas; olen samaa mieltä, äitipuolet ovat neutraaleja, toisin kuin äidit ajattelevat että meidän muksu on täydellinen.
        Äitipuolet huomaavat pienet asiat miten kannattaisi ehkä käyttäytyä/huomioida muita/ kantaa kortensa kekoon jne.


      • elviinaalviina
        LapsetonOmastaHalustaan kirjoitti:

        Äitipuolionparas; olen samaa mieltä, äitipuolet ovat neutraaleja, toisin kuin äidit ajattelevat että meidän muksu on täydellinen.
        Äitipuolet huomaavat pienet asiat miten kannattaisi ehkä käyttäytyä/huomioida muita/ kantaa kortensa kekoon jne.

        Totta on rankkaa olla äitipuoli. Miehen laspset kapinoi aina käytöksellään. He eivät ymmärrä että se kostautuu heihin itseensä- Kummallisia on miehetkin jotka antavat kakaroidensa haukkua äitipuoltaan, luulisi miesten laittavansa lapsensa kuriin. Äitipuoli on lapsillekorjasin perhe elämämme. tosi tärkeä ilman häntä monikaan miehen lapsi ei pääse normaaliin elämään kiinni, aina on ongelmia. Äitipuolet on hyviä ohjaamaan oikeaan. Kokemusta on, miehen lapset oli tosi raivostuttavia, mutta kun tulin heidän elämään ovat ne hyt kilttejä ja tottelevaisia, ja täysin muuttuneita. Olen heille tärkeä ja he tietävät sen. Mies on ylpeä kun otin äidin roolin ja korjasin heidän perhe elämän.


      • Lissufanklup
        LapsetonOmastaHalustaan kirjoitti:

        Toisteletko itsellesi "lissuoletjuoppo" peilin ääressä naama keltaisena kun maksa ei toimi? Vai mikä mättää? Mene lääkäriin "lissuoletjuoppo"

        Samaa mieltä lissu on paras ja hänn ei tykää pehreenrikkojia sutturoista.


      • fgetew
        Lissufanklup kirjoitti:

        Samaa mieltä lissu on paras ja hänn ei tykää pehreenrikkojia sutturoista.

        HÖRPS neljältä arkipäivänä


    • laiskojakakaroita

      Mun miehen lapset eivät myöskään aio kesätöihin, ovat laiskoja ja kun isä antaa aina rahaa niin ei heidän tarvi. Olen paasannut heille että minulta ei sitten rahaa tipu ja jos täällä ootte kotitöitä joudutte tekemään, mutta isä vaan silittää päätä että ei tarvi, hän tekkee. Niinpä, kolen sanonut ettei nuo kakarat maailmalla pärjää kun ei osata edes teetä keittää ettei pannu pala pohjaan.
      Minulle ne ei edes puhu niin on huonosti kasvatettu kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. Syyttävät siitä minua että tulin äidin ja isän väliin mutta jos tietäisitte miehen exän niin ei ole ihme että otti mut vaimoksi, sillä minä olen kaunis ja osaava ja tomera täti, mutta enhän voi käskeä miehen kakaroita koska ei kuulu mulle. Mutta mun rahat ja ruoka kuuluu mulle, niitä ne ei syö ellei maksa jotain täällä olosta.

    • mvmcnv

      Miksi äitipuolista on tehty hirviö? He ovat kuitenkin erittäin tärkeitä miehen lasten elämässä. Aina saa sontaa silmille ja kohdellaan epäkunnioittavasti. Ilman heitä ei miehen lapset normalisoituisi kun ovat kokeneet kovia kun äiti on halunnut erota. Olisi hienoa jos äidit kunnioittaisivat miehen uutta rakasta ja sanoisivat lapsille että hieno ihminen on otanut teidät siipien suojaan kun itse en kyennyt. Sillai pitäisi kannustaa ja komentaa lapsia tykkäämään äitipuolesta ja osoittamaan kunnioitusta.
      Minä ainakin vaatisin jos olisi miehen lapsia, muuten en tulisi äitipuoleksi, mutta joskus on vaan pakko, jotta elämä rullaa lapsilla. Se on kovaa pyörittää monilapsista perhettä jossa on miehen lapsia, ne ei päästä helpolla, ja kiukkuaa pienistäkin asioista. Äitipuolen pitää olla jämälkkä ja sanoa tiukastikuka on se joka määrää. Äitipuoli pan usein se joka osaa kaiken.

      • Syntipukki

        Biologisten äitien katkeruutta. Heistähän moni on menettänyt lapsensa kun on sortunut viinaan tai joutunut vankilaan. He ovat katkeria kun eivät uskalla myöntää itselleen että ovat itse pilanneet liittonsa. Äitipuoli on heidän syntipukkinsa.


      • sutturatsotkee
        Syntipukki kirjoitti:

        Biologisten äitien katkeruutta. Heistähän moni on menettänyt lapsensa kun on sortunut viinaan tai joutunut vankilaan. He ovat katkeria kun eivät uskalla myöntää itselleen että ovat itse pilanneet liittonsa. Äitipuoli on heidän syntipukkinsa.

        Ongelmat alkaa kun joku vieras naakka tulee ja rikkoo toisten perheen. Onglema on se vieras suttura, ei kukaan muu. Monesti he ovat liitä jotka jouopottelevat ja ja päässeet vankilasta tai putkasta ja suoraan isketään mies joka elättää. Ei ihme ettei monikaan mies saa lapsiaan eikä edes tavata kun ovat ottaneet elätin kotiinsa, naisen joka ei tule omillaan toimeen ja on rikoillisilla poluilla. Ei ne siitä nouse. Mutta onpahan miellä ainakin siivooja kotona.

        Surullista mutta totta.


      • Eihyvääpäivää
        sutturatsotkee kirjoitti:

        Ongelmat alkaa kun joku vieras naakka tulee ja rikkoo toisten perheen. Onglema on se vieras suttura, ei kukaan muu. Monesti he ovat liitä jotka jouopottelevat ja ja päässeet vankilasta tai putkasta ja suoraan isketään mies joka elättää. Ei ihme ettei monikaan mies saa lapsiaan eikä edes tavata kun ovat ottaneet elätin kotiinsa, naisen joka ei tule omillaan toimeen ja on rikoillisilla poluilla. Ei ne siitä nouse. Mutta onpahan miellä ainakin siivooja kotona.

        Surullista mutta totta.

        Jos mies vaihtaa ongelmaiseen linnasta päässeeseen alkoholisti naiseen niin tuskin on se Exä ollut sen kummempi juoppo, onhan se mies jo tottunut juoppoon akkaan ja tottakai on itse samanlainen kriminaali.
        Sääli lapsia, kun molemmat akat samanlaisia ja isä täys renttu.
        Tuskin kukaan siivoaa ja tee taloustöitä juoppojen huushollissa.
        Tuolaisilta lapset huostaan.
        Nicce "sutturat sotkee" olet ite ihan samanmoinen juoppo suttura.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe