Avensiksen tilalle tulevat Camry ja farmari-Corolla eli kaksi utta autoa. Auriksen tilalle tulee kome erilaista Corolla versiota. Eli ostajille on enemmän vaihtoehtoja kuin tänä vuonna.
Toyota lisää autojen valinnan mahdollisuutta Euroopassa.
17
74
Vastaukset
- pieniin.luokkiin
Tuo Camry on valmiiksi vanha jenkki-sedan jota aletaan nyt tuomaan myös Suomeen. Ei mitään uutta vaan on ollut markkinoilla jo pitkään. Sitä ei saa farmarina joten isoimmaksi tojon farkuksi jää Corolla joka on Octavian kokoinen. Tojo putoaa pois isompien autojen luokasta.
Auris oli tehty Euroopan tarpeisiin ja makuun,.Nyt se poistuu kokonaan ja jäljelle jää Corolla joka on tehty maailmanautoksi, Kompromissi joka yrittää miellyttää kaikkia eli ei ole erinomainen missään.- Huippuautoja
Yksikään sana ei pidä paikkaansa.
Camry on ollut 12 vuotta yhdysvaltojen myydyin henkilöauto paitsi viime vuonna. Siksi Toyta toi markkinoille täysin uuden Camryn, joka nosti Camryn taas tänä vuonna yhdysvaltojen ostetuimmaksi henkilöautoksi.
Suomeen Camry tulee helmikuussa ja se on 2,5 litran moottorilla varustettu hybridi, jonka päästöt ovat vain 119 g/km. Tuon kokoluokassa kaikkein alimmat kuten muissakin Toytoissa omissa luokissaan.
https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/ison-toyotan-paluu-camry-eurooppalaistuu-komeasti/
Huippumodernit Toyotat huippupienine päästöineen, kulutuksineen ja veroineen ja maksuineen miellyttävät kaikkia tämän päivän autonostajia. - HybridiTulee
Ja valikoima kasvaa vielä enemmän, hybridi-Aygo kasvattaa Toyotan mahtavaa hybridimallistoa ja tuo markkinoiden pienimmän kulutuksen. Yläpäähän tulee LandCruiser mahtihybridi.
Eli kaikki Toyotan mallit urheiluautoja lukuunottamatta ovat saatavana hybrideinä. Jopa tavara-autona eli ProAce Hybrid ja Hilux Hybrid
- Kapea_valikoima
Aika vähän siellä valinnanvaraa on. Voimalinja todella kapea.
- Laajin.hybridimallisto
Miten niin kapea? Hybridivoimanlähteitä on niitäkin viisi eri kokoista, alle litraisesta Aygon koneesta Camryn 2,5-litraiseen ja tämän päälle vielä Lexuksen isot hybridit sekä LC hybridi.
- helppo.perustella
Laajin.hybridimallisto kirjoitti:
Miten niin kapea? Hybridivoimanlähteitä on niitäkin viisi eri kokoista, alle litraisesta Aygon koneesta Camryn 2,5-litraiseen ja tämän päälle vielä Lexuksen isot hybridit sekä LC hybridi.
Ei ladattavia
Ei Täyssähköjä
Ei dieseleitä
Ei kaasua
Jokainen noista tojoista kulkee 100% bensasta saadulla energialla. Siksi kapea.
- kehnoTuote
Samaa tehotonta ja surkeaa ruostuvaa heijjaria koko mallisto. Alaspäin on Toyotan suunta ollut jo pitkään. Ensin meni laatu ja sitten pelleillään onnettomilla halpishybrideillä. Ajettavuuttahan Toyotalla ei ole ikinä ollut, joten siinä ei tule pettymystä, mutta uutena on kohtuuttoman nopea ruostuminen.
- Joumään
Jos toyotan ja lexuksen mallit lasketaan yhteen niin taitaa mennä yli 50 kpl mitä niitä löytyy.
Moottoreita 60hv-660hv väliltä.on turboja,hybridejä yms.
Suomeen ei tuoda kuin murto-osa malleista ja moottorivaihtoehdoista.- rahalle_vastinetta
Onhan niitä vaikka mitä malleja myynnissä mutta Toyotan puolelta ainakin Suomessa heikosti. Jokaiseen malliin saatavana vain yksi moottoeivaihtoehto, eikä ponneton vapari jaksa kiinnostaa.
Lexus sinänsä huipputuote mutta jälleenmyyntiarvo äärettömän huono. Muut hommat siinä kyllä kohdillaan. Tuodanko Suomeen Toyotan 200hp takaveto,moottorina ,Subarun Boxser? Hinta pilvissä ja ohjaus oikealla jos täytyy ite tuoda.Veroluokka?
- tulevaisuuteenmennään
Jos kemian tunneilla ootte joskus olleet, niin bensa on seuraava jalostusaste dieselistä, eikä se ole mikään ratkaisu mihinkään päästöongelmaan maailman autoilussa.
No, kohta ne kielletään onneksi molemmat. Ja syy on volkkarin.
Meidän kaikkien silmät aukesivat kertaheitolla.
Oltaisiinko nukuttu vielä 20-vuotta Ruususen unta autoilun puhtaudesta, jos volkkari ei olisi kärähtänyt?
Tojotallakin olisi vieläkin iso dieselmallisto.
No, se siitä.
Bio on se sana , mihin seuraavaksi siirrytään. Tai suorasähkö. Biosta voi tehdä myös sähköäkin.
Sitten jos ryhdytään puhumaan puhtaasta biobensasta tai -dieselistä, niin se on käytännössä alkoholia.
Biojätteestä saadaan myös biokaasua. Maakaasu on taas saastuttavampaa, yhtä kuin bensa ja diesel. Riittääkö meillä paskan määrä tuottamaan energiaa tarpeeksi bioautoiluun, jää nähtäväksi?
Monipolttoaine autonvalmistajilla on tässä bioasiassa jonkinlainen etulyöntiasema tulevaisuudessa?
On jo harjoiteltu!- Bio.tai.ei
Niin kauan kuin on dieseleitä maailmassa ja lentokoneet kulkevalla nykyisillä polttoaineilla, bensaa jalostetaan ja paljon. Ei sen käyttö lopu vaan näillä näkymin vain kasvaa.
- Neeivaanosaa
Siis kaikki tohjot korvataan korollalla.
Ja lisäksi varakkaampia vanhuksia houkutellaan jenkkilötköllä.
Odotan mielenkiinnolla miten nuo pärjää testeissö terävimpiä euroautoja vastaan. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin ei oikein pärjää. - miksivastustatte
Nyt puhuttiin autoiluun liittyvistä valinnoista, ei lentokoneista.
Ettekö te tyhmät ole lukeneet niitä uutisia?
Ja silti lähetätte niitä typeriä linkkejänne?
Esim. Tanska kieltää alle kymmenessä vuodessa kaikki bensa ja dieselautot.
Suomi seuraa perässä, ellei jo halua kieltää aiemmin?
Tämä on kasvava trendi euroopassa,
Miksi tämä on tojopalstalla huono uutinen?
Emmeköme haluakaan puhtaampaa tulevaisuutta?
Fossiilisilla polttoaineilla sitä ei tehdä.
Se on jo selvää. - Vanhentunut.käsiin
"Emmeköme haluakaan puhtaampaa tulevaisuutta?
Fossiilisilla polttoaineilla sitä ei tehdä."
Koko tojomallisto liikkuu 100% bensan voimin. Poislukien ladattava Prius joita myydän kolme per kuukausi. Ei ole tojolla paljon annetavaa puunhalaajille.- Perehdy
Mitä sinä Toyotaa moitit? Toyotan hybrideillä on kaikkein pienimmät päästöt autoissa, joissa on myös polttomoottori. Mikään muu automerkki ei pääse päästöissä ja kulutuksen pienuudessa Toyotan hybridien tasolle. Kehu sitä. Älä moiti.
Äläkä valehtele ladattavan Priuksen myyntimääriä, katso Trafin tilastosta. Volkswageneita, ladattavaa Passattia ja ladattavaa Golfia ei myyty ainuttakaan kappaletta marraskuussa, kun Volkswagen joutui keskeyttämään niiden tuotannon viime kesänä kun eivät alittanee uuden WLTP-päästömittaustavan vaatimaa rajaa.
Laattava Prius likkuu käytänössä vain 10 % verran bensalla ja hybriditekniikka pudotttaa Toyotan päästöt ja kulutuksen kaikkein pienimmäksi. Tutki autohinnastot niin näet. - 546546546
Toyota on jo kertonut että 2020 jokaisesta mallista tulee myös töpseliversio. Monista sekä sähköauto että ladattava hybridi.
Tällä hetkellä töpseliautoja myydään hyvin hyvin vähän joten mikään myynnillinen ongelma tämä ei ole.
Nimimerkille "Perehdy" suosittaisin myös perehtymistä asiaan. WLTP ei vaadi mitään tiettyä CO2 päästötasoa eikä näin ollen se ole syy VWn ja muiden germaanien töpselihybridien tuotannon keskeyttämiseen. Se varsinainen syy on Saksan tukipolitiikassa mikä edellyttää vähimmäismatkan pelkällä sähköllä kuljettavaksi jotta tuen saa. WLTP myötä autojen sähkökulkumatkat putosi eikä ostaja olisi saanut tukea valtiolta. Germaani virmat siis oli pakotettu kiireesti uudistamaan töpselihybridejä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767