Voisko joku kiltti kattoa mitä vuosi 2019 tuo tullessaan? Jotenkin niin väsynyt uskomaan, että elämä tästä kohentuisi. Olen jousimies horoskoopiltani. Isoosti kiitos etukäteen.
Suuntaa tulevaan?
2
172
Vastaukset
- Lydia_
Nostin sinulle kolme korttia tulevaan, ne olivat kaikki ns.suuria arkanoita, tässä järjestyksessä:
maailmankaikkeus, erakko, ylipapitar
Sinun pitäisi siis ennen kaikkea ajatella, että maailmassa on paljon mahdollisuuksia, eikä paikoilleen tarvitse jäädä kenenkään. Mitkä ne oikeat mahdollisuudet sitten on, ne täytyy itse kenenkin valita itse. Mutta maailma on aina tietty kierros, joka tule päätökseen, ja alkaa sitten taas alusta, lopussa voi olla se raskain hetki, ja tärkeää on ehkä se luovuttaminen. Moni luulee että tarvitsee liikaa sitä ja tätä, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, ei se niin ole, täytyy osata luopua siitä, mitä ei tarvita, ja millä ei ole oikeasti mitään hyötyä elämämän kannalta.
Mene siis itseesi ja ymmärrä tämä, valo on sinussa itsessäsi. Sinulla on jo niin paljon elämänkokemusta, että et tarvitse kantaa liikaa, etkä liian raskaasti mitään turhaan.
Sinussa on naiseutta ja sinussa on viisautta, erottele oikeat asiat, siis ne jotka tarvitset, sekä ne jotka sinulle ovat enemmän tai vähemmän turhia. Luopuminen on nyt varmasti se oikea sana. Sinun on etupäässä otettava itseäsi niskasta kiinni, ja tehtävä itse omat valintasi, joihin luotat. - Kromia1972
Kiitos Lydia <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898314Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944517Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302747Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902563Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171092166- 511696
- 581658
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s221553Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681298