Suuntaa tulevaan?

Kromia1972

Voisko joku kiltti kattoa mitä vuosi 2019 tuo tullessaan? Jotenkin niin väsynyt uskomaan, että elämä tästä kohentuisi. Olen jousimies horoskoopiltani. Isoosti kiitos etukäteen.

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lydia_

Nostin sinulle kolme korttia tulevaan, ne olivat kaikki ns.suuria arkanoita, tässä järjestyksessä:
      maailmankaikkeus, erakko, ylipapitar

Sinun pitäisi siis ennen kaikkea ajatella, että maailmassa on paljon mahdollisuuksia, eikä paikoilleen tarvitse jäädä kenenkään. Mitkä ne oikeat mahdollisuudet sitten on, ne täytyy itse kenenkin valita itse. Mutta maailma on aina tietty kierros, joka tule päätökseen, ja alkaa sitten taas alusta, lopussa voi olla se raskain hetki, ja tärkeää on ehkä se luovuttaminen. Moni luulee että tarvitsee liikaa sitä ja tätä, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, ei se niin ole, täytyy osata luopua siitä, mitä ei tarvita, ja millä ei ole oikeasti mitään hyötyä elämämän kannalta.
      Mene siis itseesi ja ymmärrä tämä, valo on sinussa itsessäsi. Sinulla on jo niin paljon elämänkokemusta, että et tarvitse kantaa liikaa, etkä liian raskaasti mitään turhaan.
      Sinussa on naiseutta ja sinussa on viisautta, erottele oikeat asiat, siis ne jotka tarvitset, sekä ne jotka sinulle ovat enemmän tai vähemmän turhia. Luopuminen on nyt varmasti se oikea sana. Sinun on etupäässä otettava itseäsi niskasta kiinni, ja tehtävä itse omat valintasi, joihin luotat.

• Kromia1972

Kiitos Lydia <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8063
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4953
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2368
    Aihe