Kalevalan pulkkamäki

Pulkkamäkeen

Joko kalevalan pulkkamäkeen voi mennä, onko lampi jäätynyt kunnolla? Onko kukaan käynyt vielä?

6

168

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuhmossa on ollut yli 20 asteen pakkasia joten lampi on kyllä jäätynyt.

• Pulukka

Mietin samaa.... tosiaan pakkasia on kyl ollu, et ei muuta ku mäkeen ja hyvää ulkoilupäivää vaan :)

• Laskija

Todella kuoppainen vielä tässä vaiheessa. En suosittele. Alhaalla odottaa syvät montut. Sinne kun vauhdilla jysäyttää niin saatta kipiää käydä. Odotellaan lisää lunta.

• Mäenlaskija

Ois voineet ojan mäen alla täyttää lumella kun lumikoneet käyvät hiihtokeskuksessa.Ne risut törröttää myös ,pienten silmät vaarassa.Syksyllä jo trimmerillä vetää poikki.Hyvät kyydit muuten,kaupungilta pientä panostusta!

• Laskekaarauhassa

Kaupungilta ei kannata odottaa mitään panostusta sillä Heikkilää ei kiinnosta mikään ja Tytti ei huomaa hiihdellessä kun pitää somettaa.

• säästäkää

kävin mut ei ollu hyvä laskea,allaala on monttu,lampi oli jäässä.ei oo ilmeisesti vara laittaa siihen panostusta,mut vara on katuvaloja päivälläkin polttaa.näihän sitä säästetään,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2506
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      946
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      62
      866
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      52
      750
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      733
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      10
      654
    7. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      604
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65