Varokaa verkkoexpress.com kauppaa

LottaTy

Tuo on huijarisivusto, jäbä tekee trokaamalla rahaa myymällä ebay tavaraa mutta ei edes toimita lopuksi niitä.

58

172

Vastaukset

  • Ainakaan huutonetin puolella ei ole saanut kovinkaan montaa negatiivista palautetta kyseinen pulju. Olisiko sinulla linkkiä johonkin keskusteluun, jossa ongelmista keskusteltaisiin?

    www.huuto.net/kayttaja/2607731

    Tuossa siis oli 95% positiivisia (650 positiivista, 16 neutraalia ja 16 negatiivista). On tietenkin mahdollista että meno on toisenlaista huutonetin ulkopuolella, mutta se vaatisi todisteekseen muutakin kuin yhden anonyymin kirjoittajan Suomi24 palstalla esittämän väitteen.

    • Nyt on palautteet koko myyjän uran ajalta 93% positiivisia (751 positiivista, 25 neutraalia ja 26 negatiivista). Keskiarvo on siis pudonnut pari prosenttia.

      Kolmessa kuukaudessa on tullut lisää 100 positiivista palautetta, 9 neutraalia ja 10 negatiivista palautetta. Tällä hetkellä tulevasta palautteesta yksi kahdestatoista on siis negatiivinen ja yksi kolmestatoista on neutraali. Positiivisia näistä uusista palautteista on enää 84%. Noin joka kuudennessa viimeaikaisessa kaupanteossa on ollut jotakin sanottavaa eli ei ole tullut positiivista palautetta.

      Tehkää kauppanne suoraan käyttämättä välittäjää niin vältätte välittäjästä aiheutuvat lisäongelmat. Tämä ohje koskee kaikkien välittäjien käyttämistä, ei ainoastaan tämän yhden.


    • En tiennytkään että tämä huseeraa myös huutonetissä. Löysin näiden sivuille muuta kautta eikä kokemukset ole mitenkään hyvät.


  • Äkkiseltään näyttäisi olevan taas yksi e-villen kopiokaupoista ja sivun ytunnus jopa viittaa e-villeen, tokkopa laillisesti.

    Tilaa ebaysta suomalaisille tavaraa nostamatta itse persettä tuolista. Huuto.net sivustolla oli aiemmin ostanetistä -tyyppi joka teki samaa, voi olla jopa sama kaveri. Välttäisin itse kuin ruttoa!

    • Niin, mutta missä ovat ne huonot kokemukset joista aloituksessa varoitellaan? Kateutta ja panettelua?

      Ei liene kiellettyä tienata ostamalla tuotteita halvemmalla ja myymällä niitä kalliimmalla kunhan maksaa veronsa ja tullit. Jos joku itse haluaa välttää välikäden niin kukaan ei kiellä ostamasta suoraan ebaystä.


  • ei toimittanut maksamaani ohjainadapteria koskaan! huijarilafka

    • Laittaisitteko linkkiä niihin muihin keskusteluihin joissa tuon kauppiaan ongelmista on puhetta? Tänne Suomi24:n puolelle kun kuka tahansa saa valehdella ihan mitä tahansa.

      "ei toimittanut maksamaani ohjainadapteria koskaan! huijarilafka"

      Sittenhän sinulla ei ole mitään ongelmaa käydä valittamasta asiasta omalla nimelläsi jollakin sopivalla palstalla ja linkata se tänne.


    • Mitenkä asia muuttuu, jos sen kertoo jollain muulla kanavalla ja sitten linkkaa tänne?


    • ihmettelenpä.vain kirjoitti:

      Mitenkä asia muuttuu, jos sen kertoo jollain muulla kanavalla ja sitten linkkaa tänne?

      Nimimerkillä tänne laittaminen ei minunkaan mielestä kerro yhtään mitään totuudesta. Helppo tehdä feikki sähköposti ja prepaid puhelimeen vahvistus jne...


    • jengieitajuu kirjoitti:

      Nimimerkillä tänne laittaminen ei minunkaan mielestä kerro yhtään mitään totuudesta. Helppo tehdä feikki sähköposti ja prepaid puhelimeen vahvistus jne...

      Negapalaute on uskottavaa silloin, kun se joko tehdään omalla nimellä tai sitten kun sitä alkaa löytyä riittävästi. Valitettavasti Suomi24:ssä on ennenkin nähty sellaista, että tullaan tänne tekemään kosto kun myyjä ei suostunut johonkin ostajan haluamaan. Siksi tälläiset keskustelut ei ole kovin uskottavia. Ikävää niiden kannalta, joilla oikeasti olisi jotakin sanottavaa.

      Omalla nimellä annettu palaute esimerkiksi facebookissa tai blogissa on sitten ihan toinen juttu. Se ei ole puskista ampumista eikä vessan seinään töhertämistä vaan siinä palautteen antaja ottaa itse vastuun palautteestaan.


    • Mikä sviddu on facebook? Jotain syötävää?


    • ihmettelenpä.vain kirjoitti:

      Mikä sviddu on facebook? Jotain syötävää?

      Ei sitä tuossa iässä vielä kaikkea tiedä.


    • suomi24-ei-uskottava kirjoitti:

      Negapalaute on uskottavaa silloin, kun se joko tehdään omalla nimellä tai sitten kun sitä alkaa löytyä riittävästi. Valitettavasti Suomi24:ssä on ennenkin nähty sellaista, että tullaan tänne tekemään kosto kun myyjä ei suostunut johonkin ostajan haluamaan. Siksi tälläiset keskustelut ei ole kovin uskottavia. Ikävää niiden kannalta, joilla oikeasti olisi jotakin sanottavaa.

      Omalla nimellä annettu palaute esimerkiksi facebookissa tai blogissa on sitten ihan toinen juttu. Se ei ole puskista ampumista eikä vessan seinään töhertämistä vaan siinä palautteen antaja ottaa itse vastuun palautteestaan.

      "Omalla nimellä annettu palaute esimerkiksi facebookissa tai blogissa on sitten ihan toinen juttu."

      facebookissa esiintyy omalla nimellä. Mulla on kolme feikkinimeä, sanon on 15-40 kaverillani feikkinimi ja keskustelemme siellä asiallisesti.

      omaa nimeä ei useinkaan ole missään viisasta julkaista. siitä ei ainakaan oikeastaan koskaanole hyötyä. Usein vahinkoa, minunkin kaverini autoa raavitaan koska kertoi jotain julkisesti. Eka raapiminen tuli noin 8 vuoden kuluttua ja vasta nyt yli 20v kuluttua asia on selvinnyt.


    • ihmettelenpä.vain kirjoitti:

      Mikä sviddu on facebook? Jotain syötävää?

      Se vasebookki on sellaisten laiskojen ja mitääntekemättömien vatipäiden päiväkerho, ja siellä nämä vajakit jauhaa saissea aamusta iltaan.


    • ihmettelenpä.vain kirjoitti:

      Mikä sviddu on facebook? Jotain syötävää?

      ei muuten varmaan maksa veroja rehellisesti...... nimeä ei tipu myyjältä vaikka kuinka kyselee... kuka ehtii käräyttämään tyypin veronkierrosta


  • Tilatkaa ITSE kiinanroippeenne, mihin siinä tarvitaan jotain välikäsiä, ne oli vain konsta pylkkösellä !

    kun itse tilaa itse maksaa ja itse odottaa, ei tarvitse netissä jankuttaa mitään.

    • Juuri näin ekä tämä verkkoexpress tyyppi takuulla maksa verojaan vaan ihan pimeetä hommaa niinkuin monella muulla huuto.net trokaajalla. ihme ettei verokarhu ole jo puuttunut asiaan.. kuka ehtii käräyttämään?


    • harrih kirjoitti:

      Juuri näin ekä tämä verkkoexpress tyyppi takuulla maksa verojaan vaan ihan pimeetä hommaa niinkuin monella muulla huuto.net trokaajalla. ihme ettei verokarhu ole jo puuttunut asiaan.. kuka ehtii käräyttämään?

      ... mutta kun aloituksessa ja myöhemminkin syytellään tuotteiden toimittamatta jättämisestä niin ne syytökset jäivät anonyymin Suomi24 väitteen varaan. Ei siis uskottavia väitteitä.

      Jos ette halua käyttää välikättä niin tilatkaa suoraan. Kukaan, ei siis todellakaan kukaan pakota teitä tilaamaan välittäjää käyttäen kiinanromujanne. Jos joku haluaa välittäjää käyttää niin se on kyseisen henkilön oma päätös.

      Se että teitä kismittää jonkun toisen keksimä tapa tehdä rahaa tavaran välityksellä on teidän oma ongelmanne. Älkää tulko sitä palstalle itkemään.


    • Varmaan artikkeli wikipediassa todistaisi asian aukottomasti.


    • Kun käyttää välikättä kiinanroskan tilauksessa niin silloin tulee näitä toimitusaikaongelmia. Välikäsi tekee tilauksen saatuaan rahat ja jää sitten odottelemaan että varsinainen tavarantoimittaja lähettää. On siis kaksinkertainen mahdollisuus sille, että menee jotakin pieleen.

      Plussana toki se, että jos ongelmia tulee niin välikäden kanssa voi asioida suomeksi. Mutta kuten jo sanottua: Kukaan ei pakota tilaamaan Kiinasta tavaraa suomalaisen välittäjän kautta. Tilauksen voi tehdä myös suoraan.

      Jos kuitenkin tilaatte välittäjän kautta ja ongelmia tulee niin yrittäkää ainakin pariin kertaan saada vastausta välittäjän asiakaspalvelusta. Jos ekaan viestiinne ei vastata niin kertokaa toisessa viestissänne, että aiotte antaa negapalautetta huutonetissä tai keskusteluissa ellei vastausta ala kuulumaan. Jos vastausta ei kuulu niin kertokaa negapalautteessanne milloin otitte asiakaspalveluun yhteyttä ja että välittäjä ei teille siitä huolimatta vastannut. Se lisää moitteen uskottavuutta.


    • No voi hellanlettas. Tuotahan me ei tiedetty ennestään.


    • näin.on kirjoitti:

      No voi hellanlettas. Tuotahan me ei tiedetty ennestään.

      Hienoa että vastauksestani oli teille apua. Ensi kerralla osaatte suhtautua kiinanromun toimitusaikatauluihin pikemminkin suuntaa-antavina kuin sitovina. Sama tilanne pätee vaikka tilaisitte tavaran suoraan sen sijaan että otatte mukaan välikädestä aiheutuvan lisäviiveen.


    • Joo. Ja pitää varautua ottamaan pari kertaa välikäteen niin saa kunnolla palautetta ja uskottavuutta. Palstan paskanjankuttajille ei kannata negatiivista palautetta lähettää. Se kannattaa lähettää suoraan tälle palstalle niinkuin aloittaja teki.


    • näin.on kirjoitti:

      Joo. Ja pitää varautua ottamaan pari kertaa välikäteen niin saa kunnolla palautetta ja uskottavuutta. Palstan paskanjankuttajille ei kannata negatiivista palautetta lähettää. Se kannattaa lähettää suoraan tälle palstalle niinkuin aloittaja teki.

      Juuri näin. Ei ole olemassa uskottavampaa palautetta kuin se, mikä Suomi24:n anonyymipalstalla annetaan ilman rekisteröityä tunnusta. Kirjoittajien rehellisyys takaa sen.


  • Vaikuttaa siltä että tämä Eliaasd välittäjä yrittää päästä pälkähästä ja kirjoittelee anonyymisti ketjuun..... Surkuhupaisa myyjä todentotta! Hyvä että ap avasi tämän ketjun, saa kaikki huonot kokemukset laittaa tänne

    • Eihän tuo voi pitää paikkaansa. Kaikki suomi24 palstalla esitetyt anonyymit väitteethän ovat yhtä uskottavia, kuten tuossa jo kerrottiin. Samalla lailla pitää uskoa niin plussaan kuin miinukseenkin.

      Miksi juuri sinun julistuksesi olisi totuus kun huutelet puskista? Katellaan rauhassa niin nähdään mihinpäin ollaan menossa. Mihinkä tässä kiire, valmiissa maailmassa.

      Jos firma olisi kusettamassa niin parin viikon kuluessa on sen huutonet - palaute pelkkää miinusta täynnä. Nyt on tullut joulunaluksen miinusten jälkeen yksi nega. Ei teillä niin kiire ole ostaa välikäden kautta kiinankuraa että juuri nyt olisi pakko riskeerata. Katsokaa miten tilanne kehittyy eli onko tammikuun loppuun mennessä ryöpsähtänyt negatiivisia palautteita.

      Tällä hetkellä viimeisimmät negat tuolla tilillä ovat
      06.01.2019 10:33
      25.12.2018 22:41
      22.12.2018 18:34
      16.12.2018 10:51

      Plussaa palautteena on tullut kahden viimeisen negan välissä eli 25.12.2018 - 6.1.2019 välisenä aikana 20 kpl ja neljän viimeisen negan välissä 16.12.2018-6.1.2019 välisenä aikana yhteensä 31 kappaletta.

      Itse suosittelisin edelleen että ette käyttäisi välikäsiä ostaessanne tavaraa Kiinasta tai Ebayn puolelta kun siitä tulee lisämahdollisuuksia sähläykseen ja lisäviiveitä. Ei se englanniksi asioiminen sentään niin vaikeaa ole kun keskustelu käydään sähköpostitse. Mutta se on vain minun suositukseni eli teette miten haluatte omalla riskillänne. Jotkut haluavat maksaa (aikaa ja rahaa) siitä, että voi asioida suomenkielisen henkilön kanssa. Se on heidän valintansa.


    • Juu, välikäsi Eliaasd varmaan tulee itse kertomaan tähän keskusteluun että kannattaisi mieluummin tilata suoraan kuin käyttää välikättä. Noin minäkin ehdottomasti tekisin jos haluaisin oman firman välityspalvelua mainostaa. Eikäku...


  • Lue tarkkaan Huuto.net toimitusehdot ennen kuin tilaat! Tämä kusettaja tilaa kiinasta tavaraa sinun nimelläsi eikä vastaa jos ei tule tilattua tuotetta!

  • "Dropshipping
    Dropshipping on kuten verkkokauppa, mutta sen sijaan että myyt tuotteita omasta varastostasi, joku muu hoitaa kaiken logistiikan. Sinä siis käytännössä hoidat tuotteiden markkinoinnin ja asiakaspalvelun, joku muu hoitaa varaston ja tuotteiden toimittamisen asiakkaille.

    Tässä mallissa sinun ei tarvitse sijoittaa alkupääomaa tuotteiden ostamiseen, vaan myyt jonkun toisen valmistamia tuotteita. Riski on pienempi, mutta niin on myös kate (verrattuna tavalliseen verkkokauppa-malliin)."

    Tällekin liiketoimintamallille on kysyntää persaukisessa Suomessa jossa kukaan ei halua maksaa yrittäjän riskistä. Joten vähennetään riskiä ja siirretään sitä asiakkaalle.

    • Jep. Onneksi asiakas voi itse valita millaisen riskin haluaa ottaa eli kukaan ei pakota ostamaan välittäjän kautta. Josta syystä johtuen nämä välittäjien hitaudesta itkevät ovat huvittavia.

      Lukekaa ne toimitusehdot ennenkuin tilaatte. Jos tilaatte suoraan niin tehkää se luottokortilla niin että voitte helpommin riitauttaa kaupanteon kun tavaraa ei tullutkaan tai se oli vääränlaista. Jos teillä ei ole luottokorttia niin sitten ostatte välittäjän kautta ja kärsitte siitä aiheutuvat lisäharmit.


    • Varokaa tätä myyjää, ostajan tiedot annetaan eteenpäin ties minne ja voi tulla soittoja kiinastakin. huono kokemus!


    • Anonyymi kirjoitti:

      Varokaa tätä myyjää, ostajan tiedot annetaan eteenpäin ties minne ja voi tulla soittoja kiinastakin. huono kokemus!

      Jos pelkää että puhelin soi, paras jättää hankkimatta koko puhelin.


  • Idioottimaista antaa rahojaan välittäjälle joka ei mitään muuta tee kuin antaa sinun yhteystiedot jollekin kinukille... tilaa itse, kiinan kaupoissa on nykyään hyvät työkalut jos tuotetta ei kuulu. Rahat saa takas helpommin kuin näiltä välittäjiltä.

  • en saanut maksamaani tuotetta myöskään ! >:( onko myyjä huijari?

  • Olisinpa lukenut tämän ketjun ennen kuin itse menetin rahani. Myyjä vastailee viikon välein kyselyyn muttei palauta rahoja vieläkään!

    • Tänään on 2.2.2019. Huutonetin palautteissa myyjällä on viimeiset negat 14.1 ja 29.1. (yhteensä 18 negaa, 703 positiivista ja 22 neutraalia). Ilmoitettu toimitusaika ei näytä oikein toteutuvan.

      Samalta ajalta 14.1 - 2.2.2019 tullut siis 24 positiivista palautetta.

      Joka käyttää välittäjää kaupankäynnissään ottaa aina ylimääräisen riskin.


    • Viisi viimeisintä negapalautetta on näköjään yhdeltä ja samalta henkilöltä. Yksi kyseisen henkilön antamista negapalautteista on saanut vastauksekseen linkin postin sivulle paketin seurantaan, josta näkee että paketti oli tullut perille palautteen antajan esittämästä väitteestä huolimatta. Tyyppi ei kuitenkaan ole korjannut palautettaan.

      Paketin seurannasta näkee, että paketin lähettäminen oli tapahtunut viikon verran myöhässä ilmoitetusta päivämäärästä. Muut henkilön valitukset kannattaa suhteuttaa tähän.


    • kostaja.on.Herra kirjoitti:

      Viisi viimeisintä negapalautetta on näköjään yhdeltä ja samalta henkilöltä. Yksi kyseisen henkilön antamista negapalautteista on saanut vastauksekseen linkin postin sivulle paketin seurantaan, josta näkee että paketti oli tullut perille palautteen antajan esittämästä väitteestä huolimatta. Tyyppi ei kuitenkaan ole korjannut palautettaan.

      Paketin seurannasta näkee, että paketin lähettäminen oli tapahtunut viikon verran myöhässä ilmoitetusta päivämäärästä. Muut henkilön valitukset kannattaa suhteuttaa tähän.

      Näitä aina on joilla on henkisesti pahaolo.


  • näitä välittäjiä ja huijareita on ollut huutonetissä jo vuosia..... vain idiootit ostavat niiltä jotain koska se ei ole edes välitystä vaan ottavat yhteystiedot ja tekevät niillä itse ebaysta tilauksen xDDD kokeiles saada rahat takaisin sitten tollaiselta.

  • huijarikauppa! eivät vastaa sähköpostiini mitään ja rahat meni

  • Siis mitä järkeä on käyttää välittäjiä tilattaessa kiinankrääsää? Sehän tulee Kiinasta ilman postikuluja suoraan postilaatikkoon ja ilman mitään välityskuluja ja jopa nopeammin kuin välittäjän kautta.

  • Heh Heh täällä hehkutetaan kiinankrääsän tilaamista suoraan ebay, wish jne nuo myyjät toimii ihan samlla tavalla kuin toi kotimainen, eli vain kuvat sivulla, kun tilaus tulee, tavaroiden kerääjä alkaa kerätä saattaapi vielä lähettääkin tai sitten kuriiripalvelu laitaa paketit Kiinan postiin.
    Kaukoidästä kun tilaa vaikka mitä, on saapumisaika ihan mitä vain, osa hukkuu matkalla ja Suomessa se kulkee hitaamin kuin etana. Sitten on kaikenlaisia juhlia, josiden aikana ei tapahdu mitään muutamaan viikkoon, Suomen postilla on periaate, että se suosii supmalaista verkkokauppaa, hidastamlla eu:n ulkopuolisia tilauksia, kun saa vielä niistä huonomman hinnan. Vaikkakin moni eu:n kauppias käytää kuljetuksiin muita kun Suomen postia.

  • tyypillinen pimeä huutonet välittäjä joita jo verottaja etsii aktiivisesti. Verottajalle vihjettä näistä niin häviävät huutonetistä kokonaan.

    • Kateus vie kalatkin vedestä.


  • en voi suositella tätä.. ostin eliaasd myyjältä adapterin pari kk sitten ja tuli viesti ebaysta että jotain oli tilattu minun nimelläni.. todella riskaabelia toimintaa jakaa ihmisten tietoja tuolla tavalla

    • Jos haluat tilata välittäjää käyttäen niin miten ihmeessä välittäjä saisi paketin tulemaan suoraan sinulle jos hän ei käyttäisi sinun nimeäsi ja sinun toimitusosoitettasi välittämässään tilauksessa??


    • Saisi kyllä selvästi kertoa että on pelkkä ebay välittäjä. Valehtelee / antaa ihmisten luulla että on "oikea" myyjä varastoineen. Kuka tietää mihin laittaa ihmisten tiedot...


    • Anonyymi kirjoitti:

      Saisi kyllä selvästi kertoa että on pelkkä ebay välittäjä. Valehtelee / antaa ihmisten luulla että on "oikea" myyjä varastoineen. Kuka tietää mihin laittaa ihmisten tiedot...

      Missä kohdassa mainostaan se väittää olevansa muuta kuin välittäjä?

      Älkää käyttäkö välittäjiä jos ette halua välittäjien käytöstä aiheutuvia harmeja.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Missä kohdassa mainostaan se väittää olevansa muuta kuin välittäjä?

      Älkää käyttäkö välittäjiä jos ette halua välittäjien käytöstä aiheutuvia harmeja.

      Missä kohdassa se kertoo selvästi olevansa välittäjä? Ja samaa mieltä, älkää käyttäkö hämäriä välittäjiä jos et halua menettää rahoja


  • Täältä olen tilannut muutaman kerran. Toimitusaika on aika pitkä mutta hinnat ovat edulliset kuin monessa muussa kaupassa.

  • Törkeä kauppias, vetää välistä ja antaa ihmisten tiedot ebay kaupoille. varokaa!

  • Pakko allekirjoittaa tuo aloittaja LottaTy:n väite. Kyseinen kauppa toimittaa tilaukset erillisissä pussukoissa ja osa tulee perille ja osa ei. Asiakaspalvvelu "toimii" kyllä suomeksi mutta on aivan hyödytön "kyllä se kohta tulee" vastauksillaan. En siis ainakaan minä suosittele tätä kauppaa.

  • Tilasin autokameran Diel+Blackbox 27.09.2019 joka saapui minulle noin 28.10.2019 asennus autoon ja ei toimi kunnolla ja vasta sen jälkeen tutkin että mikä narikka tämä Verkkoexpress oikein on, no sehän on huijari narikka kun ei kommentoinut mitenkään toimimattomaan kameraan, ei paineta asiasta ja kameran heitin roskiin ja aattelin että kyseinen narikka saa ilmaista mainosta monessa eri paikassa. Opetus asiassa on että tutki mikä on tavaran toimittajan tausta ennen tilausta.

  • Tein tilauksen verkkoexpressin sivulta, joka ei enää aukee. On ollu nyt yli kuukauden, enkä ole saanut tilaamani tuotteita. Surullista kyllä.

    • Lednauhoja tilasin 2kk sitten väittää et postitettu vaan ei näy..


Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.