Lököttääks monet viel housuja?

normilökö

Eli ketkä kaikki viel lököttää housui ja millasii housui pidätte ja kuin alhaalla?

Ite pidän aik perus farkkui, ei mitää skinny mut ei myöskään baggy ja pidän jossai puol välis persettä näit yleens.

29

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikukaann

      Ei kukaan. Tiukat housut on nyt muodissa. Juoksuhousut ja tiukat farkut

    • skaterdude

      Farkut tai chino housut sillei et pari senttiä tai korkeintaan muutama sentti persvakoa esillä. Sama homma eli ei erityisen löysät farkut mut ei myöskään tiukat. Ehkä tän hetken keskiarvoa hieman löysemmät jos pitää sillei määritellä. Joku vois kutsua lököttämiseks mut mun mielestä lähinnä vaan sopivan rento tyyli. Tiukat farkut ei oo mukavimmasta päästä vaan mieluummin aavistuksen löysemmät.

      • sagger99

        Ei liity ehkä nii paljoo tähän aiheeseen mut skaterdude saisiks mä sun kik:in? :)


    • normilökö

      skaterdude, minkä ikäne oot?

      nii ja ite 18

    • dickiesjäbä

      Dickiesin slit straightit melkeenpä aina jalas ja siihen puoleen perseeseen ne jää, kun esim istuu niin menee alemmaski. Ne on suht matalaa mallia et vois olla epämukavatki jos yrittäis pitää niitä ylhäällä. Oon jätkä /17v.

    • Verkkarityyppi

      Farkut vaan käytössä jos on joku hienompi tapahtuma. Muuten verkkarit jalassa. Adidaksen pilliverkkarit on hyvät arkihousut. Pitäs hankkia Adidaksen nappiverkkarit. Ne on siistit!

    • Yök

      Hyi helevata. Vetäkää ny ne housut sinne minne ne kuuluu. Mikä voi olla luotaantyöntävämpää kuin teinijonnen pesemätön persevako?

    • Koksukooo90s

      Housut vähän löysät mut en lököttää niit enää ja mä en tykkää itse normaalista farkuista vaa liian pienet mun mielestä

      • lököjötkö

        pidiks ennen sit alempana ja kui alhaalla? ja miks nostit?


      • Getolahöpö

        Ennen ne housut roikkuu polvis aika lailla ja miksi ei enää no siksi ikä tullut lisää eikä tarvitse lököttää niit joskus saattaa ne vähän olla alempana Karl kanit sopii vaa sille mun mielestä eikä oo edes muodossa enää 🤔 eilen näin Kyl joku jäbä millä oli hoppii tyyli mut harvinainen juttu 2019 jo


      • mnbgrvfecd

        minkä ikänen oot sit?
        iteki pidän aika löysii housui, ihan sama mulle onks muotia vai ei!


      • hoppieiunohdu
        Getolahöpö kirjoitti:

        Ennen ne housut roikkuu polvis aika lailla ja miksi ei enää no siksi ikä tullut lisää eikä tarvitse lököttää niit joskus saattaa ne vähän olla alempana Karl kanit sopii vaa sille mun mielestä eikä oo edes muodossa enää 🤔 eilen näin Kyl joku jäbä millä oli hoppii tyyli mut harvinainen juttu 2019 jo

        joo jäbä sul o iha sama tyyli ku mul, oon 24 iteki edellee kuljen vitu löysis farkuis ja ei kiinnosta muoti koska tää o mun tyyli. ite kyl edellee pidän kans alhaal näit, mul menee vyö pakaroide alarajan kohilla jossai.

        et sä ny "polvissa" oo pitäny sun kaneja kuitenkaa? mis kohalla sul meni vyö back in the days?


    • eöhfgeubneo

      Kyl aina pidän ns alhaalla, oli sit colleget tai farkut tai chinot jalas. Mukavammat sillee, yleens jossai melkee alle perseen ja pidän kengännauhast tehtyy vyötä. Yritän kattoo et bokserit ois suunnillee hupparin kans samaa värii kosk ne näkyy kuitenki melkee ain nii ei sit liikaa kiinnitä huomioo.

    • Getsiihöpööö

      Mitä vittu mä olen räppäri ja pukeutuminen sen mukaan myös shiit real tottakai löysät housut ei munat mahdu mihinkään pilliMilleihii fägärit vittuu

      • teksijäbä

        jep äijä mä diggaan su asenteest! isot pallit vaatii isot kuteet haha kui alhaalla sä lökötät?


    • housuteinouse

      Juu. Kyllähä housut roikkuu. En kehtaa ees sanoo minkä ikänen oon, nää o roikkunu jo pitkään ja ku oma tyyli on tällanen nii en osaa nostaakaan näit ylemmäs. Riippuu vähän paidasta ja siitä kuin löysät housut on jalassa mut kyllä nää alle perseen on oikeestaa aina. Jos ei ny hautajaisiin olla menossa. Mut harvinaistahan tää alkaa olla, ainaki se yhdistelmä et on löysät housut ja ne roikkuu alhaal. Ite pk-seudulta ja aika harvoin näkee enää tällasta tyyliä, paitsi parilla frendillä jotka on yhtä jämähtäneitä ku ite xD

      • Anonyymi

        Hmm, kyllä ainakin sen mitä ite oon nähny niin jos isoja housuja tykkää käyttää niin ne roikkuu kyllä yleensä alhaalla. Näyttää mun mielestä tosi kempolta jos pitää semmosia megaisoja housuja ylhäällä. Se on kyllä ihan totta että niitä ei ihan kauheen montaa enää nää. Itekkin pikkuhiljaa alkanu siirtyä siihen suuntaan että vaatteet ei niin tolkuttoman kokosia enää ole mutta edelleen tykkään pitää semmosia 4 tai 5 kokoa isoja farkkuja ja aika tukevasti ne tohon puoleen reiteen on asettunu. Paidan pitää tulla tietysti suunnilleen polviin asti ettei pääse vahingossa vilkkumaan mitään. Vielä vuos sitten saatto housut vielä levätä sen muutaman sentin polvien yläpuolella ja paita sääressä asti. Sillä kyllä kerää tätä nykyä aika paljon katseita, heh.

        Tosi vaikeehan siitä on eroon päästä kun tyyli on sellasta ollu käytännössä koko iän murrosiästä asti (ikää nyt 28v) mutta enpä muita edes tunne jotka enää reisissä housuja roikottais. Käytännössä kaikki kaverit jotka yläasteella vielä roikotti niin lopetti sen jo amiksessa tai lukiossa.


    • espoohustlah

      Juu kyl housut roikkuu alhaal, jossai tossa pakaroide alareunas tai reiden yläreunas. Itse asias tunnen aik monta jotka tällee pitää täälpäi, nuorimmat ehk jotai 17v et ei tää iha junnujen tyyli enää oo kyl. Sen verra pitkä paita pitää olla et saa bokserit suunnillee piiloo vaik kylhän ne ain vilkkuu jos istuu tai muuta.

    • Ecko98

      Onko kenellekää myydä jotain lökäreit koko Ois 36 tai joku hupparei xl-?

      • rocaweardude

        kylhän noit löytyy jotai ylimääräsiiki, mist päi oot?


      • Ecko98s

        Stadist olen kyl mitä hupparei Ois ja housuja?


      • rocaweardude

        Ite Espoo. Pitäis varmaa kommunikoida jotenki muuten ku tääl mut itel ei oikee oo mitää yhteystietoo mitä antaa tällee julkisest. Jos sul o joku maili jonka voit laittaa nii laitan viestii?


      • rocaweardude
        Ecko98s kirjoitti:

        Stadist olen kyl mitä hupparei Ois ja housuja?

        Laita wickr alkometrilaku nii voin laittaa jotai fotoi noist mitä mul on ja kattoo jos kiinnostaa nii voi nähä tai jotai?


    • semesti

      Ei kukaan pidä. Näyttää todella vammaselt

    • Papparaine

      Housujen haaroväli polvissa saa henkilön näyttämään siltä kuin kyseessä olisi apina: lyhyet jalat, pitkä keskivartalo ja kädet viuhtoo hullun lailla kuin lähintä kiipeilyoksaa etsien.

      Tällaista tyyliä käyttävät halunnevat (ehkä tietämättään) kertoa, että edustavat jotain muuta ihmisapinalajia kuin Homo sapiensia (jolla on tunnetusti älyttömästi isompi penis kuin millään muulla ihmisapinalajilla).

      Itellä aina pillifarkut.

      • Anonyymi

        Kun pitää hupparia päällä niin ei tarvitse viuhtoa käsillä. Onhan se tietty kuumana kesäpäivänä pakko pelkkä t-paita olla päällä ja sillon ei kyllä käsiä taskuihin saa ja kaikki tavaratkin on housujen taskuissa jolloin pitää aina jonkin verran kumarrella. Huppari mulla on kyllä päällä aina kun vaan voi just sen takia. Ja ihan ihminen kyllä mun havaintojeni perusteella oon, heh. Onhan se nyt mukava ettei housut purista palleja.


    • Ysikolmonen

      Itel roikku housut ns polvissa joskus 2006... Ei nyt ihan polvissa tietenkään mutta vyö kireelle ehkä 15 cm polvilumpioiden yläpuolelle ja huppari riitti polviin saakka. Nykyään näytän jo melkein ihmiseltä mutta vaikka ikää tulee niin tosi vaikeeta on yrittää pitää housuja ihan ”ylhäällä”. Että jos ei boksereita olisi jalassa niin kyllä varmaan 10 senttiä persvakoa paistaisi. Tottumuskysymys ja mukavuuskysymys tämä.

    • Bloodzii42

      Mahtuu hyvin monta lonkeroa jos oo isot housut Yld farkut jalassa getto maan mut en diggaa midii Mega baggy housuja pitää sopivasti Sentää onko tääl ketään muita kunnon hoppiipääit

    • Anonyymi

      Tuu kattoo niin näät 😀😀😀

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe