Mulla 2005 D5 ja siinä on joku polttoaine käyttöinen lisälämmitin. Mut miten se toimii? Ratin viiksestä pyörittelemällä ei löydy valikkoa lämmittimen käyttöön. Ei käynnissä ollessa, eikä moottori sammutettuna. Toimiiko lisälämmitin siis aina automaattisesti? Ei se mulla ainakaan ole lämmittämään lähtenyt nyt edes pakkasilla. Olen ymmärtänyt, että lämmittimen pitäisi lämmittää moottoria moottorin käydessä silloin, kuin itse moottori ei kykene pitämään normi lämpöjä. Auto on tuotu Saksasta ja valikot on huubenhaabenia.
D5 ihmeellinen lisälämmitin?
uuhu
3
98
Vastaukset
Lisävarusteena on erillinen lisälämmittimen ohjaus viiksessä Muuten pitäisi toimia automaattisesti moottorin ollessa käynnissä ,jos koneen lämpö on alle asetusten. Todennäköisesti ko lämmitin on autossasi rikki
- V70vm2011
Näin se toimii: Laita avain sisään, ÄLÄ paina jarrua, paina käynnistä nappia lyhyesti => valot syttyvät ja voit ohjelmoida "viiksestä" kaksi erillistä lisälämmitin aikaa. Erittäin helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3972233Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882120- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141383- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72891Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842