Voisko joku kiltti kattoa mitä vuosi 2019 tuo tullessaan? Jotenkin niin väsynyt uskomaan, että elämä tästä kohentuisi. Olen jousimies horoskoopiltani. Isoosti kiitos etukäteen.
Suuntaa tulevaan?
2
142
Vastaukset
- Lydia_
Nostin sinulle kolme korttia tulevaan, ne olivat kaikki ns.suuria arkanoita, tässä järjestyksessä:
maailmankaikkeus, erakko, ylipapitar
Sinun pitäisi siis ennen kaikkea ajatella, että maailmassa on paljon mahdollisuuksia, eikä paikoilleen tarvitse jäädä kenenkään. Mitkä ne oikeat mahdollisuudet sitten on, ne täytyy itse kenenkin valita itse. Mutta maailma on aina tietty kierros, joka tule päätökseen, ja alkaa sitten taas alusta, lopussa voi olla se raskain hetki, ja tärkeää on ehkä se luovuttaminen. Moni luulee että tarvitsee liikaa sitä ja tätä, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, ei se niin ole, täytyy osata luopua siitä, mitä ei tarvita, ja millä ei ole oikeasti mitään hyötyä elämämän kannalta.
Mene siis itseesi ja ymmärrä tämä, valo on sinussa itsessäsi. Sinulla on jo niin paljon elämänkokemusta, että et tarvitse kantaa liikaa, etkä liian raskaasti mitään turhaan.
Sinussa on naiseutta ja sinussa on viisautta, erottele oikeat asiat, siis ne jotka tarvitset, sekä ne jotka sinulle ovat enemmän tai vähemmän turhia. Luopuminen on nyt varmasti se oikea sana. Sinun on etupäässä otettava itseäsi niskasta kiinni, ja tehtävä itse omat valintasi, joihin luotat. - Kromia1972
Kiitos Lydia <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on525650- 555625
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1034449En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163863Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443763Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313472Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53280Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682926- 252709
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris482569