Pattayan suomibaarit huijaa.

KerroTotuus44

44 kertoi Pattayan suomibaareissa myytävän laimennettuja drinkkejä.

Mikä baari ?

40

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44Numbaball

Kun on vetänyt kotona Iisalmessa kirkasta 51 viikkoa ja Pattayalla yhden viikon joustoluotolla pelkkää kirkasta niin kaikki tuntuu laimealta.

Viinahorkkaisen selostuksia

• 44x

Kerron joskus myöhemmin. En viitsi kenenkään elinkeinoa häiritä. Kusevat itseään samalla silmään kun seuraavalla kerralla viinat juodaan muualla tai otetaan reippaat pohjat kämpillä ennen baaria. Huonoa politiikkaa.
      Tuttu ilmiö myös esimerkiksi Tallinnassa ja Vietnamissa mutta eri tavalla. Niissä drinkit tehdään halvimmista myrkkyviinoista. Sen huomaa siitä että niistä ei tule humalaan mutta menee sekaisin ja tulee rytmihäiriöitä, tajunnan menetyksiä ja ihan hirveä krapula. Kyllä sen hajustakin tunnistaa selvinpäin, muttei pikku kännissä. Haisee Sinolille enemmän kuin vodkalle.

Kyllähän siinä tulee katetta pullolle täällä jos 2cl on viinaa ja loput mehua ja hinta on 100 THB per shotti.
      3500 THB tulee myyntiä 300 THB:n pullosta. "Paremmat" drinkit maksaakin jo sitten 150-300 THB. ja sama kaava niissäkin pätee. Kate on vielä kovempi.

Ymmärrän että heidän pitää elää mutta laittakaa se siihen hintaan se lisä minkä määrässä menetätte. Kaljalla ei voi kikkailla mutta drinkeillä ja shorteilla voi. Minä kun en ole kaljaveikko.

Kolmas klassikkokikka juomamyynnin lisäämiseksi on laittaa reippaasti suolaa kaikkeen. Mutta kuumassahan suolaa tarvitaankin! 😎

• Sensei--

Harmillista että siellä sinun paratiisissasi lämmitellään lihapullia ja kusetetaan drinkeillä vaikka kyseessä on Thaimaan ehdoton ykkönen jossa ei edes tuolla toiminnalla kyetä pitämään puljua auki 12 kk vuodessa.
        No eipä kaduta että me olemme täällä tuppukylässä, jossa ei tarvitse turvautua tuollaiseen.

Nojoo viskisiepot ei ole kaljaveikkoja.

• 63NumBall64

ihan tyypillinen tapa pattayalla, kaikessa missä voidaan kusetetaan kunnolla, viinaa on 2 cl pitäisi olla neljä, sekin parhaimmassa tapauksessa laimennettu esim. teellä, ruoka on 90% mikrolla tehty, viimeisillä käyttöpäivillä ei ole väliä... kunhan saadaan myyntiä... se on peli pattayalla... Onneks valtaosa suomen urhoista on kalja dietillä, joskin se näkyy jostain, ainoastaan aamiainen naamaan se on yleensä ilmainen, jos pystyy nousemaan ylös ennen 12, jolloin sen tarjoilu loppuu...

Käyn aina kun olen pattayalla Ilen baarissa käymässä, Ilen kuoleman jälkeen paikka on mennyt alaspäin kuin lehmänhäntä, Ilkka piti kunnia asiana että siellä ei myydä persettä, muutama kuukausi hänen poismenon jälkeen baariin ilmestyi ensimmäiset vosut, nekin pattaya vanhimpia, kun suomalainen ei paljon laatua katsele, kun on tarpeeksi viinaa kitattu.

• Sensei--
        63NumBall64 kirjoitti:

ihan tyypillinen tapa pattayalla, kaikessa missä voidaan kusetetaan kunnolla, viinaa on 2 cl pitäisi olla neljä, sekin parhaimmassa tapauksessa laimennettu esim. teellä, ruoka on 90% mikrolla tehty, viimeisillä käyttöpäivillä ei ole väliä... kunhan saadaan myyntiä... se on peli pattayalla... Onneks valtaosa suomen urhoista on kalja dietillä, joskin se näkyy jostain, ainoastaan aamiainen naamaan se on yleensä ilmainen, jos pystyy nousemaan ylös ennen 12, jolloin sen tarjoilu loppuu...

Käyn aina kun olen pattayalla Ilen baarissa käymässä, Ilen kuoleman jälkeen paikka on mennyt alaspäin kuin lehmänhäntä, Ilkka piti kunnia asiana että siellä ei myydä persettä, muutama kuukausi hänen poismenon jälkeen baariin ilmestyi ensimmäiset vosut, nekin pattaya vanhimpia, kun suomalainen ei paljon laatua katsele, kun on tarpeeksi viinaa kitattu.

Pukkas kiusallinen aihe Pattayan kansainvälisistä Suomiravintoloista itse Pääpattayalaiselta, jonka matkailunsa pääaihe on todistaa matkaansa anonyyminä anonyymeille käyden anonyyminä anonyymin condolla 5 kertaa.

• Kozzokola
        Sensei-- kirjoitti:

Pukkas kiusallinen aihe Pattayan kansainvälisistä Suomiravintoloista itse Pääpattayalaiselta, jonka matkailunsa pääaihe on todistaa matkaansa anonyyminä anonyymeille käyden anonyyminä anonyymin condolla 5 kertaa.

Mikäs tuossa nyt kiusallista? Etkös se juuri sinä ole se todistehaastemies kyselemässä jatkuvasti? Normisettiä. Jos juoda haluaa ehtaa ja paljon niin pullo avaamattomana pöytään. Maksaa thaiviski/rommipullo 1100 paateroa baarissa ja on sitä itteensä. Älkää amatöörit tilatko niitä irtoshotteja. Tehkää itte omat. Tutuissa baareissa juodaan omia pulloja. Turistia kusetetaan muttei ringoa.

• VittuMikäIdiootti
        Kozzokola kirjoitti:

Mikäs tuossa nyt kiusallista? Etkös se juuri sinä ole se todistehaastemies kyselemässä jatkuvasti? Normisettiä. Jos juoda haluaa ehtaa ja paljon niin pullo avaamattomana pöytään. Maksaa thaiviski/rommipullo 1100 paateroa baarissa ja on sitä itteensä. Älkää amatöörit tilatko niitä irtoshotteja. Tehkää itte omat. Tutuissa baareissa juodaan omia pulloja. Turistia kusetetaan muttei ringoa.

Ehtaa ja paljon ringolle.

Tuhat paateroa ja suomiravintola tienaa 27 euroa miinus siitä kulut sitä ja tätä, grattis Maija.

• HuhhuhKolaaKozzuun
        Kozzokola kirjoitti:

Tutut baarit tienaa varmaan hyvin kun tutut asiakkaat juo omista pulloistaan.

Ei ihme että 12 kuukautta vuodessa on liikaa.

• 63NumBall64

Tuo omista pulloista juominen alkaa olla legendaa, se oli yleistä 10 - 15 vuotta sitten, ja kyllä sinä voit viedä oman pullon mukana thai ravintolaan koska vaan ainakin valtaosaan, ovat ihan tyytyväisiä jos saavat myytyä siihen lantraustarpeet varsinkin jos on kyseessä ruokaravintola, ja vähänkään suurempi seurue... mutta suomibaarit eivät taida moiseen suostua, joskaan en ole vuosiin yrittänytkään tietysti jos ostat 7/11 thairommipullon 280 paaterolla ja myyt se jollekin hölmölle 1100 paaterolla....

Muistan yhden hauskan tapauksen phuketista vuosia vuosia sitten olin yhden kaverini kanssa siellä yhdessä suurehkossa hotellissa, muuten samassa jossa järjestettiin se vuoden 2004 sunamissa kuolleiden muistotilaisuus, istumme hotellin baarissa kahteen asti, baarimikko tuoli sanomaan että baarisuljetaan nyt, mutta hän käy ostamassa meille tuosta läheisestä kaupasta pullo chivas regalia, että ei tarvitse kuivin suin istua, haki pullon laittoin sen huoneen laskulle ja jätti lantrinki kaapin avaimen, sanoi että palauttakaan respaan kun lopetatte, se oli palvelua se...

• Lerpanlaiffia

Baarimikko ei voi ottaa sellaista vastuuta suomitolloista. Omistaja voi. Rahasta ollaan tarkkoja. Se on kunnia-asia. Olet kunnon perheenisä ja aviomies tarinan mukaan. Menit 98 naimisiin. Nyt olet seikkailemassa jatkuvasti poikaporukalla Pattayalla, Phuketissa, luonnonpuistossa, Vegasissa, Lopburissa, lähetystössä ja ties missä. Joka paikassa on Chivasia tarjolla ja viiden tähden hotelleja hintaan 200 baht. Ruokakaan ei koskaan maksa juuri mitään mutta se on aina parempaa kuin toisten ruoat ja hotellit parempia kuin toisten hotellit. Sikarit palaa ja siellä sitä ollaan pallomahojen keskellä Pattayalla. Muut irstailee mutta sinä poika vaan juot Chivasia ja poltat Hofnereita. Vaimoa ei oteta mukaan koska se ei ole mikään huoravaimo. Rallimopot on ostettu eikä maksanut paljon.
        Naureskelet viisi kertaa kalliimmille ja viisi kertaa tehokkaammille japanilaisille sporttipyörille, mutta kehuskelet viisi kertaa halvemmalla ja hitaammalla japanilaisella mopedilla.
        Mikä tässä nyt oikein ei mene kaaliin tässä sinun hommassa?
        Ajatko sä Goret päällä mopolla oikeasti siellä Hua Hinissa?

• Sensei--
        Lerpanlaiffia kirjoitti:

Baarimikko ei voi ottaa sellaista vastuuta suomitolloista. Omistaja voi. Rahasta ollaan tarkkoja. Se on kunnia-asia. Olet kunnon perheenisä ja aviomies tarinan mukaan. Menit 98 naimisiin. Nyt olet seikkailemassa jatkuvasti poikaporukalla Pattayalla, Phuketissa, luonnonpuistossa, Vegasissa, Lopburissa, lähetystössä ja ties missä. Joka paikassa on Chivasia tarjolla ja viiden tähden hotelleja hintaan 200 baht. Ruokakaan ei koskaan maksa juuri mitään mutta se on aina parempaa kuin toisten ruoat ja hotellit parempia kuin toisten hotellit. Sikarit palaa ja siellä sitä ollaan pallomahojen keskellä Pattayalla. Muut irstailee mutta sinä poika vaan juot Chivasia ja poltat Hofnereita. Vaimoa ei oteta mukaan koska se ei ole mikään huoravaimo. Rallimopot on ostettu eikä maksanut paljon.
        Naureskelet viisi kertaa kalliimmille ja viisi kertaa tehokkaammille japanilaisille sporttipyörille, mutta kehuskelet viisi kertaa halvemmalla ja hitaammalla japanilaisella mopedilla.

Etkö ole Kaaliaivo tajunnut että sua on kiva kiusata.
        Lataa tänne mitä tahansa niin sinä poju olet heti viisastelemassa.
        Oot ihan täys uuno.

Mitä keksis.......mun vaimo on kauniimpi kuin sun mummo.......mun vaimolla on tötterötöpselinenä ja mun mielestä kaunis, mun vaimo kävelee ankkakävelyä ja katsoo kieroon mutta mä tykkään siitä ja kiihotun kun se sanoo kvaak kvaak.

Siinä sulle tarinan siementä seuraavaan.

• Sensei--
        Sensei-- kirjoitti:

Etkö ole Kaaliaivo tajunnut että sua on kiva kiusata.
        Lataa tänne mitä tahansa niin sinä poju olet heti viisastelemassa.
        Oot ihan täys uuno.

Mitä keksis.......mun vaimo on kauniimpi kuin sun mummo.......mun vaimolla on tötterötöpselinenä ja mun mielestä kaunis, mun vaimo kävelee ankkakävelyä ja katsoo kieroon mutta mä tykkään siitä ja kiihotun kun se sanoo kvaak kvaak.

Siinä sulle tarinan siementä seuraavaan.

Unohtui hei harrikkakateellinen.

Katsoppa hinnastoja viis kertaa kalliimmista.

Viis kertaa tehottomampi oma on parempi kuin viis kertaa tehokkaampi vuokrattu.

Ps. Mun vaimolla on pienemmät tisut kuin sun isotissilläs, sä voitit.

• 63NumBall64
        Lerpanlaiffia kirjoitti:

resupetteri yritätkö ihan oikeesti opettaa minua miten täällä eletään, sillä että olet tänne päässy muutaman kerran, minä olen asunut täällä vuosia, sinä viikkoturisti ja siinäkin aijailet toisen ottamia valokuvia, ihan oikeesti reppana...

Minulla on ollut thaivaimo vuodesta 1998, hän on ollut jokaisella matkalla mukana, paitsi kerran pari usa:ssa milloin olin puhtaasti työmatkalla, tuolla phuketin matkalla oli myös mukana samoin hänen poikansa joka asuu edelleenkin helsingissä, kaskisaaressa... jossa minulla on sukulaisia.

Silloin vaimoni ja kaverini vaimo vietti aikaa yhdessä, vaimoni puhuu 90% suomea häneen poikansa 100% joka aksentti on 100 % kunnossa, ikää hänellä on 26 vuotta, tuli suomeen taisi olla vuonana 2000 joskaan en muista tarkkaan...

kaverini oli samassa hommassa kuin minä, siis duunikaveri, hän jäi minä lähdin hän on nykyään eversti.

Resuperse hotelli ei maksa 200 b jos on useita maksajia nyt vuokrasin pattayan keskeltä hotellihuoneen 125m2 hintaan 250b meitä tulee neljä henkeä, minä vaimoni poikani ja hänen vaimonsa hinta oli 1000b vrk, songrkran aikaan koko viikoksi, joskin minä maksoin sen itse... halua viedä 30v poikani vesisotaan koska se on nähtävä kerran elämässä, jos sinä maksat jostain enemmän se on aivan sinun ongelmasi, tiedätkö reppana vuokrasin oman lomahuoneistoni agodan koti palvelun kautta samaksi ajaksi jompparin venetsiasta, 1800b yö, eli tosiasiassa tuo pattayan viikon asuminen ei maksan minulle pätkääkään...
        Katsoppas resupetteri tunnen täältä paljon ihmisiä, joku tuntee jonkun joka omistaa huoneiston pattayalta, ja vuokraa sen edullisesti luotettavalle...

Ennenkuin ostin nuo mopot vuokrasin ne,ensin pcx:n kahdeksi viikoksi, oli kuitenkin kuukauden, sitten tuon aeroxin toiseksi kahdeksi viikoksi, ensin vaimoni sanoi että hänelle riittää tuo vanha wave, mutta kun kokeili pcx:ää sanoi osta mulle tuollainen, no ei kun kauppaan vanha mopo mukaan, maksoin niistä 180.000 paateroa, yhteensä tuo mopo meni vaihdossa, ja tuohon riittää minulla kuukauden eläke, tai no hieman yli, miten sinulla reppana kun olet minun ikäinen onko sinulla varaa edes lidl halvempaan kuseen reppana...

Mieti sitten 200b hotellihuoneita, saman hintaista chivasta, chivas muuten maksaa 1600b pullo 1l 7/11 joskaan en ole vuosiin ostanut, 7/11 oli tullut jotain uuttakin chivasta kun eilen katsoin, maksoi 7 dl 2800 paateroa oisko 24 vuotista.

Annan sinulle yhden ilmaisen neuvon, lopeta täällä paskanjauhaminen, ja mene töihin oikeisiin hommiin, niin voit viellä joskus asua paratiisissasi...

• 2010unreg
        63NumBall64 kirjoitti:

resupetteri yritätkö ihan oikeesti opettaa minua miten täällä eletään, sillä että olet tänne päässy muutaman kerran, minä olen asunut täällä vuosia, sinä viikkoturisti ja siinäkin aijailet toisen ottamia valokuvia, ihan oikeesti reppana...

Minulla on ollut thaivaimo vuodesta 1998, hän on ollut jokaisella matkalla mukana, paitsi kerran pari usa:ssa milloin olin puhtaasti työmatkalla, tuolla phuketin matkalla oli myös mukana samoin hänen poikansa joka asuu edelleenkin helsingissä, kaskisaaressa... jossa minulla on sukulaisia.

Silloin vaimoni ja kaverini vaimo vietti aikaa yhdessä, vaimoni puhuu 90% suomea häneen poikansa 100% joka aksentti on 100 % kunnossa, ikää hänellä on 26 vuotta, tuli suomeen taisi olla vuonana 2000 joskaan en muista tarkkaan...

kaverini oli samassa hommassa kuin minä, siis duunikaveri, hän jäi minä lähdin hän on nykyään eversti.

Resuperse hotelli ei maksa 200 b jos on useita maksajia nyt vuokrasin pattayan keskeltä hotellihuoneen 125m2 hintaan 250b meitä tulee neljä henkeä, minä vaimoni poikani ja hänen vaimonsa hinta oli 1000b vrk, songrkran aikaan koko viikoksi, joskin minä maksoin sen itse... halua viedä 30v poikani vesisotaan koska se on nähtävä kerran elämässä, jos sinä maksat jostain enemmän se on aivan sinun ongelmasi, tiedätkö reppana vuokrasin oman lomahuoneistoni agodan koti palvelun kautta samaksi ajaksi jompparin venetsiasta, 1800b yö, eli tosiasiassa tuo pattayan viikon asuminen ei maksan minulle pätkääkään...
        Katsoppas resupetteri tunnen täältä paljon ihmisiä, joku tuntee jonkun joka omistaa huoneiston pattayalta, ja vuokraa sen edullisesti luotettavalle...

Ennenkuin ostin nuo mopot vuokrasin ne,ensin pcx:n kahdeksi viikoksi, oli kuitenkin kuukauden, sitten tuon aeroxin toiseksi kahdeksi viikoksi, ensin vaimoni sanoi että hänelle riittää tuo vanha wave, mutta kun kokeili pcx:ää sanoi osta mulle tuollainen, no ei kun kauppaan vanha mopo mukaan, maksoin niistä 180.000 paateroa, yhteensä tuo mopo meni vaihdossa, ja tuohon riittää minulla kuukauden eläke, tai no hieman yli, miten sinulla reppana kun olet minun ikäinen onko sinulla varaa edes lidl halvempaan kuseen reppana...

Mieti sitten 200b hotellihuoneita, saman hintaista chivasta, chivas muuten maksaa 1600b pullo 1l 7/11 joskaan en ole vuosiin ostanut, 7/11 oli tullut jotain uuttakin chivasta kun eilen katsoin, maksoi 7 dl 2800 paateroa oisko 24 vuotista.

Annan sinulle yhden ilmaisen neuvon, lopeta täällä paskanjauhaminen, ja mene töihin oikeisiin hommiin, niin voit viellä joskus asua paratiisissasi...

Seiskakerroksessa 125 neliötä hintaan 1000 bahtia kimppahuone?

Siinä kerroksessa ei ole sviittejä ja sviitti maksaa nollan lisää kattokerroksessa.

Valehtelit ne tähdetkin väittäessäsi kolmen tähden hotellia viiden tähden hotelliksi.

Minä en ole jaksanut enää kommentoida typeriä valheitasi. Jätkä sinä tuota yhden henkilön sotaasi Pattayaa vastaan, jota kutsut huoralaksi ja jonne ei tulla kuin panemaan, mutta silti varailet tänne mielikuvitusmatkoja itsellesi, lapsillesi ja vaimoillesi jatkuvasti ja tämä palsta on sinulle enemmänkin koti kuin se paikka mistä kirjoittelet.

Todella erikoinen pakkomielle mutta ei onneksi minun murheeni.

Pidä hauskaa.

• Sensei--

Sensei ottaa aina kahdeksan pönttöä omaa kiljua rahtina mukaan, jahka lähtee Gambiaan

• HuanEki

Mielenkiintoinen väite. Paras esittää tuollainen omalla nimellään !

Myös Thaimassa on alkoholilaki.

• Sensei--

44x:llä ei ole omaa nimee, vain bablaa.

Yhtenä päivänä tuntee kaikki ravintoloitsijat Pattayalta Chiang Maihin remontoidenkin yhtä ja toisena päivänä mollaa. huuhaa tyyppi.

Ai niin latas se kerran tuloslaskelmankin.

• ei-ikinä-tuollaista

Jos tuollaista epäilee, niin 90-luvun menettelyt käyttöön eli oma pullo mukaan ravinteliin.

Niin ja ainahan voi tilata korkkaamattoman suoraan pöytään.

• 44OnMunatonSburgu

44 ei epäillyt vaan kertoi tapahtuneen, mutta ei ole munaa kertoa ravintolan nimeä.

• Tiuske

Miksi Ilen baarissa on niin rumia ämmiä?

• qwertyyyy

sä oot liia selvipäin

tai

olet Sika Amalia

• sitäotetaanmitäsaadaan

ei ne ilebaarin rumat ämmät suomalaiselle naista saamattomalle peräkammirin pallomahalle ole rumia

• 6655443377

Lerppa vauhdissa jälleen, jatkuvasti suoltanut ulostuksiaan palstalle.

• 21senttii

Mulla on isompi kyrpä ku sulla vituttaako?

• HolaEspana

Espanjalaiset hotellit ovat joutuneet poistamaan minibaareja huoneista, sillä "enimmäkseen brittiläiset" turistit ovat täyttäneet pulloja virtsalla.

Costa Blancan ja Benidormin hotelliyhdistys Hosbec on ilmoittanut, että se poistaa minibaarit huoneista. Vieraat saavat jatkossa tyytyä käyttämään käytävistä ja vastaanotoista löytyviä myyntiautomaatteja. Hotelliyhdistyksen mukaan muutos tehdään, koska niin monet turistit ovat korvanneet minibaareista löytyvien alkoholipullojen sisällön virtsalla. Oletettavasti he ovat tehneet näin välttyäkseen nauttimiensa juomien maksamiselta. Hotellien välittämien tietojen mukaan etenkin brittituristeilla on ollut taipumus toimia tällä tavalla.

Tapahtuuko tällaista Suomi-Paareissa ?

• hiskisalomaata

Meinasit sitten käydä Ilen Paarissa kusemassa pulloihin. Milloin olet menossa, tullaan katsomaan, miten ämmän käy ?

(ja ma sanoon sille liäkärille että kusee ite pulloihiisii)

• onneksiEI

Huligaani brittejä vähemmän näkyy Pattiksella, niillä ei ole varaa lähteä näin kauas.

Sama kuin Lerpandeeroksella. Sehän käy vaan Kuopijon torilla tekemässä kiljukuset.

• ootkoihanjuntti

mitä varaa tarvitaan kusiseen Pattayan matkaan sen kummemmin?

• Lihapullasormi

Nyt tuli mitta täyteen suomihuijareista, Pattaya kiitos ei.

• kuseOmiisPulloihis

SIKA AMALIA

ei sulla oo varaa Pattiksella matkustaa

• Ehtaa-ainetta

Heil hitler paskapäät, levittelette täysin väärää tietoa, kateudessanne

• Asiaasiana

Ei monikossa vaan 44x joka on 2010 paras kaveri siis yksi henkilö

• KoettuTotuus

Eivät huijaa, mutta eilen olisi ollut hyvä hieman laimentaa, ainakin omiani.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2732
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1700
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      54
      1302
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1072
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1065
    Aihe