Kappaleesi hänelle

Musiikkiasydämestä

Millainen biisi kuvailee tunteitasi?

62

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Et kai ole tuuliviiri? ;D


      • pimperoPom kirjoitti:

        Et kai ole tuuliviiri? ;D

        Ehkäpä kuitenkin laulun sanoin: "yllä talon katon" Näköjään jonkun kontolle sattuu olla se vakaa perustus, tuuliviirille.


    • Päiviltä
    • Tällämennää
    • hymyssäsuintämä
    • 222222
    • 654322
      • NäinköhänOn

        Tunnistin,,😅


      • Sanohan.jotain
        NäinköhänOn kirjoitti:

        Tunnistin,,😅

        Mistä tunnistit...?


    • Kipukorvaa
    • valintani
      • tulemukaani

        Tykkään laulaa tätä :)


      • TiedätseN

        Ihana 😍


      • valintani
        tulemukaani kirjoitti:

        Tykkään laulaa tätä :)

        Tulen mukaan laulamaan, hänen kanssaan en muista laulaneeni koskaan ellei sitten jossain juhlassa.


    • En.halua.vaivata
      • GaryFani

      • Envieläkäänhaluavaivata

        Toiset kestää. Niitä ei saa liikaa kuluttaa, niin kestää aikaa. Kiitos. Muistoja.


    • Viestiä
    • Minusta
    • pelleilyähänsevaa

      Olisin laittanu oli yks hyvä mielessä mut meni fiilikset joten en, anti olla. Eikäpä sillä mitää väliäkään muut ymmärrä siit mitää kummiskaa.

    • Eräsmiest
    • jkndfhv
      • SiltäHänelle

        Hempeää, rakastuneen sanoja. Voi kun tuli kova mieli halata häntä. Lentohali lähti juuri.


    • senkinpaska

      Ei minkäänlainen!

    • Hänelle
    • Vaarallinen
      • tuttua

        vaarallinen?hänkö? kaunis ja koskettava video


      • ja_muutakin

        Nainen,muistan tuon...


    • Wildhearts
    • Mullasoinyt
    • Tämäseon
    • Turhaakuvittelua
    • Aviovaimo51

      Elviksen Always on my mind.. aviomiehelleni. Yhdessä jo yli 30v. Rakastetaan aina .

      • Onneateille

        Kaunista.


    • VaikkaTämä
      • häntämietinusein

      • Ääskingföö

        Apina. Miksi kaikki meni, kuten apinanvuosi? Miksi ei mennyt kuin lohikäärmeen vuosi? Osaatko edes vastata?


      • OlinLiianKova

        Pahuutta liikaa ja varsinkin kovuutta liikaa. Koko ajan ollut käänteinen -Ra. Mun pitäisi olla vähän luihumpi.


    • tällähetkellätämä

      Espenin kroppaan (lauluäänestä ja charmista puhumattakaan) ei voi olla rakastumatta. Kellä muulla on tuollaiset yläkropan lihakset ja hellyyttävästi lököttävät farkut??!!

      Ottaisin Espenin omakseni jos vain saisin. <3<3

      https://youtu.be/vtK3Ve7ReFk

      • katointaasuudelleen

        tuon Espenin videon. Ei noin suloista otusta ole olemassakaan! :I Se on niin suloinen ja seksikäs. Paras ihan kaikista mahdollisista. <3<3


      • huippuhyvähän
        katointaasuudelleen kirjoitti:

        tuon Espenin videon. Ei noin suloista otusta ole olemassakaan! :I Se on niin suloinen ja seksikäs. Paras ihan kaikista mahdollisista. <3<3

        toi Sisselkin on, laulaa kuin satakieli. Esittäjästä vain puuttu se jokin, joka sitten löytyy Espenistä. ovat kuin päivänsäde ja menninkäinen. :D


    • TottaOn
    • HerrTroll
    • oViimeseenKlaffiin

      https://youtu.be/pm1pSzJS9sk

      Alkaa oleen paketissa, tämäkin vuosi, kaikki turha ja hengailu, ja kaikki muu, dirty dancing muuvsit ynnä muut...

    • EipSiinSit
    • hnainen
    • itreeebook
    • surullinenbiisi
    • tämäseo

      https://www.youtube.com/watch?v=mCvG0HEW2Zs

      :D

    • dementia

      Muistaako kukaan täällä joskus postattu youtube video linkki biisi jotain rokkia tai metalliin vivahtavaa, videolla metsää ja nainen, noitasyytöksiä tm vastaavaa?

    • Tiedätkylläkuka
    • LeDroitAL.Erreur
    • lokijyutrgf
    • Virkamiehille
    • kaksiyhdessäkö

      Ei ole mitään kappaletta, koska ei ole tunteitakaan. Kauan siitä viime näkemisestä niin tunteetkin loppuneet. En tiedä milloin nähdään.

    • SeIntuitioOnVahva

      Ihminen uskaltaa olla tarvitseva ja oma haavoittuva itsensä kun rakkaus on vahva. Villen tulkinta tässä on juuri tuon asian ytimessä. Sanon näin, vaikka olenkin itse vahva nainen.

      https://m.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534

      Hänelle en tätä uskaltaisi soittaa jo sen takia, että se voisi tuntua aika yliampuvalta. Onhan se tässä hetkessä. En tiedä mikä minut sai juuri tämän valitsemaan, kappale vain valitsi minut. Mikään muu ei nyt vaan tuntunut oikealta kun tähän osui. Vähän samaa tässä valinnassa kuin tunteeni syttyminen häntä kohtaan.

    • IhanMitäVaan
    • päiväkääntyiiltaan
    • Hddk

      Tulin mimä kaapista ulos

    • kjsfkjsegfksdjf

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe