Lihavuus ja Goldwing

Ikiläski

Mistä johtuu, että Hondan Goldwing on lihavien ihmisten suosiossa, kun taas sporttipyörillä ajavat ovat usein normaalipainoisia?

15

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastakysymys

      Vastakysymys aloittajalle.

      Mistä johtuu että moottoripyörättömät kyselee moottoripyöräpalstalla moottoripyöräasioita?

    • Ikiläski

      En osaa siihen kyllä vastata, kun minulla on moottoripyörä. 300 000km on tullut moottoripyörilläni kaiken kaikkiaan ajettua.

      • Vastakysymys

        No onkos sulla muuta kysyttävää moottoripyöräilystä tuolla kokemuksellasi, vapauta mielesi ja kysy kaikki.
        Voit luetella elämäsi pyörät pohjatietona, niin osaan asettaa sinut oikeaan ryhmään.


      • Jutustelija1
        Vastakysymys kirjoitti:

        No onkos sulla muuta kysyttävää moottoripyöräilystä tuolla kokemuksellasi, vapauta mielesi ja kysy kaikki.
        Voit luetella elämäsi pyörät pohjatietona, niin osaan asettaa sinut oikeaan ryhmään.

        Joo itsekin aina luetteloin omat vermeeni ja jaan niitä tänne muiden iloksi. Olen kehoittanut muita samaan.


      • Janispetke19cm

        Onhan se niin, että kyseinen mopo on peniksenjatke useimmalle kuskille.
        Ei siinä mitään, mutta heidän mielestään maailman paras mopo. Varmaan heille itselleen. GW KUSkien ylimielisyys ärsyttää useita motoristeja.


      • Anonyymi
        Janispetke19cm kirjoitti:

        Onhan se niin, että kyseinen mopo on peniksenjatke useimmalle kuskille.
        Ei siinä mitään, mutta heidän mielestään maailman paras mopo. Varmaan heille itselleen. GW KUSkien ylimielisyys ärsyttää useita motoristeja.

        Wingi kuskilta muutaman kerran kysynyt "Onko tässä ilmastointia"
        Menevät hieman vaisuiksi.


    • Aja.Niin.Huomaat

      Niin vastaus aloittajalle, että jos olisin lihava, niin hyvinkin voisin ajaa Wingiä, mukavuutensa, ajettavuuden ja voiman sekä luotettavuuden ja monikäyttöisyyden vuoksi . Olen havainnut, että hyvin kookkaat henkilöt arvostavat elämää helpottavia apuvälineitä enemmän kuin ketteränkokoiset

    • Anonyymi

      Hei! Näyttää siltä, että Goldwing porukka on suurelta osin alkoholin suurkuluttajia!

      • Anonyymi

        Jo vain! Ainakin rouvat, jotka istuvat kyydissä, niin ovat hyvin persoja alkoholijuomille!
        Tästä on näyttöä olemassa.
        Mielestäni alkoholi ja moottoripyöräily eivät sovi yhteen. Jostain kumman syystä motoristeille alkoholijuomat maistuu niin kovasti.


    • Anonyymi

      Kyykkypyöräni päälle istahtanut pulska kaverini ei saanut sarvista kiinni,,vatsa tökkäsi bensatankkiin vaikka koitti vähän heittäytyä eteenpäin.
      Taitaa sellaiset seikat vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Kyykkypyörässä näky perse korostetusti, siksi moni hankkii sellaisen.


    • Anonyymi

      Aivan helvetin naurettavaa "keskustelua".

    • Anonyymi

      Wingit ovat kalliita pyöriä, sehän tiedetään, ja varmaankin sellaisten parempiosaisten hankittavissa. Taitaa näkyä myös vatsanympäryksessä kallit pihvit ja muutkin herkut, joita meillä tavallisilla tallaajilla ei ole varaa pistellä poskeen?

    • Anonyymi

      Goldwingit ovat isoja moottorilla varustettuja rullaattoreita. Onko sen takana olevassa laukussa mikroaaltouuni, niin joku väitti. GW on lihavien ja homojen suosiossa.

    • Anonyymi

      Johan on taas amistason aloitus ja keskustelu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe