Hirveä ikävä sinua mies

EräälleTärkeälle

Miten tätä ikävää kestää, kun ei voi edes kertoa hänelle? Vaikka ihme, jos hän ei sitä jo tiedä. Mitä jos molemmat ajatellaan samoin, eikä kumpikaan pysty tekemään mitään?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siltä_tärkeältä_Sinulle

Todennäköistä juuri se että kumpikin mameltaa...vaikka kumpikin aistii jotain kivaa.

• 1019

Voisitko vaikka olla yhteydessä? Viimeksi kun nähtiin on jo pitkä aika ja olen miettinyt sinua päivittäin<3

• MMXVIII

Samoin <3

• hänkinon

Oisin tehny, jos olis vapaa.

• miettikääsnythei

Tässä on taas yleisin tekosyy millä ihmiset uskottelee jonkun olevan ihastunut itseensä eli varattu uskottelee itselleen, että jos hän olisi vapaa niin silloin toinen rakastaisi. Oikeesti hei, näette ympärillänne jokainen eroja ja sitäkuinka ihmisiä rakastuu ja menee kimppaan riippumatta lähtökohdistaan. Itekin oon todistellut kuinka suhteessa olleet on löytänyt uuden rakkauden, mitenkä jonkun varatun rakkaus olisi erilainen, juuri se moraalisempi ja suhteira kunnioittava. Kyllä suuri oda ihmisistä on kuitenkin sen verta moraalittomia, itse sanoisin inhimillisiä, että voisivat rakastua ja tunteensa varatulle kertoa tai paneskella varatun kanssa. Älkää siis eläkö haaveissa vaan etsikää ihminen joka rakastaa, jos rakkautta ootte vailla (ootte sitten sinkkuja tai rakkaudettomasti varattuja). Rakkautta toivon elämäänne.

• heisinulle

Nähdäänkö töiden merkeissä melkein päivittäin?

• hänkinon

Joskus nähdään.

• Voisinpakertoa

Samat sanat naiselle, joka oli saanut hyvän tarjouksen. Siinäpä vihje.

• Hyvän

mutta ei riittävän. Kaikella on tarkoituksensa... tämä vain tuli niin yllätyksenä. Sinä olet <3

• Voisinpakertoa
        Hyvän kirjoitti:

mutta ei riittävän. Kaikella on tarkoituksensa... tämä vain tuli niin yllätyksenä. Sinä olet <3

Kiva kun vastasit, mutta et ole hän ketä olen ikävöinyt jo parin vuoden ajan, vaikka usein nähdään ja jutellaan. Siinäpä toinen vihje.

• Hyvän
        Voisinpakertoa kirjoitti:

Kiva kun vastasit, mutta et ole hän ketä olen ikävöinyt jo parin vuoden ajan, vaikka usein nähdään ja jutellaan. Siinäpä toinen vihje.

No näinpä on, et ole minun hän.

• molemmatosaavat

Molemmat osaamme aivan varmasti tavoittaa toisemme jos vaan haluamme, joten sen taakse emme voi paeta. Uskaltamattomuus, epävarmuus - nämä ovat ainoat syyt siihen miksi kumpikaan ei ota askelta toista kohti.

• EräälleTärkeälle

Mutta mitä pitäisi tapahtua, jotta uskaltaisit tai epävarmuus helpottaisi?

• palakakkua_
        EräälleTärkeälle kirjoitti:

Mutta mitä pitäisi tapahtua, jotta uskaltaisit tai epävarmuus helpottaisi?

vaikka hälärivahinko soitto...toinen kyllä soittaa takaisin.

• Ikävääseon

Jos niin ja näin on.

• no.voij

ja niiih

• Onko Ap mykkä tahi kirjoitustaidoton? Mihin perustuu tuo ettei: "ei voi edes kertoa hänelle" ?

• Joskus on parempi vain olla hiljaa..

• pimperoPom kirjoitti:

Joskus on parempi vain olla hiljaa..

Minua ilahduttaa niin että pimperoPom unohtaa naiskostaapeliroolinsa ja omaksuu kohtalonsa, ainakin hetkeksi ;)

• Iso_D kirjoitti:

Minua ilahduttaa niin että pimperoPom unohtaa naiskostaapeliroolinsa ja omaksuu kohtalonsa, ainakin hetkeksi ;)

En suinkaan, välillä täytyy pidättää. ;D

• pyörälläkin

Jarruteltava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      90
      1999
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1691
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      97
      1643
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1326
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1146
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      173
      1073
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      906
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      880
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      53
      855
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      848
    Aihe