termostaatin halkaisija skoda fabia

termarinkoko

Kaipailisin tietoa termostaatin halkaisijasta
sama musta muovinen termostaatti on joissain vw malleissakin
Siitä olisi helppo tehdä letkutermari jos koko vaan passaa.

18

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko fabio hieman kylmä näin talvisin?

      • termarinkoko

        Ei kun tolle termarille vois olla muuta käyttöä.
        Sopis ehkä letkutermostaatiksi erääseen laitteeseen.


      • paskapää
        termarinkoko kirjoitti:

        Ei kun tolle termarille vois olla muuta käyttöä.
        Sopis ehkä letkutermostaatiksi erääseen laitteeseen.

        Eipä taida onnistua kun se toimii sähköllä. ainakin tuo termari joka minulla on skodassa


      • älähän_lipsu

        Mitähän, jos pysyisi tiedustellussa asiassa...


      • paskapää kirjoitti:

        Eipä taida onnistua kun se toimii sähköllä. ainakin tuo termari joka minulla on skodassa

        Eikö sähköä ole muualla kuin sìnun autossasi?


      • oppiaikäkaikkii
        termarinkoko kirjoitti:

        Ei kun tolle termarille vois olla muuta käyttöä.
        Sopis ehkä letkutermostaatiksi erääseen laitteeseen.

        Aine laajenee, kun sitä lämmitetään. Kiinnijuuttunut suolakurkkupurkin kansi saadaan auki, kun sitä lämmitetään lämpimällä vedellä. Metallinen kansi laajenee lämmityksen vaikutuksesta ja siksi se avautuu.


    • atkerkki2

      Halkaisija on 2* säde, kehän pituus 2 * pii * säde eli halkaisijan suhde kehän pituuteen on pii 3,1415926....MOT

      • skodajulli

        Tuo on kyllä totta, jos oletetaan ympyrän olevan pyöreä.


      • skodamankeli

        Skodassa vaan ei ole. Renkaatkin pompottavat epäpyöreyttään.
        Yksi asia skodassa on hyvä ja hauska, se on huonot jarrut. Ne ei toimi koskaan kuten pitäisi.


      • meno_seis
        skodamankeli kirjoitti:

        Skodassa vaan ei ole. Renkaatkin pompottavat epäpyöreyttään.
        Yksi asia skodassa on hyvä ja hauska, se on huonot jarrut. Ne ei toimi koskaan kuten pitäisi.

        Tuotahan kannattaa jokaisen kokeilla liikennevaloihin tultaessa.


      • Skodajulli

        Tällä palstalla ympyräkin on soikea.


    • termarinkoko

      Olipa viisaita vastauksia.
      Kiitoksia kaikille vastaamaan vaivautuneille.

    • sormipoisnenästä

      Viestin aloittaja helpottaisi tehtävää kertomalla ensin ajoneuvon iän ja moottoritunnuksen (kolme kirjainta).

    • tilaapietarista

      Käyttävät venäläisiä mittoja noissa itäautoissa. Ei voi mitata länsimaisilla mittareilla.

      • termarinkoko

        Sensuuri iski. Kuva ja linkki oli Sensuurin vastainen niin poistettiin. Ei voi näköjään laittaa linkkiä et pystyis kuvan laittaan.
        Sitä samaa termaria käyttää mm audi A2,skoda ,vw . Se on tosiaan musta, muovinen
        palikka. Yksi mahis on kyllä mennä varaosaliikkeelle mitan kans ja sanoo et näyttävät.


    • termarinkoko

      Kiitos vaivasta löysin nyt.
      Muillekkin tiedoksi.
      Sulkeutuvan pään halkaisija 32.9 mm
      ja toinen pää 30 mm.

      • Atkerkki2

        Eli 2 * r = 30 mm. Kehän pituus on silloin 2* pii * 15 mm eli noin 94,25 mm.


      • termarinkoko
        Atkerkki2 kirjoitti:

        Eli 2 * r = 30 mm. Kehän pituus on silloin 2* pii * 15 mm eli noin 94,25 mm.

        Juuri noin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe